تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۴۰۳۳۶۵
اعضای کمیته بحران شهرداری باشت مشخص شدند/تصاویر 

با حضور شهردار، معاونین و پرسنل خدوم شهرداری ، جلسه انتخاب اعضای کمیته بحران در محل سالن اجتماعات شهرداری باشت برگزار شد.

۰
کبنا ؛اعضای کمیته بحران شهرداری باشت مشخص شدند/تصاویر 

با حضور شهردار، معاونین و پرسنل خدوم شهرداری ، جلسه انتخاب اعضای کمیته بحران در محل سالن اجتماعات شهرداری باشت برگزار شد.
در ابتدای این نشست سید محمد ظریف رمضانی دبیر ستاد بحران شهرداری با تبریک 7 مهرماه روز آتش نشانی این روز را به تمامی آتش نشانان فداکار تبریک گفت و هدف از برگزاری این نشست را انتخاب اعضای کمیته بحران شهرداری اعلام کرد.
وی افزود: با توجه به حوادث اخیر در کشور و قبل از آن ، شهرداری ها مکلف به تشکیل کمیته بحران شده اند.
رمضانی با بیان اینکه اعضای کمیته بحران شهرداری از بین پرسنل این نهاد انتخاب می شود، ابراز داشت: این کمیته با عضویت در کمیته بحران شهرستان به ریاست فرماندار نقش مهمی را کنترل حوادث دارد.
دبیر ستاد بحران شهرداری باشت با اشاره به اعضای کمیته بحران ، بیان داشت: اعضای این کمیته شامل شهردار به عنوان رئیس، دبیرستاد، 2 جانشین، مسئول آتش نشانی، مسئول گروه سیلاب های شهری یا همان کمیته عمران، مسئول گروه تدفین و مسئول گروه اطلاع رسانی که مسئولیت آن به عهده روابط عمومی است، می شود. 
رمضانی با اشاره به گروه بندی کمیته بحران شهرستان و جایگاه کمیته های بحران شهرداری ، ابراز داشت: گروه آتش نشانی با مسئولیت نماینده معاونت فنی شهرداری،شامل هلال احمر، اورژانس، منابع طبیعی، نظام مهندسی، اداره راه و شهرسازی است.
وی افزود: گروه تدفین با مسئولیت آرامستان، شامل نیروی انتظامی، پزشکی قانونی، اداره تبلیغات، ثبت احوال، نماینده دانشگاه علوم پزشکی، نماینده اورژانس و نماینده محیط زیست است.
دبیر ستاد بحران شهرداری باشت مسئول گروه سیلاب را معاونت خدمات شهری شهرداری اعلام کرد و ادامه داد: اعضای این گروه نیز شامل آتش نشانی، نماینده هلال احمر، آب و فاضلاب و جهادو کشاورزی است.
رمضانی اعضای گروه اطلاع رسانی را شامل نماینده رئیس ستاد بحران شهرداری به عنوان مسئول، نماینده آتش نشانی، معاونت اجتماعی،روابط عمومی ، جمعیت هلال احمر ، نماینده صدا و سیما ، نماینده آموزش و پرورش و نماینده اداره هواشناسی و نماینده نیروی انتظامی اعلام کرد.
وی با بیان اهداف فرعی و اصلی و همچنین وظایف کمیته بحران شهرداری ابراز داشت: ایجاد وحدت رویه در خصوص وقوع بحران های طبیعی و انسان ساخت های همکاری و تهامل با دستگاه های اجرایی ذیربط، ارائه برنامه جامع برای کنترل شرایط ناشی از وقوع سوانح در محدوده و حریم شهرها، ارائه راهکارها در حوادث و حوادث ثانویه در شهرهای بزرگ از جمله آتش سوزی با مواد خطرناک بخشی از اهداف تشکیل کمیته بحران شهرداری است.
لطف الله موسوی شهردارباشت نیر درابتدای این نشست ۷ مهر روز آتش نشانی وایمنی را به همکاران خود در شهردار ی تبریک گفت و هدف از تشکیل این جلسه را لزوم تشکیل جلسات ماهیانه و بیان مشکلات و همچنین تشکیل کمیته بحران بیان کرد.
وی افزود: با توجه به نزدیکی فصل بارش لازم است کمیته بحران شهرداری تشکیل و تمامی اعضا ملزم به حضور و آماده باش هستند.
موسوی در ادامه به اعتراض برخی از پرسنل شهرداری در مورد نحوه پرداخت اضافه کار اشاره کرد و گفت: با توجه به بودجه شهرداری مجبور هستیم که اضافه کاری پرسنل را با بودجه دریافتی مقایسه و پرداخت کنیم.
وی از عدم حضور برخی از کارکنان شهرداری در زمان لزوم و خارج از زمان اداری در شهرداری ابراز گلایه کرد و افزود: همه پرسنل شهرداری ملزم به حضور در شهرداری در زمان وقوع بحران هستند.
در ادامه این نشست نیز رحمت روهنده مسول حسابداری شهردارباشت به سولات پرسنل شهردار ی در خصوص اضافه کاری پاسخ داد.

در پایان این جلسه نیز اعضای ستاد بحران شهرداری باشت مشخص که بر این اساس لطف الله موسوی رئیس ستاد بحران، سید محمد ظریف رمضانی دبیر ستاد بحران ، حسن گرامی جانشین اول، سید سجاد حسین پور جانشین دوم ، مرتضی ظفری مسئول آتش نشانی ، سهراب کرمی مسول گروه سیلاب ، سید مومن کاظمی مسئول گروه تدفین و سید جعفر یوسفی مسئول گروه اطلاع رسانی شهرداری معرفی شدند. 
خبرنگار فتح الله پوران پور 


 
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده نباید از افراد بیکار به عنوان شهردار یک شهر استفاده کرد.شهردار حداقل باید کارمند یکی از ادارات باشد.
Iran, Islamic Republic of
لطف اله خوب کار ایکنه
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1