تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۱
کد مطلب : ۴۰۸۵۱۱

اولین اردوی تیم ملی کانوپولو در شهرستان گچساران در حال برگزاری است

۰
کبنا ؛
مربی تیم ملی کانوپولو نسبت به محل برگزاری اردوی تیم در شهرستان گچساران ابراز رضایت کرد و گفت: همکاری و تعامل خوبی با تیم صورت گرفته، از امکانات استخر، محل اسکان و دیگر امکاناتی که هیئت ورزش در اختیار تیم قرار داده رضایت داریم و از مدیریت ورزش شهرستان و استان تشکر و قدردانی می کنم.
اشکان صیادی مربی تیم ملی کانوپولو تلاش مدیران ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران برای احیای ورزش های آبی را شایسته تقدیر دانست و گفت: شهرستان گچساران از ظرفیت خوبی در رشته های آبی به ویژه واترپولو برخوردار است. همچنین به لحاظ برگزاری مسابقات این ظرفیت را دارد که به دلیل آب و هوای مناسب به ویژه در فصل های سرد که شرایط در استان های سردسیر مناسب نیست میزبان مسابقات کشوری باشد.
فریدون عبدالخانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران ضمن ابراز خرسندی از حضور تیم ملی کاناپولو هدف از دعوت تیم ملی به شهرستان گچساران را ارتقاء ورزش های آبی دانست و گفت: با توجه به پتانسیل هایی که تیم واترپلوی گچساران دارد و دو بازیکن ملی پوش را در ترکیب تیم ملی داشته ایم، این پتانسیل وجود دارد که رشته نوپای کانوپولو نیز در شهرستان رشد قابل توجهی داشته باشد. 
عبدالخانی بیان داشت: اولین اردوی تیم ملی با شرکت 18نفر از اعضای تیم و مربی تیم ملی از 18 فروردین شروع شده و به مدت 10 روز در شهرستان گچساران ادامه دارد.
ظرفیت برای پیشرفت بانوان در رشته کانوپولو بالا است
علی بهمنی آزاد رئیس کمیته کانوپولوی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور تیم ملی در شهرستان این فرصت را در اختیار قرار داده تا بتوانیم یک دوره مربی گری رشته کانوپولو را به مدت 4روز برای آقایان و بانوان برگزار کنیم و در این دوره از تجربیات مربی تیم ملی بهره مند شویم.
بهمنی آزاد در ادامه گفت: دوره مربی گری کانوپولو از طرف بانوان با استقبال بیشتری مواجه شد و امیدواریم بانوان ما به این رشته علاقه نشان دهند و با حضور خود، این رشته را در سطح استان ارتقا دهند. از طرفی کانوپولو،به دلیل کامل بودن پوشش لباسی در استاندارد بین المللی این رشته، ورزش آبی مناسبی برای بانوان ایرانی محسوب می شود و این یک امتیاز است برای اینکه بانوان بتوانند بدون دغدغه حتی در سطوح بین المللی با اقتدار حضور بیابند.
رئیس کمیته کانوپولوی استان در انتها از همکاری ها و زحمات مدیران، علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، عبدالخانی رئیس اداره ورزش شهرستان گچساران، گنجی رئیس هیئت قایقرانی استان تقدیر و تشکر کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1