تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۲
کد مطلب : ۴۱۳۱۰۰
کبنا گزارش می‌دهد

تقدیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دلیر مردان تیپ ۴۸ فتح

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین تجلیل از فرماندهان و جان برکفان تیپ مقتدر ۴۸ فتح استان گفت: ابهت، عزت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی در عرصه بین الملل و نقش ممتاز و تعیین کننده در سطح منطقه و جهان در ساخت و افزایش میزان تولیدات و تجهیزات نظامی خلاصه نمی‌شود بلکه به دلیل انسجام، وحدت کلمه، ولایتمداری، ایمان، حس میهن دوستی و نهادینه کردن ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است که همچون نور درخشانی فضای پرآشوب دنیای کنونی و ملت‌های مظلوم منطقه را فرا گرفته است.
 حسین کلانتری افزود: به واسطه حفظ آرمان‌ها و وفاداری و پشتیبانی ملت بزرگ تاکنون تمامی توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان نقش بر آب شده و هیمنه استکبار در سطح منطقه در هم شکسته است.
 وی یادآور شد: دشمن در طول هشت سال دفاع مقدس با مجهزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و تسلیحات نظامی و بمب‌های اتمی در برابر مقاومت و ایستادگی رزمندگان غیور و شجاع این مرز و بوم به زانو درآمد.
 کلانتری گفت: دشمن به اذعان خود در بسیاری از عملیات‌ها و معادلات سیاسی و نظامی خود تسلیم و اسیر اراده، ایمان و مقاومت جانانه رزمندگان جان برکف کشورمان شد.
 وی عزت، شرف، اقتدار و سرافرازی روز افزون ایران اسلامی در عرصه بین المللی را مرهون جان فشانی ها و مجاهدت‌های خالصانه و فداکارانه جوانان و همچنین رشادت‌های شهدای این مرزو بوم در طول هشت سال دفاع مقدس دانست و بر ادامه راه سرخ شهادت به عنوان مهمترین و اثربخش‌ترین مؤلفه در تقویت و پایداری این نظام اسلامی تاکید کرد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رادمردی، جان فشانی جوانان و رزمندگان این استان بویژه مجاهدت‌های جان برکفان تیپ همیشه عزتمند ۴۸ فتح در طول هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی بر صفحات تاریخ پرافتخار این خطه از میهنمان است.
 کلانتری گفت: رادمردی و غیورمردی جوانان و فرماندهان شجاع و رشید تیپ مستقل ۴۸ فتح این استان تنها به هشت سال دفاع مقدس محدود نشد بلکه جان فشانی و رشادت فرزندان این خطه همچنان در دفاع از حریم مرزهای کشور بویژه در منطقه شمال غرب و مقابله با گروه‌های تروریستی از جمله پژاک نیز همچنان نقطه عطف دیگری در ایثارگری‌های رزمندگان این تیپ همیشه سرافراز است.
 استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین در این آیین با اهدای لوح سپاسی از سرهنگ حسین حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان به نمایندگی از فرماندهان و نیروهای جان برکف این تیپ تقدیر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1