تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۴۱۳۲۷۲
با حضور مسئولان شهرستانی و کشوری برگزار شد

همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و شهادت در گچساران / تصاویر

۰
کبنا ؛همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و شهادت با حضور فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کل سپاه، مسئولان شهرستان و اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله کانون جوانان بسیج گچساران برگزار شد.
سردار عظیم ابراهیم پور، فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کل سپاه در این همایش با اشاره به داستان طالوت و جالوت، گفت: امان نامه‌های در طول این چهل سال انقلاب به عده ای از افراد داده شد و عده ای برایشان امان نامه قدرت آمد و یک عده هم امان نامه شهوت و ثروت و یک عده امان نامه شهرت گرفتند.
 وی افزود: برای یک عده وقتی امان نامه قدرت آمد، گفتندکه حق مسلم ماست و باید از قدرت استفاده کنیم، رانت قدرت را استفاده  کردند و حقوق‌های نجومی را گرفتند و گفتند حق مسلم ماست و باید بگیریم، وام‌های نجومی و شرکت‌های واردات و صادرات را گرفتند و گفتن حق مسلم ماست.
 ابراهیم پور اظهارکرد: قطعاً و یقیناً این‌هایی که امان نامه گرفتند به درد انقلاب نخوردند و دیدیم کسانی که در طول 40 سال انقلاب با علی و آل علی درافتادند عاقبت به خیر نشدند، یکی سر از استخر درآورد، یکی سر از کشتن همسرش درآورد، یکی هم سر از اوین درآورد و یکی سرش هم در آخور  غرب رفت و یکی هم ... .
 فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کل سپاه گفت: انقلاب اسلامی با کسی تعارف ندارد و انقلاب حرکت زلال اسلام است و کسی هم نمی‌تواند این حرکت را متوقف و مخدوش کنند، و نصرت خداوند هم حق است.
 وی افزود: نصرت خداوند که شامل حال کسی شود از جایی روزی می‌رسد که به عقل هم نخواهد رسید، نصرت خداوند این است که 40 سال است دست‌هایی هستند در داخل و خارج علیه نظام دسیسه می‌کنند، ما 52 کودتا را پشت سرگذاشتیم،17 هزار شهید ترور دادیم، هشت سال جنگ تحمیلی را تجربه کردیم، و دشمنان با فتنه‌ها و جنگ‌ها و داعش، این همه برنامه ریختند که انقلاب را سرنگون کنند.
 ابراهیم پور افزود: با این تفاسیر انقلاب هنوز با اقتدار و عزت سرجایش ایستاده است و آن‌هایی که نمی‌فهمند، بفهمند که انقلاب به برکت همین خون شهداست که پا برجاست، به برکت خون محسن حججی‌هایی که برای حفظ انقلاب و اسلام سر دادند.
 فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کل سپاه گفت: انقلابی بودن خرج دارد و شوخی بردار هم نیست، یعنی عین شهداء بودن، شهید بهشتی می‌فرمایند در مسیر انقلاب اسلامی پشت سر کسانی حرکت کنید که هر چه به زندگی خصوصی آن‌ها وارد شوید زندگی خصوصی آن‌ها تجلی ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی باشد.
 وی تصریح کرد: نه اینکه پسرت خارج کشور باشد، نه اینکه بچه‌هایت جزو آدم‌هایی باشند که ثروت‌های بادآورده پارو کنند، هر چه به زندگی خصوصی برخی‌ها که وارد می‌شوی می‌بینی که پر از منجلاب است و در انقلاب ما پشت سر چنین افرادی حرکت نمی‌کنیم، و اما بچه‌های انقلاب باید زندگی خصوصشان تجلی ارزش‌های انقلاب باشد.
 ابراهیم پور اظهارکرد: بچه‌های انقلابی باید حواسمان به نماز اول وقت، زیارت عاشوراها و اشک روضه‌ها باشد، باید حواسمان به حساب و کتابمان باشد، باید حواسمان به این جمله معروف زمان جنگ باشد که بی عشق خمینی، نتوان عاشق مهدی (عج) شد.
 فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کل سپاه گفت: کسی که در کوفه نتوانست پشت مسلم بن عقیل بایستد قطعاً هم نمی‌تواند در کربلا پشت امام حسین علیه السلام هم بماند، قطعاً کسانی که هم در مملکت مسئولیت دارند به درونشان نگاه کنند که آیا مطیع و فرمانبر نایب امام زمان (عج) هستند و این شاقول حرکت است.
 ابراهیم پور افزود: به برکت همین خون شهداست که خداوند به حاج قاسم سلیمانی نصرت داد و طومار داعش را در سوریه و عراق در هم پیچید؛ اینکه برخی‌ها امروز از حضرت آقا حکم مسئولیت می‌گیرند نه آنکه لیاقتش را دارند چرا که باید برخی‌ها را در مسئولیت‌هایی نگه دارشت که از یک فتنه بزرگ‌تر جلوگیری بشود.
 فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کل سپاه گفت: چرا برخی‌ها در برخی شوراها و مجمع‌ها هستند   چرا برخی‌ها در جاهایی مسئولیت دارند و بچه‌های انقلاب باید زرنگ باشند که دقیقاً سیره امام علی علیه السلام دارد تکرار می‌شود، حضرت آقا وظیفه دارند که بستر عاقبت به خیری را فراهم کنند برخی‌ها لایق بودندو برخی‌ها هم لایق نبودندو سراز کجاها که در نیاوردند.
 ابراهیم پور تصریح کرد: امروز حضرت آقا تاکید دارند که در 96 برنامه ریزی می‌کنند در 97 عملیات فریب و 98 اجرا می‌کنند و باید حواسمان را جمع کنیم که در 98 دشمن طراحی فتنه بزرگی را دارد و اخبار نشان می‌دهد که دشمن بعد از اربعین شروع می‌کند و این‌ها برای فتح مجلس برنامه‌هایی برای آشوب در داخل کشور دارند چرا که معتقدند در شرایط عادی هیچ رای بین مردم ندارند.
 وی اظهارکرد: خیلی حواس‌ها را باید جمع کرد که فتنه 98 چند ده برابر فتنه 88 طراحی شده است، این جلسات بصیرتی نیاز است اما حزب الله باید نقشه راه داشته باشد و چه کسانی در شهرستان شما موثرند، چه کسانی تریبون دارند و صاحب قلم هستند چه کسانی  بروی مردم تاثیرگذارند. 
فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کل سپاه گفت: ما در فتنه 88 ریزش داشتیم و باید مواظب باشیم در فتنه 98 ریزش‌ها کم شود، یعنی جذب حداکثری و دفع حداقلی، افرادی را زیر پرچم انقلاب و اسلام باید نگه داریم که این فتنه را هم پشت سر بگذاریم.
 ابراهیم پور بیان کرد: نباید اجازه بدهیم ریزش 88 تکرار شود، خیلی باید مواظبت کنیم و باید دایره انقلاب را گسترش بدهیم حضرت آقا تعریف انقلابی و غیر انقلابی را چقدر وسیع باز می‌کنند و رهبری فرمودند که انقلابی و غیر انقلابی و آقایان هم تکلیفشان را مشخص کنند.
 وی عنوان کرد: حضرت آقا فرمودند کسانی که طرفدار محرومین، مستضعفین و پا برهنگان هستند و خودشان را خادم محرومین می‌دانند، انقلابی‌اند و کسانی که طرفدار اشرافی گری، حقوق‌های نجومی، سرمایه داری و وام‌های نجومی و.. هستندف غیر انقلابی‌اند.
 فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کل سپاه گفت: انقلابی بودن هم امروز به عمل است و حضرت آقا از ما هم انتظار دارند، افتخار بچه‌های سپاه این است که در خدمت مردم و محرومین هستند و شبانه روز پای کارند و سینه چاک پای کار مردم‌اند.
 ابراهیم پور اضافه کرد: امروز برای عبور از فتنه‌ها به اشک روضه‌ها احتیاج داریم و روضه ابا عبدالله الحسین علیه السلام همان سفینه نجات است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of

انقلابی بودن به اینه چرا در چند سال پیش شرکت نفت امتیاز داد که 72 نفر از بسیجی ها در شرکت نفت جذب شودند ولی دوستان پاسدار بچه هاشون رو فرستادن سرکار نه بسیجی ها

انقلابی بودن یعنی استفاده از منازل شرکت نفت چرا باید فشار اورد که این نیروها انقلابی در خانه هایی که متعلق به کارکنان نفت هست سکنا داشته باشند ولی خود نفتی ها با امتیاز پایین محروم هستند

انقلابی بودن یعنی اگه جناب تاجگردون پارتی بازی کرد و استخدام فله ای کرد در تریبون امام جمعه گفته بشود که مدیری جرات نکنه چنین کارهایی کنه

انقلابی بودن یعنی مبارزه با بی عدالتی و پارتی بازی و.... ن

میدونم نظرم تایید نمیشه ولی خواستم بگم کبنا جان مردم خسته شدن
Iran, Islamic Republic of
جناب سرهنگ
اگر همایش تقدیر از پیشکسوتان جهاد و شهادت بود ، چرا از همه اونها دعوت بعمل نیامد ؟؟؟
اینهایی که از شبکهامده اند ، کدامشون پیشکسوت مد نظر جنابعالی هستند ؟؟
بعضی هاشون حتی یک روز در جبهه حضور نداشته اند !!
!
قلندر
Iran, Islamic Republic of
ای خدا چقه ما بدبختیم/جنگ و جهاد تجلیل ایکنه
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1