تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۴۰۳۸۷۲
کبنا گزارش می‌دهد

معارفه رییس‌کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان/ حرف‌های جالب نیک‌مرام در باره تخریب فرزندان استان و انتصاب مدیران طایفه‌ای (+تصاویر)

۵
کبنا ؛طی حکمی از سوی «آیت‌الله آملی لاریجانی» رئیس قوه قضائیه، «خداکرم نیک‌مرام» به‌عنوان رییس‌کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان منصوب شد.
خداکرم نیک‌مرام رییس‌کل جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان در آیین معارفه خود، اظهار کرد: بحثی که دارم درد دل برخی از تحصیل‌کرده‌های این استان است، همه این را می‌دانیم و همه هم مثل کبک سرمان را زیر برف کرده و قبول نمی‌کنیم.
نیک‌مرام در ادامه افزود: بحثی که در استان هست توهین، تهمت و تخریب فرزندان این استان است، ما به هر طریقی می‌خواهیم که فرزندان استان را از این استان فراری بدهیم، خیلی از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در خارج از این استان در جای‌جای کشور دارای آوازه و شهرت هستند و آوازه آن‌ها کشوری و جهانی است اما همان افراد در این استان نمی‌توانند خدمت کنند.
با بهانه‌های قومی، قبیله‌ای، گروهی و باندی همدیگر را تخریب می‌کنیم و برعکس سایر استان‌های دیگر هستیم.
وقتی فرزندان استان به استان خودشان می‌آیند همه باهم هماهنگ هستیم از هر گروه و جناحی تا همشهری خود را تخریب کنیم تا به‌جایی نرسد.
دنبال این هستیم که به هر طریقی برادر، همشهری و هم استانی خود را تخریب کنیم و ایشان را از رده خارج کنیم. این فرد را حتی در استان که هیچ! در استان دیگری که فرار کرده دنبالش می‌رویم تا یک‌جوری آنجا هم ساقطش کنیم.
آیا چهل سال گذشت و به نتیجه نرسیدیم، این اشتباهات امروز برای ما درس عبرتی نشده که از این اشتباهات برگردیم، آیا می‌دانید در نقاطی از این استان که مردم شما توان خریدن یک کیلو گوشت و یک کیلو میوه را ندارند؟ جواب این مردم را چه کسی باید بدهد، در کنار شما استان‌های چهارمحال بختیاری و بوشهر هم‌مرز ما هستند و از وضعیت آب و هوایی بسیار ضعیف‌تری از ما برخوردار هستند اما سطح پیشرفت بیشتری از استان ما هستند، همه این‌ها ناشی از ناکارآمدی مسئولین استان هست، نابود کردن، تخریب کردن و فراری دادن مغزهای متخصص و توانمند این استان هست.
هیچ راهی نداریم تا زمانی که می‌خواهیم فردی 4 سال در مجلس برود و در این 4 سال فکرش این است که از رئیس تا سرایدار همه را عوض کند نماینده بعدی هم می‌آید و فکرش این همین است تا زمانی که این فکر را داریم از این وضعیت بدتر هستیم.
زمانی می‌توانیم از این وضعیت بیرون برویم که به خود بیایم، «خداوند سرگذشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر خودشان بخواهند»، اگر ما خواستیم می‌توانیم اگر نخواستیم از این بدتر هستیم.
امیدوارم ما به نقطه‌ای برسیم که فرزندان استان را از هر جناح، قوم و گروهی که هستند حمایت کنیم، چه ضرورتی دارد که ما در مدیریت استان 4 نفر از هم طایفه بنده مدیر باشد، کدام معیار جهانی این را قبول دارد؟ اگر مدیر لایق داریم چرا همه از یک طایفه باشد اگر مدیر لایق نداریم از آن طایفه یک نفر را نمی‌گذارند چون ضرر و آسیبش به همه ماها می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شایسته
Iran, Islamic Republic of
انتصاب شایسته جنابعالی را در این سمت خدمت مردم بویراحمد ویژه مردم طایفه سترگ جلیل تبریک وتهنیت عرض می کنم
صناعی
Iran, Islamic Republic of
دورد بر دکتر نیک مرام آرزوی توفیق و گسترش عدالت
همشهری
Iran, Islamic Republic of
افرین و احسنت به این طرز فکر ، تبریک میگم به حاج اقا مزارعی وجناب اقای نیکمرام
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تبریک به برادر بزرگوار جناب آقای نیک مرام آرزوی موفقیت و سربلندی را خواهانم واقعا حرف حق را بیان نمودید الان اداراتی هست از مدیر کل تا معاون وحتی ریس شهرستان از یه طایفه خاص می باشد اکثریت بچه ها ی تحصیل کرده در ادارات منزوی شده اند
Iran, Islamic Republic of
نیک مرام انسان صادق و پاکدست و خوش قلبی است؛از خدای بزرگ برایشان در تمام امور آرزوی توفیق می نماییم.
سفلی
Iran, Islamic Republic of
موفق باشی برادرنیک مرام حرف حق رازدی این همه ناحقی درحق ایل سترگ تامرادی شد انشاالا بزودی همه چیزدرست میشه
ff
Iran, Islamic Republic of
. که از طایفه .نفر مدیر شهرستانی گذاشتن !!!!!!!!
روح اله
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر نیک مرام انتصاب شایسته شما را در این جایگاه مهم و حساس تبریک عرض نموده و امیدوارم که در این منسب بتوانید با همکاری دادگستری و نیروی های امنیتی و اطلاعاتی در پناه حق تعالی و توکل بر ائمه اطهار خواسته های به حق مردم این استان را عملی نموده و ضرب شصتی نشان این مسئولین و کسانی که مانند زالو خون این مردم مظلوم و محروم را می مکند دهید و سر جایشان بنشانید...
یا حق
مهدی
Iran, Islamic Republic of
تبریک به برادر بزرگوار جناب آقای نیک مرام که واقعا شایستگی و لیاقت چنین جایگاهی رو داشتید انشااله که موفق و سربلند باشید
سعادت آقایی
Iran, Islamic Republic of
بریک به دوست ارزشمندم نیک مرام ِنیک نام

برای حضرتعالی و مجموعه ی همکارانتان در دادگاههای عمومی و انقلاب آرزوی توفیق در خدمت و عزت در زندگی دارم …
راوی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خیلی هم خوب تا ببینیم شما چکار میکنید
Iran, Islamic Republic of
جانا سخن از زبان ما میگویی!
درود بر اقای نیک مرام
جوان
Iran, Islamic Republic of
ضمن تبریک به استاد بزرگوار جناب آقای نیک مرام و آرزوی موفقیت برای ایشان،واقعا درد دل تمام جوانان و تحصیلکرده ها را زدی ان شاالله مسئولان به خود بیایند و حرفای شما را سرلوحه کار خود قرار دهند.
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1