تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : ۴۰۹۳۳۸
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری:

گام اول انقلاب محکم برداشته شد/سپاه پرچمدار ولایت است

۰
کبنا ؛آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در همایش گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه فتح با تبریک هفته معلم و عقیدتی  سیاسی در سپاه گفت: در دنیا انقلاب‌های مختلفی شکل گرفت اما هیچ کدام به سرمنزل خود نرسید غیره از انقلاب اسلامی ایران که نشات گرفت از انقلاب رسول گرامی اسلام و نهضت عاشورا است.
وی با اشاره به راه اندازی اولین  انقلاب در صدر اسلام گفت: منافقین و فتنه گران از صدر اسلام تا کنون بدنبال براندازی انقلاب‌های مختلف بودند و متاسفانه در همه این فتنه گری ها افراد بی بصیرت عامل شکست انقلاب‌ها بودند.
امام جمعه میان شهر در این همایش با اشاره به تعداد زیادی از فتنه گری های مختلف در انقلاب‌ها از صدر اسلام تاکنون گفت: فتنه گران در زمان‌های مختلف با پوشش‌های مختلف حتی بنام اسلام هم ظهور کردند و نمونه بارز آن در این زمان داعش می‌باشد.
آیت الله بهشتی با بیان اینکه خر مقدس‌ها با پوشش‌های ظاهری اسلام فتنه گرانی بودند که در برهه‌های مختلف بدنبال بد جلوه دادن چهره زیبای اسلام بودند گفت: عدم استقامت مردم در انقلاب‌ها باعث شکست انقلاب‌ها از صدر اسلام بوده است  اما استواری و استقامت مردم ایران باعث شد تا گام اول انقلاب اسلامی در ایران به سر منزل و ۴۰ سالگی خود برسد.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم، جمهوری اسلامی ایران و این انقلاب را خواسته و برای حفظ آن خون داده و جوانان زیادی برای پرورش و استواری پرچم آن از خون خود گذشته‌اند.
آیت الله بهشتی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران در گام اول فراز و نشیب‌ها و پیچ‌های تاریخی را پشت سر گذاشت و مسئولان با مبارزه با رانت خواری، فساد، دو تابعیتی و ..... بدنبال ایجاد عدالت باشند.
وی ابراز داشت: گام دوم انقلاب برای تمدن سازی است و مسئولان همراه مردم باشند.
امام جمعه میان شهر در جمع پاسداران سپاه فتح به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: انشالله در گام دوم با تمدن سازی و فرهنگ سازی بدنبال گسترش اسلام در دنیا باشیم و باطل برای مبارزه با این مهم سپاه پاسداران را تروریست می‌خواند چرا که سپاه پرچمدار ولایت و اسلام می‌باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1