تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۴۰۶۵۱۸
در نشست تعاملی دستگاههای خدمات رسان شهرستان باشت عنوان شد؛/تصاویر  

از گلایه شورای شهر از عدم حضور شرکت برق تا  ممنوعیت هر گونه کنده کاری بعد از 15 بهمن ماه 

۰
کبنا ؛در نشست تعاملی دستگاههای خدمات رسان شهرستان باشت عنوان شد؛/تصاویر   
از گلایه شورای شهر از عدم حضور شرکت برق تا  ممنوعیت هر گونه کنده کاری بعد از 15 بهمن ماه 
به منظور ساماندهی پروژه های دستگاههای خدمات رسان در شهر باشت  اعضای  شورای  شهر باشت جلسه ای با حضور مدیران دستگاههای خدمات رسان برگزار شد.
نادر گرامی، رئیس شورای اسلامی شهر باشت در حاشیه این نشست گفت: با توجه به بارش رحمت الهی در سال جاری و همچنین میزبانی شهر باشت در ایام نوروز ، ادارات خدمات رسان به دعوت شورای اسلامی شهر باشت به منظور تعامل و همکاری در جهت اتمام کنده کاری ها و حفاری ها در سطح شهر در زمان تعیین شده گرد هم آمده اند.
وی ادامه داد: ادارات خدمات رسان می بایستی قبل از هر گونه اقدام جهت کنده کاری با استعلام از شهرداری باشت از وارد آمدن هزینه های اضافی در جهت آسفالت معابر جلوگیری نمایند.
گرامی بیان داشت: ادارات خدمات رسان باید پیمانکاران پروژه ها را مشخص و حداکثر تا پایان بهمن ماه این پروژه ها را به اتمام برسانند تا در نوروز 98 شاهد شهری بانشاط و زیبا برای میزبانی مهمانان گرامی باشیم.
وی با درخواستهای  دستگاههای خدمات رسان خصوصاً شرکت گاز، گفت: اداره گاز در جهت جلوگیری از دوباره کاری ها و همچنین اتمام عملیات خفاری نسبت به نصب علمک ها اقدام نموده و با تسریع در روند علمک گذاری با استعلام از شهرداری اقدام به لوله گذاری و نصب انشعاب نمایند.
رئیس شورای اسلامی شهر باشت با ابراز گلایه از عدم حضور حراست شرکت برق شهرستان در جلسه، اظهار داشت: با توجه به اینکه شورا منتسب به شهرداری نبوده و باید در کلیه امور و مشکلات مردم دخالت داشته باشد لذا گاهاً در جهت مشکلات شبکه گذاری ، تیرهای برق و مشکلات روشنایی تذکراتی داده شده که متأسفانه با کم توجهی مسئولین اداره برق شهرستان اقدامات مد نظر انجام نشده است و در این جلسه نیز حضور نداشته اند که از این رفتار گلایه مند هستیم.
گرامی بیان داشت: انتظار است که دستگاههای خدمات رسان در راستای برطرف نمودن مشکلات شهر با هم تعامل و همکاری داشته باشند. 
لطف الله موسوی ، شهردارباشت نیز با تقدیر از مدیریت آب و فاضلاب شهری، مدیریت شرکت گاز و مدیریت شرکت مخابرات جهت حضور فعال در این نشست از عدم حضور نماینده شرکت برق در جلسه ابراز گلایه کرد.
وی با بیان اینکه اکثر امورات شهر با توجه به کنده کاری ها و روشنایی ها مربوط به اداره برق است انتظار است که شرکت برق در این جلسات حضوری فعال داشته باشند. 
موسوی بیان داشت: انتظار است که دستگاههای خدمات رسان قبل از هر گونه کنده کاری ازشهرداری استعلام بگیرند و تا قبل از 15 بهمن ماه پروژه های خود را به اتمام رساند چرا که هر گونه کنده کاری بعد از تاریخ اعلام شده ممنوع خواهد بود. 
وی در پایان از شورای اسلامی شهر باشت به خاطر برگزاری این نشست تقدیر و تشکر کرد. 'گفتنی است در این نشست تعاملی روسای ادارات خدمات رسان پیشنهادات و راهکارهای خود را برای توسعه هر چه بیشتر امور بیان کردند.
خبرنگار فتح الله پوران پور
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1