تاریخ انتشار
شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۴۰۷۴۲۲
کبنا از تودیع و معارفه بخشداران سابق و جدید مارگون گزارش می‌دهد

احسان دانشی سرپرست بخشدار مارگون شد / توضیحات فرماندار در باره انتصاب «دانشی» / خط و نشانی که «شاهرخ کناری» برای بخشدار جدید کشید (+ تصاویر)

۲
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه بخشداران سابق و جدید مارگون با حضور شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد برگزار شد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000407/nf00407422-1.mp4
در این مراسم احسان دانشی با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد جایگزین محمد ملکی بخشدار قبلی مارگون شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز شنبه 4 اسفندماه 97 با حضور شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد بخشدار جدید مارگون معارفه و از محمد ملکی بخشدار قبلی این بخش قدردانی شد.
شاهرخ کناری در این مراسم به تبیین و جایگاه انقلاب اسلامی ایران پرداخت و اظهار کرد: خدمات نظام اسلامی بی‌نظیر و این نظام یک نظام دینی و مردمی است.
کناری با اشاره به برخی از خدمات نظام اسلامی ایران به مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته گذشته تفاهم‌نامه‌ای 73 میلیارد تومان برای بخش زیلایی منعقد شده است که بر اساس این تفاهم نامه 50 کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی این بخش زیرسازی، بهسازی و آسفالت می‌شوند.
فرماندار بویراحمد در ادامه افزود: همچنین با توجه به این تفاهم اورژانس جاده‌ای، مجتمع‌های آموزشی و سالن‌های ورزشی در این بخش احداث می‌گردد که اعتبارات استانی آن مشخص شده و اعتبارات ملی آن هم از سمت معاون مناطق محروم و روستایی رئیس جمهور مشخص اختصاص پیدا می‌کند.
وی افزود: امنیت در بخش مارگون حاکم بود و ارتباطات مردمی آقای ملکی خوب بود و قطعاً از پتانسیل و ظرفیت‌های وی استفاده می‌کنیم. فضای ورزشی بخش مارگون دو برابر شده و این‌ها از خدمات نظام است.
کناری در ادامه به انتصاب بخشدار جدید اشاره کرد و گفت: صفر تا 100 این انتصاب را من عهده دار هستم. بنده آقای دانشی را به استاندار معرفی کردم و ایشان در حوزه سیاسی هم از خودشان دفاع کردند. اما خیلی‌ها سعی کردند که حواشی ایجاد کنند و هر کس هم که یک ناکامی یا ناکارآمدی داشتند حواشی دیگری را به این  بهانه به وجود می‌آوردند.
وی در ادامه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، گفت: برخی به حرف‌های که می‌زنند، خودشان هم اعتقاد ندارند. این گفتن ها و عمل نکردن ها خدا را هم به خشم اورده است.  لذا اگر حرفی می زنیم، باید عمل هم کنیم.
کناری به شلوغ بازی عده‌ای در انتصاب احسان دانشی به عنوان بخشدار هم گریزی زد و گفت: به چند دلیل آقای دانشی را به عنوان بخشدار مارگون انتخاب کردیم، ایشان کارمند وزارت کشور و بومی منطقه است و همچنین تجربه کاری در بخشداری پاتاوه برخوردار بود و تعامل و ارتباطات خوبی هم با مردم آن منطقه داشت.
وی افزود: چهارمین دلیل انتخاب آقای دانشی این بود که ایشان بخشدار رسمی دولت تدبیر و امید بود و خودش را مجری سیاست های دولت و نظام اسلامی می‌داند. و آقای دانشی الان هم علاقمند هستند که سیاست‌های دولت را در بخش مارگون اجرا کند. با توجه به این موارد ما این احساس را کردیم که آقای دانشی صلاحیت این مسئولیت را دارد. کسی که می‌خواهد نماینده عالی دولت و حاکمیت در یک بخش باشد باید مجری سیاست‌های دولت و نظام باشد.
کناری در ادامه خطاب به دانشی مطالبی را بیان کرد و برای او خط و نشان هم کشید و گفت: اگر آقای دانشی توانست نگاه عمومی را به خود جلب کنند و این نگاه‌های سلیقه‌ای و افراطی گری را پاسخ دهد و به مقابله با بدخواهان نظام برود و تلاش کند برای مردم و نظام ایشان بخشدار می‌شود. اگر نگاه جزیره‌ای داشته باشد، بخشدار نمی‌شود.
فرماندار بویراحمد در ادامه گفت: شهرستان بویراحمد 4 بخشدار دارد که انشاء الله به زودی 5 بخشدار خواهیم داشت و حوزه سپیدار، جلیل و بابکان هم تبدیل به بخش می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
اکا، مه احیونا مارگون جری چی وابیه؟ مه بی درگیری چی دارن؟ احسان چطوری ایخو به مقابله با دشمنان در مارگون بره؟.. پی من جر ک د کسی جمش نیکنه
حکیم عنا یت
Iran, Islamic Republic of
تبریک به جناب دانشی. با آرزوی موفقیت روزافزون
صادق ر
Greece
تبريك به مهندس دانشى وباارزوى موفقيت وسربلندى براى ايشان
Iraq
درود بر. زارعی
Iran, Islamic Republic of
بنازمت فرماندار
علی شجاعی
United States
انتصاب بجا وشایسته جناب اقای دانشی را تبریک عرض مینماییم
مورزرد
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس ملکی مرد بزرگ و کاردان.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
احسنت به انتخاب جناب دکتر احمدی و فرماندار محترم بویراحمد انصافا گزینه ی انتخاب احسان دانشی واقعا قابل تقدیره
حسین کرمی
Iran, Islamic Republic of
درودبرآقای دانشی
احسن به این انتخاب
آرزوی توفیق برای برادردانشی دارم.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اگه ایشون شهردار میشدن چند تا عکس باید توسایت میزدین حرفی برای گفتن نیست فقط عکس گرفته میشه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اگه ایشون شهردار میشدن چند تا عکس باید توسایت میزدین حرفی برای گفتن نیست فقط عکس گرفته میشه
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
ای خدا! کسی تو تلویزیون، ادا و مسخره بازی های و کوچه بازاری اجرا می کرد، حالا بخشدار شده. البته از این دولت، این کارها بعید نیست. شهردار شهری که مرغابی بود، بر سر آن شهر، رسوایی بود
Iran, Islamic Republic of
ای و بخت عسکر
Iraq
دانشی. زارعی
Iraq
زارع رو خبر کنید که اومد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1