تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۴۱۳۴۳۴
در گفت و گو با کبنا مطرح شد

کشف 2 تن چوب و زغال قاچاق در کهگیلویه/تصاویر

۰
کبنا ؛رئیس اداره منابع طبیعی کهگیلویه از توقیف 3 دستگاه خودرو نیسان سایپا حامل 2 تن چوب جنگلی غیر مجاز در شهرستان خبر داد.
هدایت الله آویزش عنوان کرد:ماموران یگان حفاظت این اداره در اجرای گشت و کنترل جاده مواصلاتی دیشموک به دهدشت 3 دستگاه خودرو نیسان سایپا را توقیف کردند.
آویزش ادامه داد:افراد متخلف با جاسازی چوب و هیزم جنگلی زیر کاه قصد خروج این محموله به خارج از شهرستان را داشتند که با تلاش و هوشیاری نیروهای منابع طبیعی در ساعت 2 بامداد پنج شنبه 11مهر ماه دستگیر،خودروها به پارکینگ انتقال داده شده و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند.
وی با اشاره به ماده 48 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها،حمل چوب و هیزم و زغال حاصله از درختان جنگلی بدون دریافت مجوز از سازمان جنگلها مراتع و آبخیزداری کشور را ممنوع و ان را تخلف دانست.
وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۴ مورد کالای قاچاق در شهرستان کشف شد ادامه داد: طی این مدت بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم چوب و زغال کشف و ضبط شد که برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارجاع شد.
آویزش بیان کرد: افرادی که به صورت غیر مجاز چوب و زغال حمل کنند به حبس، توقیف خودرو و جزای نقدی محکوم می‌شوند.
رئیس اداره منایع طبیعی و آبخیز داری شهرستان کهگیلویه ادامه داد: این اقدام موجب نابودی جنگل‌های بلوط زگراس به ویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود و مسئولان استان برای جلوگیری از این مشکل باید چاره‌ای بیندیشند.
  وی در پایان گفت:شهروندان هرگونه تخلف در عرصه های جنگلی-مرتعی و تخریب در منابع ملی را از طریق تماس تلفنی رایگان 1504 اعلام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1