تاریخ انتشار
شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب : ۴۱۴۸۹۴
گزارش اختصاصی کبنا از معارفه حسن نوروزی به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت برنامه و بودجه فارس:

دلیل پذیرفتن «نوروزی» در فارس / تصاویر اختصاصی کبنا

۰
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس با حضور عدل معاون امور زیربنایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، استاندار فارس، سردار حبیبی فرمانده نیروی انتظامی فارس و جمعی از مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد و استان فارس در تالار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار شد.
همچنین در این مراسم پرفسور ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران نیز حضور داشتند.
در این مراسم حسن نوروزی جایگزین ساسان تاجگردون به عنوان رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان فارس شد.
ساسان تاجگردون به عنوان معاون وزیر گردشگری منصوب شده و حسن نوروزی نیز پیشتر به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کرد.
ساسان تاجگردون در مراسم تودیع خود، از همسر و فرزندانش تشکر و با نام بردن از برخی مسئولان از آنها نیز قدردانی کرد و از همکارانش حلالیت طلبید و گفت: آقای نوروزی فردی با سواد و دارای تحصیلات عالی و مدیر توانمندی هست.
 ساسان تاجگردون رئیس پیشین سازمان برنامه و بودجه استان فارس در این آیین گفت: از سال ۹۶ تاکنون اعتبارات ملی استان فارس از ۳.۷ درصد به ۴.۱ درصد رسیده که نشان از بهبود جایگاه استان در کشور دارد.
 وی اضافه کرد: فارس ظرفیت‌های مختلفی در تمامی حوزه‌ها دارد. ظرفیت‌های شهرستان‌های استان شناسایی شده و سهم خواهی بودجه برای هر شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.
 رئیس پیشین سازمان برنامه و بودجه استان فارس با اشاره به اینکه فارس سرآمد کشور در راستای اجرای سیاست اصل ۴۴ قانون بوده افزود: واگذاری طرح‌های عمرانی به بخش‌های غیردولتی (اصل ۴۴ قانون اساسی) در استان فارس به گونه‌ای بوده است که فارس در کشور سرآمد بوده و در جایگاه مناسبی قرار دارد. 
وی افزود: استان در تهاتر بدهی‌های نوع اول و نوع دوم نیز جایگاه خوبی در کشور داشته و جزو استان‌های برتر در این حوزه است.
 تاجگردون در خصوص فعالیت‌های انجام شده در استان بیان کرد: سند پایه توسعه استان فارس، سند چشم انداز توسعه با برش استانی، طرح آمایش سرزمین و تدوین گزارش‌های اقتصادی و اجتماعی بخشی از فعالیت‌های است که در سازمان برنامه و بودجه فارس صورت گرفته است.
رحیمی استاندار فارس که آخرین سخنران جلسه بود، نیز گفت: اگر پذیرفتیم جناب آقای نوروزی مدیریت جدید سازمان را بدست بگیرند به دلیل اصرار جناب آقای نوبخت و تأیید ایشان به عنوان فردی لایق و صاحبنظر و دارای تحصیلات عالیه و مدیری توانمند و پرتلاش بوده است که پذیرفتیم ایشان سکانداری سازمان مدیریت را در دست داشته باشند و انتظار ما هم این است که براساس شاخص‌هایی که ذکر شد عمل کنند و بتوانیم آینده بهتری را برای استان فارس داشته باشیم.
وی در ادامه گفت: برای آقای نوروزی دوست و برادر خوبم، آرزوی موفقیت داریم.
نوروزی رئیس جدید سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان فارس با بیان اینکه از رهنمودهای آقای استاندار استفاده می‌کنیم، اظهار داشت: می‌دانم پر کردن آقای تاجگردون سخت است. برای ایشان آرزوی توفیق دارم و قطعاً از همه تجربه ایشان کمک خواهم گرفت.
به گفته مجری این جلسه، ساسان تاجگردون به عنوان معاون وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور منصوب شد.
حسن نوروزی رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه نیز با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های پژوهشی فارس گفت: فارس مقصد بیش از ۴۰ درصد مسافرت‌های گردشگران است و از این ظرفیت باید بیشتر استفاده شود.
 وی افزود: تولید سرانه ملی فارس تنها ۱۲ میلیون تومان است و از میانگین سرانه کشور کمتر است و سهم فارس در صادرات نیز کمتر از میانگین کشور بوده و تنها ۴.۴ درصد سپرده‌های بانکی در فارس ذخیره است.
معاون فنی امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور در این مراسم گفت: فارس جایگاه حساسی در کشور دارد و باید کمک‌های استراتژیکی به فارس شود.
 علی عدل در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان برنامه و بودجه فارس بیان کرد: فارس در شاخصه‌های مختلفی نظیر احداث راه‌ها، بزرگ راه‌ها و در حوزه‌های تولیدی و اقتصادی باید جایگاه بهتری داشته باشد
 وی در خصوص انتظارات از رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه فارس عنوان کرد: هماهنگی نظام برنامه ریزی فارس، برنامه ریزی توسعه استان، اجرای نظام فنی و اجرایی و استفاده از ظرفیت‌های استان فارس از جمله انتظاراتی است که از رئیس جدید این سازمان وجود دارد.
 عدل در پایان با اشاره به طرح پرداخت معیشت در طرح مدیریت مصرف بنزین گفت: تاکنون ۳۹ میلیون نفر در این طرح منابع مالی به حساب آنان واریز شده است و سایر افراد نیز طی دو روز آینده به حساب آنان واریز خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حضور سران قشقایی شیراز نشین معنیش اینه که امسال سران ترک از تاجگردون حمایت میکنن و هیچ کاندیدایی معرفی نمیکنن
Iran, Islamic Republic of
معلومه كه مملكت رو به پيشرفته
فسک بامبولی
Iran, Islamic Republic of
رانت سیاسیه و گرنه شیراز سرشار از نخبه های علمی و مدیریتیه.
اون میره معاون وزیر میشع این میاد جاش مدیر میشه.
اوضاع این مملکت همینه . چرخش رو مدار صفر درجه.
Iran, Islamic Republic of
دلیل پذیرفتن ایشون تاجگردون بود وگرنه الان تو هر خانواده ایی چهار تا فوق لیسانس هست و بیکار.
ف
Iran, Islamic Republic of
چرخش نخبگان در این کشور معناندارد هرطوری دولتی ها ومجلسی ها خواستند همان است
Iran, Islamic Republic of
قبیله گرایی ....و بس ؟ اقای نوروزی چه تغییر مثبتی در کهگیلویه و بویراحمد به وجود اورد که حالا به این سمت مهم در استان بسیار حساس و مهم فارس منصوب شد ....وجدانا یکی تو پنج خط توضیح بده ....بده و بستان اقای تاجگردون تو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و اقای نوبخت تو سازمان مدیریت و برنامه ریزی باعث شد اقای استاندار ....
ارغوان
Iran, Islamic Republic of
قشقایی یالانده دیگه قشقایی یخ یخ
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
وظیفه آقای نوروزی تخصیص اعتبارات به پروژه های گچساران و باشت و تکمیل پروژه ها.وظیفه ساسان تاجگردون توسعه زیرساختهای گردشگری گچساران و باشت. قابل توجه اصلاح طلبان بویراحمد.یو هم وه بچیل ایما
علی
United Arab Emirates
اخه استاندار چکاره هست سر پیازه یا ته پیاز مهم اینه پشت پرده کی برات چونه بزنه نه تخصص ملاک هست نه تعهد
رضا کرمی
Iran, Islamic Republic of
آقای نوروزی به استان فارس رفته تا خویش و قوم های خودش و تاجگرون رادر ادارات استان فارس استخدام نماید همانطور که در استان کهگیلویه و بویراحمد 38 نفر از بستگان خودش و 25 نفر از نزدیگان تاجگردون (رئیس کمیسیون بودجه مجلس ) را به ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد تحمیل کرده است .و ادارت آنها را هم به کار گرفته است .
Iran, Islamic Republic of
تا شیر زردی مثل دکتر تاجگردون هست پرچم گچساران بالاست
Iran, Islamic Republic of
به حق مهندس نوروزی شایستگی دارند.کجون سی بچیل باااااشت
احسان
Iran, Islamic Republic of
باند و باند بازی تاجگرون ها تا کی بالاخره تاوان خواهید داد استاندار فارس گفت که به ایشان تحمیل شده اخه پست گرفتن با این شرایط ارزش داره اقای نوروزی ؟
United Kingdom
فقط بیچاره مردم ساده ای که بیخود و بی جهت شخصی را بزرگ می کنند و فقط به دلیل قوم گرایی و دلخوش به اینکه مثلا فلان شخص از قوم یا قبیله ویا شهرشان مسئولیتی در کشور گرفته و برایشان مهم نیست که این فرد چه مشکلی از مردم حل کرده و یا حداقل مشکلی اضافه نکرده است .
نمونه بارز همین جا مشخص هست که در این جابجایی ها فقط افرادخیلی نزدیک به یک نفر به نان و نوایی رسیده اند
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1