تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۴۰۴۰۸۸
در دومین بازدید و با وجود وفور کالاهای اساسی در فروشگاه رفاه یاسوج:

رسانه‌ها تکلیف فروشگاه رفاه یاسوج را روشن کردند / گوهرگانی: یک روز تذکر دادیم، الان از فروشگاه رفاه تشکر می‌کنیم / عذرخواهی نگهداری از مردم و رسانه‌ها(+تصاویر)

۰
کبنا ؛طرح کاسب با انصاف و پویش بازار جعفر گوهرگانی عصر روز شنبه (5 آبان ماه 97) بازار یاسوج را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
به گزارش کبنا از یاسوج، در ادامه برنامه طرح کاسب با انصاف و پویش بازار جعفر گوهرگانی عصر روز شنبه (5 آبان ماه 97) بازار یاسوج را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه ابتدا قصابی‌های سطح شهر را مورد بازدید قرار داد و از نزدیک قیمت گوشت قرمز و نحوه فروش قصابان را بررسی و ارزیابی کرد.
گوهرگانی از حدود هشت قصابی در شهر یاسوج بازدید کرد؛ قیمت‌های مصوبی رعایت می‌شد و گفت‌وگو با برخی مشتریان نشان می‌داد که کسی از قیمت گوشت ناراضی نیست.
اما در یکی از قصابی‌ها متأسفانه گوشت بز و گاو به جای گوشت بره و به قیمت ۵۴ هزار تومان به فروش می‌رسید و برخی مشتریان از این اقدام غیرمنصفانه به شدت گلایه‌مند بودند.
در ادامه این بازدید، جعفر گوهرگانی به صورت سرزده و برخلاف برنامه قبلی به فروشگاه زنجیره‌ای رفاه شهر یاسوج رفت که دو هفته قبل بازدید از این فروشگاه جنجالی شده بود.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد ازبازدید با حوصله ازهمه قسمت‌های این فروشگاه از جمله انبار این شرکت گفت: به این فروشگاه آمدم تا ببینم نسبت به بازدید قبل که ایرادات زیادی به ویژه در درج قیمت‌ها و عدم وجود برخی کالاهای اساسی بوده، چه تغییراتی حاصل شده است.
گوهرگانی گفت: اولین نکته‌ای که شاهد تغییر اوضاع هستیم این است که درب انبار این فروشگاه به روی همه باز است و چیزی از مردم مخفی نیست.
او گفت که انبار این فروشگاه تا سقف پر است و قفسه‌ها برخلاف بازدید قبل پر است از اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم.
گوهرگانی یادآور شد: بازدیدها از بازار ادامه دارد و ممکن است همین فردا نیز مجدد به فروشگاه رفاه بیایم چرا که این فروشگاه‌ها موظفند کالاهای اساسی مردم را عرضه کنند.
در ادامه به فروشگاه رفاه یاسوج رفت و آنجا را برای بار دومین بار مورد بازرسی قرار داد.
گوهرگانی با دقت از بخش‌های مختلف فروشگاه رفاه یاسوج دیدن کرد و گاهی هم با مشتریان صحبت می‌کرد.
در این بازدید که شیروان نگهداری جانشین مدیر فروشگاه رفاه استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس حضور داشت، جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بنده به عنوان رئیس ستاد تنظیم بازار مرتب بازار را مورد بررسی قرار می‌دهم، اظهار کرد: بنده و اصحاب رسانه حقیقتاً بدون هیچ غرضی و تنها در راستای نظارت بر بازار از فروشگاه رفاه هم قبلاً و هم الان بازدید کردیم.
وی با بیان اینکه در بازدید گذشته شاهد کاستی‌ها و کمبودهای بودیم، بیان کرد: الحمدالله مسوولان فروشگاه رفاه یاسوج تلاش زیادی برای رفع کاستی‌ها انجام داده‌اند، به طور یکه تمام کالاهای اساسی مردم به وفور دیده می‌شد و در قفسه‌های مربوط نیز در اختیار مردم گذاشته شده است.
معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مرتب بازار را مورد بازرسی قرار می‌دهیم، تصریح کرد: در بازدیدی که قبلاً داشتیم شاهد کاستی‌ها و کمبودهایی بودیم که الحمدالله این کاستی‌ها رفع شده و ما به همین دلیل تشکر و قدردانی می‌کنیم از مسوولان فروشگاه رفاه که در راستای رضایت مندی مردم تلاش می‌کنند.
گوهرگانی به بازدید قبلی خود از فروشگاه رفاه یاسوج و حواشی‌های بعد از آن اشاره کرد و گفت: به دلیل بعضی از رفتارها و صحبت‌های انجام گرفته مسائلی پیش آمد و اینکه پروسه انتقال کالا از انبار به قفسه‌ها اینقدر طول بکشد، ایراد است.
وی افزود: الحمد الله الان تمام کالاهای اساسی مردم به وفور در فروشگاه رفاه و انبارهای آن موجود است و مشکلی برای تأمین این کالاها نداریم که این خود جای تشکر و قدرانی دارد.
معاون استاندار برخی از ایرادت را هم به خود و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دانست و گفت: آن‌ها باید میزان کالاهای موجود در انبارها را گزارش می‌دادند در هر صورت ما به صورت مرتب بازار را رصد می‌کنیم، در یک زمان تذکر به مسوولان فروشگاه رفاه دادیم و الان هم از انها تشکر می‌کنیم و ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که برخی منفعت طلبان و سودجویان بخواهند امنیت اقتصادی مردم را به بازی بگیرند.
گوهرگانی در ادامه خواستار توجه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به بازارهای کهگیلویه و بویراحمد شد.
نگهداری: فروشگاه رفاه را به اوج رساندیم
 در ادامه شیروان نگهداری جانشین مدیر فروشگاه رفاه استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس با قدردانی از جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد که شبانه روز در حال تلاش و خدمت به مردم است، اظهار کرد: پیگیری‌های مسئولین در خصوص وضعیت بازار به ما انگیزه زیادی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم می‌دهد.
وی با بیان اینکه آقای گوهرگانی حقیقتاً برای خدمت به مردم و رفاه حال آنان همواره از بازار و بخش‌های مختلف آن بازدید به عمل می‌آورد، که جای تشکر دارد و افزود: بین فروشگاه رفاه و اصحاب رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد اشتراکات زیادی وجود و هر دو مجموعه کارهای فرهنگی و اجتماعی انجام می‌دهند. خبرنگاران پیگیر مطالبات مردمی هستند و ما هم پیگیر تامین نیازهای مردم هستیم. بنابراین بیشتر هدف ما و خبرنگاران خدمت رسانی بهتر به مردم است.
نگهداری در ادامه با اشاره به خاطراتی از بهمن بیگی گفت: بهترین کار خدمت به مردم است. بهمن بیگی دانش اموزی که لب شکری بود، چنان دست او را گرفت که ضمن طی درجات علمی در نهایت در دفاع از وطن شهید شد.
نگهداری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه زمانی که فروشگاه رفاه یاسوج نقطه کور و تاریکی بود آن را به جایی رساندیم که الان هیچ فروشگاهی در یاسوج نمی‌توانند با آن رقابت کند، افزود: فروشگاه رفاه یاسوج بهترین فضای فیزیکی را دارد که در شأن مردم هستند.
 جانشین مدیر فروشگاه رفاه استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس ادامه داد: فروشگاه رفاه در رکود سنگینی به سر می‌برد که در دوره‌ی مدیریت من با همکاری پرسنل زحمت کش فروشگاه توانستیم فروش را به بیش از 3 برابر افزایش دهیم.
وی گفت: این افزایش سال به سال ادامه داشته است به گونه‌ای که تا پایان مهرماه 96 ما حدود 950 میلیون تومان فروش داشتیم اما امسال تا پایان مهرماه بیش از 3 میلیارد تومان 300 هزار تومان فروش داشته‌ایم یعنی رشد 300 درصدی.
نگهداری همچنین به موضوع اجناس موجود در فروشگاه رفاه اشاره کرد و گفت: در تنوع، کیفیت و تخفیفات، هیچ فروشگاهی در سطح استان، هیچ فروشگاهی نمی‌تواند با ما رقابت کند.
این مدیر فروشگاه رفاه در ادامه بیان کرد: مردم نسبت به فروشگاه رفاه اعتماد خوبی دارند که سعی می‌کنیم این اعتماد مردمی حفظ شود.
وی افزود: فروشگاه رفاه بازوی مهم دولت توانسته است اقدامات خوبی انجام دهد و در توزیع سبد کالایی اقشار نیازمند کمک کار دولت توانایی‌های خود را نشان دهد.
نگهداری گفت: کار ما محدود به فروش تنها نیست بلکه ما سعی کردیم تا با ایجاد طراحی‌های بروز، در کنار کار اقتصادی کارهای فرهنگی هم در سطح فروشگاه انجام دهیم ضمن اینکه برخی دلایل افزایش فروش ما هم به انجام همین تغییرات مربوط می‌شود.
نگهداری همچنین موضوع احکتار را در فروشگاه رفاه یاسوج رد کرد.
جانشین مدیر فروشگاه رفاه در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس ادامه داد: حضور و جدیت آقای گوهرگانی در رصد بازار نه تنها ما را دلسرد نکرد بلکه موجب شد تا به جای کارشکنی و تقابل، باانگیزه بیشتر کار کنیم و ایرادات را هم برطرف کنیم.
وی با بیان اینکه نیت خدمت و اصلاح ایرادات بازار را در معاون اقتصادی استاندار دیدم، افزود: اگر نواقصی هم در عرضه کالا درا ین فروشگاه بوده رفع شده و اکنون با عزت و افتخار بیشتری در حال خدمت هستیم که از این حیث از رسانه‌ها و معاون اقتصادی استاندار برای این همه دغدغه و جدیت قدردانی می‌کنم.
نگهداری در ادامه صحبت‌هایش از رسانه‌ها خواست برای قضاوت در مورد مدیریت این فروشگاه به گذشته آن توجه کنند و با مقایسه وضعیت گذشته و دوره مدیریتی من، قضاوت درستی داشته باشند.
او تصریح کرد: این فروشگاه در شأن مردم نبود و یک نقطه کور و تاریک بود اما اکنون به جایی رسیده است که حتی جنبه تفریحی هم پیدا کرده است و امروز استقبال و اعتماد قابل توجهی از سوی مردم شاهد هستیم؛ به طوری که هر کس دنبال ارزانی است به فروشگاه رفاه می‌آید و هر کس هم دنبال لذت بردن از خرید و تنوع کالاها است باز هم به رفاه می‌آید.
وی گفت: در فروش سازمانی رتبه اول کشور هستیم و در شاخص‌های تنوع کالا، کیفیت و تخفیفات هیچ فروشگاهی توان رقابت با ما را ندارد.
نگهداری تأکید کرد: فروشگاه رفاه همواره یک بازوی توانمند برای دولت در توزیع سبد کالا بوده و این از افتخارات ما است.
وی در پایان از برخی سهل انگاری ها و ایرادات به وجود آمده در فروشگاه رفاه از مردم، رسانه ها و معاون استاندار هم عذرخواهی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
.
ف.ع
Iran, Islamic Republic of
بنظرت دولت کارخوبی کرده بنده که مغازه دار هستم پس کجا باید نون زن وبچه ام رو دربیارم خودتان قضاوت کنید آیاکار دولت درست بوده خدایی؟؟؟
رحمان
Iran, Islamic Republic of
ن نداره عملکردش تو جاهای مختلف حداقل این رو ثابت کرده .....عذرخواهی کرده ...ای وای بر ما
گفتمان
Iran, Islamic Republic of
به نظرتون کی این حرفا رو باور میکنه..حالا یه کلمه راست و حسینی بگید مردم دم خروس و قبول کنن یا قسم حضرت عباس رو .
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1