تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۳
کد مطلب : ۴۰۳۴۶۲
رئیس کمیته امداد دهدشت:

مرحله دوم «جشن عاطفه‌ها» در دهدشت برگزار شد

۰
کبنا ؛رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)دهدشت با بیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها امروز(۱۱مهر)در مدارس شهر دهدشت برگزار شد، گفت:۸هزار پاکت مهر عاطفه‌ها برای مشارکت دانش آموزان در این جشن در میان آن‌ها توزیع گردیده بود که در روز یازدهم مهرماه جمع‌آوری شدند
به گزارش کبنا از دهدشت،امرالله فروزنده با بیان اینکه بیش از ۲ هزار دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد دهدشت قرار دارند، افزود: قبل از شروع سال تحصیلی از محل اعتبارات دولتی کمک‌هزینه خرید لوازم‌التحریر و کتب درسی در اختیار این نیازمندان قرار گرفت که کفاف همه نیازهای این دانش آموزان را نمی‌دهد و برای حمایت مؤثر از آن‌ها به مشارکت گسترده مردم نیکوکار نیازمندیم.
وی تاکید کرد:کمک‌های جمع‌آوری‌شده جشن عاطفه‌ های مدارس در میان دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد و سایر دانش آموزان نیازمند همان مدرسه و با همکاری مسئولان مدرسه توزیع می‌شود.
این مقام مسئول با اشاره به کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها گفت: مردم و مدارس در سال گذشته ۶۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به جشن عاطفه‌ها کمک کردند. امید میرود این رقم در سال جاری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال باشد.
در این مراسم که با حضور مسئولین شهرستانی به نمایندگی از سایر مدارس در آموزشگاه توحید دهدشت برگزار گردید خنجری معاون فرماندار کهگیلویه و پورکپور مدیر آموزش و پرورش دهدشت ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای مشارکتی و مساعدتی کمیته امداد مطالبی د خصوص فضائل سنت حسنه نیکوکاری بیان و عنوان نمودند برگزاری رویدادهای خیر و احسان و در رأس آن‌ها جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری، دانش آموزان را با سنت پسندیده انفاق آشنا می‌کند و آینده این جریان انساندوستانه را تضمین می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1