تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۴۰۹۳۰۲

بزرگداشت روز معلم در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

۰
کبنا ؛
به مناسبت بزرگداشت روز معلم مراسم ویژه ای با حضور غلامرضاتاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران وباشت، فرماندار ، مدیر عامل و تنی چند از مسئولین ادارات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ،سرپرست آموزش و پرورش و نیزجمعی از معلمین در مجموعه فرهنگی ورزشی صنعت نفت برگزار گردید.
دراین مراسم که ازطرف اداره آموزش شرکت نفت برگزارشده بود، غلامرضا تاجگردون ضمن تبریک روز معلم به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش و تاثیر معلم در زندگی دانش آموزان پرداخت و گفت : هر نگاه و حرکت معلم به چهره دانش آموزان اثر ماندگاری تا سالیان سال در زندگی آنها خواهد داشت و هر نکته ای که به دانش آموز گفته می شود باید با نگاه آموزشی باشد.
تاجگردون افزود: با حفظ عزت و منزلت ایران هر آنچه در توان داریم برای رفع مشکل معیشتی آنان انجام خواهیم داد.
در ادامه این مراسم هوشنگ صیدالی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ضمن تبریک روز معلم و اشاره به منزلت معلم گفت : معلمی شغل خداوند است و خداوند متعال هم معلم است به همین خاطر معلم جایگاه اصلی خودش را دارد و ما طبق وظیفه برای آنها احترام قائل هستیم و یک معلم همیشه ارزشمند بوده و خواهد بود.
سپس یکی از معلمین به نمایندگی جامعه فرهنگیان خواهان رسیدگی به مشکلات معیشتی این قشر از طرف نماینده مجلس شد همچنین در این مراسم که با حضور شماری از آموزگاران و دبیران مدارس صنعت نفت صورت گرفت، مدیر منابع انسانی و رییس اداره آموزش گزارشی از عملکرد مجتمع آموزشی شرکت ارائه نمودند ودانش آموزان با اجرای سرود و برنامه های نمایشی متنوع به مراسم جلوه خاصی دادند. در خاتمه به چند تن از معلمین به نمایندگی از سایر کادر آموزشی لوح تقدیر اعطا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1