کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

خدمت‌رسانی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه

20 مهر 1398 ساعت 11:33

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین در ۵ امامزاده شاخص استان خبر داد.


حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد، از خدمت‌رسانی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه خبر داد و اظهار کرد: به همراه اوقاف و امور خیریه بوشهر و هرمزگان در حال خدمت‌رسانی به زوارالحسین(ع) هستیم.
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این موکب بیش از یک هزار نفر اسکان داده می‌شوند و روزانه از دو هزار نفر در سه وعده صبحانه، نهار و شام پذیرایی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه از سیب درختی تولید استان از زوار امام حسین(ع) پذیرایی می‌شود، گفت: از بیش ۴ هزار نفر به صورت روزانه با شربت آبلیمو، خرما و چایی پذیرایی می‌شود.

 
این مسوول ادامه داد: استقرار روحانیون تبلیغی از دیگر برنامه‌های موکب شهدای مدافع حرم استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان و بوشهر در مرز شلمچه است.
مومنی‌شاد به برگزاری برنامه‌های مختلف ایام اربعین درکهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود:برپایی مراسم عزاداری و ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌های این ایام است.
 معاون فرهنگی‌اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شاخص‌ترین برنامه، پیاده‌روی بیست هزار نفری مردم شهر لیکک از مرکز شهر به سمت امامزاده بابااحمد(ع) به طول ۱۷ کیلومتر و برپایی سفره اطعام ۱۰ هزار نفری از سوی هیات امناء و شیوخ بابااحمد است.

 وی با بیان اینکه در ۵ امامزاده شاخص استان همایش پیاده‌روی تحت عنوان جاماندگان اربعین برگزار می‌شود، گفت: پیاده‌روی به سمت امامزادگان ابراهیم و اسدالله و سفره اطعام دو هزار نفری و پیاده‌روی در دیگر بقاع شاخص از دیگر برنامه‌های ادارات اوقاف استان است.


کد مطلب: 413837

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/413837/2/خدمت-رسانی-اوقاف-کهگیلویه-بویراحمد-مرز-شلمچه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1