تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۴۱۳۸۳۷
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

خدمت‌رسانی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه/برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در بقاع شاخص

۰
کبنا ؛حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد، از خدمت‌رسانی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه خبر داد و اظهار کرد: به همراه اوقاف و امور خیریه بوشهر و هرمزگان در حال خدمت‌رسانی به زوارالحسین(ع) هستیم.
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این موکب بیش از یک هزار نفر اسکان داده می‌شوند و روزانه از دو هزار نفر در سه وعده صبحانه، نهار و شام پذیرایی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه از سیب درختی تولید استان از زوار امام حسین(ع) پذیرایی می‌شود، گفت: از بیش ۴ هزار نفر به صورت روزانه با شربت آبلیمو، خرما و چایی پذیرایی می‌شود.

 
این مسوول ادامه داد: استقرار روحانیون تبلیغی از دیگر برنامه‌های موکب شهدای مدافع حرم استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان و بوشهر در مرز شلمچه است.
مومنی‌شاد به برگزاری برنامه‌های مختلف ایام اربعین درکهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود:برپایی مراسم عزاداری و ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌های این ایام است.
 معاون فرهنگی‌اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شاخص‌ترین برنامه، پیاده‌روی بیست هزار نفری مردم شهر لیکک از مرکز شهر به سمت امامزاده بابااحمد(ع) به طول ۱۷ کیلومتر و برپایی سفره اطعام ۱۰ هزار نفری از سوی هیات امناء و شیوخ بابااحمد است.

 وی با بیان اینکه در ۵ امامزاده شاخص استان همایش پیاده‌روی تحت عنوان جاماندگان اربعین برگزار می‌شود، گفت: پیاده‌روی به سمت امامزادگان ابراهیم و اسدالله و سفره اطعام دو هزار نفری و پیاده‌روی در دیگر بقاع شاخص از دیگر برنامه‌های ادارات اوقاف استان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1