تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۶
کد مطلب : ۴۰۵۶۱۳
در پی غرق شدن 3 جوان در رودخانه چیتاب مطرح شد

توضیحات مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در خصوص یک ابهام (+عکس)

۰
کبنا ؛ ظهر امروز (29 آذرماه 97) خبری مبنی بر غرق شدن چهار نفر در رودخانه چیتاب مرکز بخش کبگیان شهرستان بویراحمد داشتیم که در رسانه‌ها مطالبی مبنی بر تأخیر نیروهای امدادی مطرح شد که در همین خصوص سیدامان‌الله جهان‌بین مدیرعامل هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این حادثه اینگونه توضیح داد که ساعت ۱۲و ۳۳ دقیقه خبر این حادثه را شنیدیم و ابتدا مطرح شد که ۲ نفر خانم در رودخانه کبگیان غرق شده‌اند.
جهان‌بین ادامه داد:  تیم واکنش سریع ما ساعت ۱۳ و ۴۰دقیقه سر صحنه بودند.
وی به سخت‌گذر بودن منطقه و صخره‌ای بودن آن اشاره کرد و گفت: برای امدادرسانی به دلیل وضعیت صخره‌ای هیچ گونه امکان فرود بالگرد وجود نداشت و با قایق کار عملیات جستجو انجام شد.
مدیرعامل هلال‌احمر استان گفت: هر چند در همان لحظات اولیه دو نفر از سه نفر این افراد جان سپرده بودند اما ساعت ۱۴ و ۲۵ دقیقه نیروهای ما با تجهیزات لازم مشغول عملیات جست‌وجو بودند.
وی گفت: جست‌وجوها ادامه پیدا کرد تا این که اجساد افراد غرق شده در ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه با همراهی نیروهای آتش‌نشانی از آب بیرون کشیده شد.
جهان‌بین با بیان این که نیروها علی‌رغم فاصله ۵۵ کیلومتری محل حادثه از شهر یاسوج در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور داشتند خاطرنشان کرد: متاسفانه مانند همه حوادث استان در این حادثه نیز ازدحام مردمی و ترافیکی که ایجاد کرده بودند موجب بروز مشکلاتی شد.
وی گفت: در این عملیات تعداد نیروهای نجات غریق و غواص جمعیت هلال احمر ۱۲ نفر  با تعداد چهار دستگاه خودرو عملیاتی و یک فروندقایق کار جستجو را انجام دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما

امدادگر
Iran, Islamic Republic of
پناه بر خدا. واااااااای بر این. ما نیم ساعت منتظربودیم تا تیم نجات غریق جمع بشن. تازه تعدادی شون جواب, موبایل ندادند. تعدادی هم نیامدند. افرادی هم که اعزام شدند اکثرا نجات غریق نبودند. علی برکت الله از این. با جان مردم
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1