تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب : ۴۰۶۹۰۰
در نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با خبرنگاران مطرح شد

برگزاری ۵۷ عنوان برنامه از سوی ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در دهه فجر (+تصاویر)

۰
کبنا ؛کنفرانس خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه جهت تشریح برنامه های دهه فجر با اصحاب رسانه برگزار شد.
سرهنگ پاسدار سید حمزه محقق زاده در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) و گرامیداشت ایام چهل سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایام الله دهه مبارک فجر یادآور بهترین خاطرات دوران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه خاطر نشان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی قطعه‌ای از تاریخ نورانی ملتی متمدن است که با تکیه بر تعالیم مکتب اسلام، اهل‌بیت و قرآن کریم وعده الهی مبنی بر پیروزی مستکبران بر طاغوت زمان را محقق ساخت و با دین‌مداری، مقاومت و استکبارستیزی الگویی برای همه آزادی‌خواهان و مستضعفان عالم شده است.
وی در ادامه به تشریح برنامه‌های دهه فجر پرداخت و عنوان کرد: در دهه‌ فجر با توجه به هم‌زمانی با ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، بیش از ۵۷ عنوان برنامه توسط حوزه‌های مقاومت بسیج این ناحیه در سطح شهرستان کهگیلویه با شعار و رویکرد افتخار به گذشته و امید به آینده برگزار می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تصریح کرد: ویژه برنامه بصیرتی با حضور حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان در پادگان قدس دشت مازه  روز یکشنبه ۱۴ بهمن ماه برگزار خواهد شد.
محقق زاده بیان داشت : رژه موتوری و خودروی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدا، نمایشگاه دست آورد های انقلاب و… از جمله برنامه دهه فجر این ناحیه می باشند.

وی در پایان گفت: پایان‌بخش برنامه‌های دهه فجر حضور باشکوه و پرشور مردم ولایتمدار شهرستان کهگیلویه در راهپیمایی وحدت‌ بخش روز ۲۲ بهمن است که حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر باعث یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1