تاریخ انتشار
شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۳
کد مطلب : ۴۰۴۷۷۳
کبنا گزارش می‌دهد

یادواره شهدای محله کارکنان دولت گچساران برگزار شد + تصاویر و متن سخنان هدایت‌خواه

۱
کبنا ؛یادواره شهدای محله کوی کارکنان دولت گچساران با حضور حجت‌الاسلام حجازی امام جمعه شهرستان دوگنبدان و جمع زیادی از مسوولان و اقشار مختلف مردم در مسجد امام خمینی (ره) گچساران برگزار گردید.
ستار هدایتخواه مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در این یادواره ابتدا از بانیان این برنامه تشکر کرد و هفته بسیج، وحدت و بعثت پیامبر اسلام (ص) را تبریک گفت. پس از این به اتفاقات تاریخی در شب تولد پیامبراکرم (ص) اشاره و اظهار کرد: از جمله این اتفاقات فرو ریختن 14 کنگره ایوان مدائن است. از امام نقل شده که شاید دلیل اینکه در ایوان مدائن 14 کنگره شکست این باشد که 14 قرن پس از تولد این پیامبر به برکت دین اسلام نظام پادشاهی منقرض خواهد شد. انقلاب اسلامی نیز در قرن 14 هجری قمری به پیروزی رسید و امروز که 40 سالگی انقلاب را می‌گذرانیم در سال 1440 هجری قمری هستیم، این بشارتی بود که امام داد.
هدایتخواه پس از این ضمن پرداختن به این موضوع که چرا یادواره شهدا باید برگزار کنیم، چند دلیل عنوان کرد و گفت: نکته اول اینکه شهدا زنده‌اند و از جانب خدا روزی می‌گیرند. آن‌ها نیازی به ما ندارند، بلکه ما به این مجالس نیاز داریم، از چند جهت. اول آنکه آنها حق شفاعت دارند و می‌توانند دست ما را بگیرند و گرفتاریهای ما را حل کنند. دوم آنکه ما گرفتار نفس اماره و دنیا شده‌ایم، نیازمند هستیم. سوم آنکه ما باید از شهدا تشکر کنیم که ما را در مجلس خود راه داده‌اند و ما را لایق دانسته‌اند. چهارم، ما بدهکار شهدا هستیم و آمده‌ایم ادای دین کنیم، اگر استقلالی داریم، عزتی داریم از آنهاست. به همین دلیل در اینجا جمع شده‌ایم که ادای دین کنیم. زنده نگه داشتن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست.
وی در ادامه گفت: اگر امروز از شهیدانمان بپرسیم شما از ما چه انتظاری دارید. ما چگونه دین خود را ادا کنیم تا شما از ما راضی باشید. شاید پاسخ آنها این باشد: انقلابی بمانید. چطور انقلابی بمانیم؟ چهار شرط دارد که باید آن را رعایت کنید. اول آنکه به اسلام عمل کنید. در عرصه زندگی فردی به واجبات پایبند باشیم و محرمات را ترک کنیم.
نماینده اسبق حوزه بویراحمد و دنا وجود مشکلات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را عمل نکردن به دستورات اسلام دانست و گفت: عمل به اسلام باید در وجوه اجتماعی نیز اتفاق بیفتد. اگر امروز بعضی مشکلات مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در کشور وجود دارد یک دلیل بیشتر ندارد، آن هم اینکه به اسلام عمل نشده است. اقتصاد غربی و لیبرالی را در کشور اجرا کردند، در عرصه آموزش به اسلام عمل نشد، سند 2030 را می‌خواهند عمل کنند. حداکثر 20 درصد مشکلات اقتصادی ما به خارج و تحریم‌ها ربط دارد، 80 درصد این مشکلات مربوط به نابسامانی‌های داخل کشور است. اگر به اسلام عمل کنیم قطعاً در سیستم اقتصادی اجتماعی اسلام فقر نیست.
این فعال فرهنگی اظهارکرد: از برخی‌ها شنیده‌ام که در کشمیر و پاکستان؛ عده‌ای در سال ۸۸ تا صبح دعای توسل می‌خواندند که انقلاب اسلامی از این فتنه درامان بماند، در کشمیر و دیگر اقصی نقاط دنیا برای انقلاب اسلامی دعای توسل می‌خوانند.
وی درادامه افزود: چند روز پیش مهمانی از کلمبیا از حوزه آمریکای لاتین داشتم که می‌گفت برخی از دوستان ما که شیعه شده‌اند وقتی می‌خواهند اسم برای خودشان انتخاب کنند اسم خودشان را “خامنه‌ای” می‌گذارند؛ با این تفاسیر می‌توان گفت که این انقلاب نقطه امید مستضعفان عالم است.
 هدایتخواه دومین خواسته شهدا را باور به انقلاب و جزب جهانی مستضعفین دانست و اظهار داشت: در منظر شهیدان ما انقلاب اسلامی فقط برای این نبود که حکومت شاه را براندازد و عده‌ای دیگر بر سر کار بیایند. انقلاب اسلامی برای این نبود که آزادی‌های سیاسی را تامین کند و خفقان حکومت شاه را برطرف کند، انقلاب اسلامی آمد برای اینکه زمینه ساز حکومت جهانی امام عصر شود. امام خمینی (ره) فرمود: انقلاب اسلامی ملت ایران نقطه شروع انقلاب جهانی اسلام به رهبری حضرت حجت (عج) است که خداوند بر ملت ما منت بنهد و ظهورش را در این روزگار قرار دهد. شهدا انقلاب اسلامی را محدود به ایران نمی‌دانستند، این‌هایی که می گویند سوریه و لبنان چه ربطی به ما دارد، خوب ربط دارد، انقلاب اسلامی نقطه امید مستضعفان عالم است.
 وی گفت: خواسته شهداء از ما این است که انقلاب اسلامی را تا انقلاب حضرت مهدی (عج) ادامه دهیم، در منظر شهداء انقلاب اسلامی فقط برای براندازی حکومت پهلوی نبود، انقلاب اسلامی آمد برای حکومت جهانی امام عصر (عج) زمینه سازی کند.
هدایت خواه افزود: برخی درداخل کشور این موضوع را قبول ندارند و می گویند چکار به صدور انقلاب داریم؟!، درواقع انقلاب اسلامی هدف بلندش که حضرت امام راحل فرمودند:”انقلاب اسلامی نقطه شروع انقلاب جهانی اسلام به رهبری حضرت حجت (عج) است که خداوند به رملت ما منت دهد و ظهورش را در این روزگار قرار دهد”.
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس اظهارکرد: اینکه برخی می گویند سوریه، لبنان، یمن و دیگر کشورها چه ربطی به ما دارد؟ که باید گفت حتماً ربط دارد چرا که انقلاب اسلامی آمده است تا مستضعفان جهان را نجات دهد؛ درحالی که انقلاب اسلامی نقطه امید مستضعفان جهان است.
هدایت خواه تصریح کرد: درنایروبی که یک کشور آفریقایی است یک خانواده اهل سنت ۴ پسر دارد که پسر اول را “روح الله خمینی”، دومین پسر را “علی خامنه‌ای”، سومین پسر را “حسین بهشتی” و نیز فرزند چهارمشان را هم “مرتضی مطهری” نام نهاده‌اند، در کشمیر فردی بچه‌اش در سال ۵۹ متولد شده است و اسم فرزندش را “سرباز روح الله” نام نهاد است.
وی تصریح کرد: این انقلاب اسلامی اهداف بلندی دارد و اینک امروز افرادی هستند که می‌خواهند محدودش کنند!، شهداء می‌خواستند انتقام همه مظلومان عالم را بگیرند، انقلاب را باید با همه آرمان‌ها حفظ کرد تا به انقلاب جهانی صاحب الزمان (عج) برسد.
 وی پس از این سومین خواسته شهدا را داشتن روحیه استکبارستیزی عنوان کرد و گفت: شهدا می‌خواهند در مقابل زورگویان ایستادگی کنیم و روحیه مبارزه و مقاومت داشته باشیم. در آیه‌ای خداوند می‌فرماید: پیغمبر! یهود و مسیحیان هرگز از شما راضی نمی‌شوند تا اینکه تابع دین و آیین آنها شوید. پیوسته با شما می‌جنگند تا شما را از دینتان برگردانند. اما هم اکنون شاهد هستیم که به برکت خود شهدا دشمنان جرات جنگ فیزیکی با ما ندارند. چون از نظر نظامی خیلی قوی شده‌ایم، اگر غیر از این بود در 8 سال دفاع مقدس کوتاه می‌آمدیم.
هدایت خواه افزود: شهداء درمقابل استکبار ایستادند و عزت آوردند وامروز به برکت همین خون شهداء، دشمنان جرات جنگ نظامی با ما را ندارند و رهبر معظم انقلاب فرمودندکه جنگ نخواهد شد و مذاکره هم نمی‌کنیم، دشمنان خودشان هم می‌دانند که با ملت ایران نمی‌توانند وارد جنگ نظامی شوند.
وی گفت: کسانی که دعوت به سازش و تسلیم می‌کنند درواقع خائن به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند، شهداء جان دادند تا ما بایستیم و مقاومت کنیم، آخرین خواسته شهدا از ما این است که اگر می‌خواهیم که اسلام به معنای واقعی تحقق پیدا کند و روحیه ایستادگی درمقابل ظالم استمرار پیدا کند تنها یک رمز دارد و آن این است که پیرو ولایت فقیه باشیم.
هدایت خواه تصریح کرد: پیام شهداء این است که تابع محض ولایت فقیه باشیم، دشمنان بارها اعتراف کرده‌اند این همه برنامه ریزی برای نابودی انقلاب اسلامی می‌کنیم اما رهبر آگاه و بصیر دارند و یک ملت متحد و ولایتمدار و امکان پذیر نیست.
این فعال فرهنگی گفت: برخی محققان بعد از فروپاشی شوروی سابق علت فروپاشی آنها را بررسی کردند و آنها در پاسخ گفتندکه آمریکایی‌ها همه اقدامات و برنامه‌هایی که علیه ما انجام دادند علیه شما هم انجام دادند اما شما یک فرق داشتید و آن این بود که شما یک “آیت الله “داشتید که شما را هدایت می‌کرد و ای کاش ما هم یک “آیت الله “داشتیم.
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس درادامه تصریح کرد: شهداء از ما می‌خواهند که انقلابی بمانیم و عمل به اسلام را در همه عرصه‌ها داشته باشیم، باور به ماموریت جهانی انقلاب داشته باشیم که الان از ۹۰ کشور در قم طلبه داریم و سوم اینکه روحیه ایستادگی و استکبار ستیزی را در همه عرصه‌ها حفظ و ادامه دهیم که رمز همه این موارد این است که مطیع فرمان رهبر انقلاب باشیم.
وی در ادامه اظهارکرد: شفاعت تجلی هدایت در این عالم است و هرکسی در این عالم درمسیرصراط مستقیم قرار گرفت مشمول شفاعت شهید نیز قرار خواهد گرفت، تلاش کنیم مشمول شفاعت شهیدانمان قرار بگیریم که چرا در این دنیا هم بسیاری از مشکلات ما را هم می‌توانند برطرف کنند.
هدایتخواه  آخرین خواسته شهدا را پیروی از رهبری اعلام کرد و گفت: خواسته شهدا از ما این است که پیرو ولی باشیم و از رهبر اطاعت کنیم و رمز انجام سه خواسته قبلی این است که خواسته چهارم رعایت شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

نفتی
United States
به محض اینکه پست &&را ازش گرفتن فوراً رفت بسمت اصولگراها. البته &&قبلاً هم اصولگرا بود ولی در دولت روحانی و نمایندگی تاجگردون خودش را به تاجگردون و باندش میچسباند. هر روز هم بری توی همایش ها و مناسبات مخلتف و هر روز زنجیر باز هم از سمت امور اداری برکنار میشوی. این چند سال خون همه پرسنل را کثیف کرده بودی
سرهنگ
Iran, Islamic Republic of
شهید های محله های دیگه ،&&& نشهدا رو پله قرار میدین،&&
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
این جلسه اصولگرایان برای انتخابات مجلس است به اسم شهدا برگزار میکنند .ما همه به شهدا احترام میگذاریم ولی تبعیض بین شهدا خیانت به خون شهداست
انصاری
Iran, Islamic Republic of
جناب هدایتخواه مثل سایر همفکرانش در مورد مشکلات اقتصادی می فرمایند اقتصاد اسلامی اجرا نشده است و مشکلات فعلی ناشی از اجرای اقتصاد غربی و لیبرالی است. البته گروه مقابل هم می گویند مشکلات به علت مداخله بیمورد در نظام عرضه و تقاضای بازار است. طی چهل سال گذشته سیاست های اقتصادی کشور در یک دامنه افراط و تفریط اقتصاد دولتی و اقتصاد لیبرالی حرکتی پاندولی داشته است و هیچ یک از دولت ها هم موفق نبوده اند.حتی احمدی نژاد هم که زمانی امید و مراد بسیاری از مردم بود در نهایت به نتیجه نرسید. منظور ایشان از اقتصاد اسلامی چیست؟ متاسفانه مبانی و راهکار های اقتصاد اسلامی و نحوه عملیاتی کردن آن مشخص نیست. ربا در اسلام حرام است ولی متاسفانه نرخ سود و بهره بانکی بعد از انقلاب چند برابر شده است. راه حل ایشان برای حدف ربا در سیستم بانکی چیست؟ چرا از حل مسئله ربا ناتوان است؟ لطفا در همین یک مورد راه حل عملی ارایه کنید.
چنارستان
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا قوت دکتر ستار هدایت خواه
مموتی
Iran, Islamic Republic of
! مردم گچساران تکلیف خودشان را می دانند چه باید بکنند
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کند همه شهدا وامام شهدا را خدا به آبروی یکصد وبیست وچهار هزار پیغمبر وپیغمبر زاده به ابروی پیامبران اولوالعزم به آبروی دوازده امام وچهارده معصوم به آبروی هفتاد ودوتن شهید کربلا به آبروی تمام شهدای صدر اسلام تا کنون به آبروی ملائیکه ومقربان درگاهت قسمت میدهم کسانی که اعتقاد به فرهنگ شهید وشهادت ندارند کسانی که فقط از این مجالس جهت مطامع شخصی سیاسی جناحی استفاده وسوءاستفاده میکنند باعث وهن وسبک شدن آرمان شهدا و فرهنگ ایثار وشهادت میشوند در این دنیا وآن دنیا روز محشر وقیامت شرمسار وسرافکنده وخجالت کار و روسیاهش کن امین یا رب العالمین واقعا انسانی های خیلی کثیفی را میبینم در مجالس شهدا حضور پیدا میکنند در غبا روبی ها شرکت میکنند که عرضه یک فاتحه خواندن برای شهدا را ندارد صرفا برای لنز دوربینهاست خدایا کسانی که به ادمهای فاسد فرصت پست واعتبار وارزش قائل میشه نابودشان بگردان
مصلحی تامرادی
Iran, Islamic Republic of
من تا حالا به دکتر ستار هدایتخواه رای ندادم پشیمانم که چرا این کار کردم در ضمن چون استان ما قبیله ای بوده پیش خدا گنه کارم خدا خودت ببخشاین دفعه بهش رای میدم
یا قاضی الحاجات
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه اگه بیل زن هست برود باغچه خودش را بیل بزند
حسن
Iran, Islamic Republic of
یه سوال اصول گرایان که همیشه به اسم شهدا جلسه میدارن برای محافل سیاسی چرا اصلاح طلبان یادواره شهدا نمیگرند بدون جلسه سیاسی؟؟؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
خدایا یه قدری جمعیت بشون اضافه کن
Iran, Islamic Republic of
یاد .هدایتخواه بود از سردار فرماندهی محترم سپاه فتح میخواهیم که با توجه به اینکه آقای نورایی بچه چرام است دلش هم برای گچساران وگچسارانی نمیسوزد از برگزاری متینگ های سیاسی .ه به نام شهدا به کام جبهه پایداری خود داری کند که آقای نورایی به نام یادواره شهید متینگ سیاسی انتخاباتی زود رس برگزار کند اقای سخنران اگر طبیب بودی سر خود دوا مینمودی شما نتوانستیبود
Iran, Islamic Republic of
عجب عکسهای گرفتی
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1