کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

معارفه رییس‌کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان/ حرف‌های جالب نیک‌مرام در باره تخریب فرزندان استان و انتصاب مدیران طایفه‌ای (+تصاویر)

28 مهر 1397 ساعت 14:42

مراسم تودیع و معارفه رییس‌کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


طی حکمی از سوی «آیت‌الله آملی لاریجانی» رئیس قوه قضائیه، «خداکرم نیک‌مرام» به‌عنوان رییس‌کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان منصوب شد.
خداکرم نیک‌مرام رییس‌کل جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان در آیین معارفه خود، اظهار کرد: بحثی که دارم درد دل برخی از تحصیل‌کرده‌های این استان است، همه این را می‌دانیم و همه هم مثل کبک سرمان را زیر برف کرده و قبول نمی‌کنیم.
نیک‌مرام در ادامه افزود: بحثی که در استان هست توهین، تهمت و تخریب فرزندان این استان است، ما به هر طریقی می‌خواهیم که فرزندان استان را از این استان فراری بدهیم، خیلی از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در خارج از این استان در جای‌جای کشور دارای آوازه و شهرت هستند و آوازه آن‌ها کشوری و جهانی است اما همان افراد در این استان نمی‌توانند خدمت کنند.
با بهانه‌های قومی، قبیله‌ای، گروهی و باندی همدیگر را تخریب می‌کنیم و برعکس سایر استان‌های دیگر هستیم.
وقتی فرزندان استان به استان خودشان می‌آیند همه باهم هماهنگ هستیم از هر گروه و جناحی تا همشهری خود را تخریب کنیم تا به‌جایی نرسد.
دنبال این هستیم که به هر طریقی برادر، همشهری و هم استانی خود را تخریب کنیم و ایشان را از رده خارج کنیم. این فرد را حتی در استان که هیچ! در استان دیگری که فرار کرده دنبالش می‌رویم تا یک‌جوری آنجا هم ساقطش کنیم.
آیا چهل سال گذشت و به نتیجه نرسیدیم، این اشتباهات امروز برای ما درس عبرتی نشده که از این اشتباهات برگردیم، آیا می‌دانید در نقاطی از این استان که مردم شما توان خریدن یک کیلو گوشت و یک کیلو میوه را ندارند؟ جواب این مردم را چه کسی باید بدهد، در کنار شما استان‌های چهارمحال بختیاری و بوشهر هم‌مرز ما هستند و از وضعیت آب و هوایی بسیار ضعیف‌تری از ما برخوردار هستند اما سطح پیشرفت بیشتری از استان ما هستند، همه این‌ها ناشی از ناکارآمدی مسئولین استان هست، نابود کردن، تخریب کردن و فراری دادن مغزهای متخصص و توانمند این استان هست.
هیچ راهی نداریم تا زمانی که می‌خواهیم فردی 4 سال در مجلس برود و در این 4 سال فکرش این است که از رئیس تا سرایدار همه را عوض کند نماینده بعدی هم می‌آید و فکرش این همین است تا زمانی که این فکر را داریم از این وضعیت بدتر هستیم.
زمانی می‌توانیم از این وضعیت بیرون برویم که به خود بیایم، «خداوند سرگذشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر خودشان بخواهند»، اگر ما خواستیم می‌توانیم اگر نخواستیم از این بدتر هستیم.
امیدوارم ما به نقطه‌ای برسیم که فرزندان استان را از هر جناح، قوم و گروهی که هستند حمایت کنیم، چه ضرورتی دارد که ما در مدیریت استان 4 نفر از هم طایفه بنده مدیر باشد، کدام معیار جهانی این را قبول دارد؟ اگر مدیر لایق داریم چرا همه از یک طایفه باشد اگر مدیر لایق نداریم از آن طایفه یک نفر را نمی‌گذارند چون ضرر و آسیبش به همه ماها می‌رسد.


کد مطلب: 403872

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/403872/2/معارفه-رییس-کل-دادگاه-های-عمومی-انقلاب-مرکز-استان-حرف-های-جالب-نیک-مرام-باره-تخریب-فرزندان-انتصاب-مدیران-طایفه-ای-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1