تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۱
کد مطلب : ۴۰۶۸۰۵
کبنا گزارش می‌دهد

نشست دهیاران با فرماندار بویراحمد / کناری: 590 روستای بویراحمد جاده آسفالته دارند (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛فرماندار بویراحمد در جمع دهیاران بخش مرکزی بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر آیین‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد.
به گزارش کبنا، شاهرخ کناری از برگزاری جشن بزرگ روستایی به مناسبت دهه فجر در شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: کمیته عشایری و روستایی ستاد دهه فجر با محوریت جهاد کشاورزی و با همکاری دهیاران نسبت به برگزاری جشن، مقارن با ایام دهه فجر امسال اهتمام لازم را داشته باشند.
 کناری با اشاره به وضعیت حساس کشور در شرایط کنونی اظهار داشت: بعضآ هم در داخل و خارج از کشور به دولت هجمه‌های وارد می‌شود که خدمات این دولت و دولت‌های گذشته که در واقع خدمات نظام به این مرز و بوم است نادیده گرفته می‌شود.
 وی با بیان اینکه نباید منکر شرایط اقتصادی موجود در سطح کشور و شهرستان شد اظهار داشت: شهرستان بویراحمد که قبل از انقلاب از یک کیلومتر جاده آسفالته برخوردار نبود، امروزه ۵۹۰ روستای این شهرستان جاده آسفالته دارند و ورودی‌های شهر یاسوج به برکت همین نظام دسترسی آسان و چهار بانده شده است.
 فرماندار به وضعیت بهداشت و درمان قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: آن روزها فقط یک مرکز درمانی با دو نیروی پزشک عمومی خارجی داشتیم؛ ولی پس از انقلاب ۷ بیمارستان مجهز در مرکز استان تاسیس شده است.
 وی تصریح کرد در حوزه‌های مختلف گاز رسانی، برق رسانی، آب رسانی و مخابرات اقدامات قابل توجهی حتی در دورترین نقاط شهرستان صورت گرفته است.
 فرماندار بویراحمد با ابراز گلایه از انتظارات برخی از دهیاران گفت: دهیاران چون مستقیم با مردم در ارتباط هستند خدمات گذشته و حال را با مردم در میان بگذارند و نباید وضعیت خدمات رسانی را با دیگر روستاها مقایسه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا این جلسات تکراری و بی هدف
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1