تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۴۰۳۳۵۵
کبنا گزارش می‌دهد

ناله‌های آخر؛ یک سالن، یک شهر و هزاران آرزو؟ / کسی فریادهای جوانان چیتابی را بشنود

۰
کبنا ؛جوانان چیتابی می‌گویند؛ کسی ناله‌های ما را به امام جمعه محبوبمان بفرما، طومار اعتراض ما را به سازمان تربیت بدنی در استان به گوش نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و نماینده ولی فقیه در استان برسان؟ ما فقط حقمان را می‌خواهیم و گر نه امحاء اموال دولتی هنرنیست!..
به گزارش کبنا نیوز از چیتاب، سالن بزرگ ورزشی شهر چیتاب مدت عدیده ایست که در پاسکاری صاحب زمین و مسئولان تربیت بدنی استان تنها دلخوشی جوانان بخش و شهر چیتاب را از آنان گرفته است؟.
اسماعیل رسام مسئول روابط عمومی بخشداری کبگیان در رابطه با همین موضوع باجوانان متعدد چیتاب و بخش مصاحبه‌های متعددی انجام داد که از اعتراضات گرفته تا کم توجهی‌ها، واز اشک‌ها تا لبخندها درد بیانگر درد دلهای متفاوتی بوده است.
در بررسی ومصاحبه های متعدد از جوانان و ورزشکاران به این نتیجه رسیده‌ایم که: آنان در طوماراعتراضشان به سازمان تربیت بدنی دراستان خواستار پیگیری نماینده مجلس شورای اسلامی و ولی فقیه از طریق امام جمعه می‌باشند و می‌گویند؛ مافقط حقمان رامیخواهیم وگرنه امحاء اموال دولتی که هنرنیست!.
اما در متن موضوع به این مهم پی می‌بریم که علی رغم پیگیریهای بخشدار وریاست شورای شهر جوانان ومردم این بخش پیگیری مطالبات و خواسته‌های به حق خود را از امام جمعه کبگیان خواستارند!.
اسماعیل رسام در این باره می‌گوید: علی رغم جلسات متعدد سازمان تربیت بدنی چرا در یک شهر ۱۶ شهیدی وبخش ۷۵ شهیدی که دارای اولین شهید مدافع حرم استان و تنها خانواده سه شهیدی می‌باشد باید این مشکلات به وجود بیاید آیا جذب نیروی نماینده تربیت بدنی دربخش کار سختیست؟.
رسام درباره وضعیت سالن ورزشی افزود: علی فلاحی صاحب زمینی که در زمان تحویل سند به تربیت بدنی باقول نامه، نامه نگاری و وعده وعید مسئولان تربیت بدنی باخیال راحت به امید استخدام خود یا فرزندش در مسئولیت پذیری سالن مربوطه دلخوش کرده بود الان با نرسیدن به خواسته خود فی الحال با در دست داشتن حکم تخریب سالن می‌تواند بیت المال چندمیلیاردی منصوب به سازمان تربیت بدنی را به راحتی تخریب کند!.
حالا سوال اینجاست: تکلیف خواسته جوانان ورزش دوست چیتاب و بخش در این وانفسای مشکلات اقتصادی چیست، وآیا سازمان تربیت بدنی نمی‌تواند با ورود به این معضل مشکل گشا باشد، تا هم بیت المال در امان باشد و هم جوانان به خواسته خود برسند؟
البته عدم تفاهم وبی نتیجه بودن جلسه چندماه قبل دکتر وحـدانی فر با مدیران تربیت بدنی شهرستان و صاحب زمین و شورای شهر هنوز کلاف سر در گم این پازل ناتمام به سرنخ خاصی دست پیدا نکرده است و باید دید سرانجام کار به کجا خواهد رسید؟
دکتر وحدانی فر در این باره هم با اشاره به مراجعات و تماسهای مکرر جوانان بخش وشهر چیتاب بادفتر امام جمعه گفت: علی رَغمِ بی نتیجه ماندن صورت مسئله هم شخص آقای بخشدار وهم ریاست و شورای شهر پیگیر قضیه بوده و هستند اما دوستان در سازمان تربیت بدنی وجناب آقای فلاحی صاحب زمین مذکور با تعامل مسالمت آمیز می‌توانند درشرایط برابر با شفاف سازی در یک تصمیم درست عاقلانه این مشکل را حل کنند تا نه به اموال عمومی خسارت وارد شو ونه صاحب زمین متضرر گردد.
علی وحدانی فر باتشکر از اداره برق که در این مدت با صبوری در احترام به خواسته جوانان بخش وشهر از قطع برق خود داری می‌کرد خطاب به جوانان معترض گفت: عزیزان وقتی یک سالن با این همه خرج و مخارج در راستای اعتلای دغدغه‌های ورزشی تفریحی شما ساخته می‌شود، باید در چارچوب پرداخت تعرفه‌های دولتی دارای استعلام پرداخت باشد اما علی رغم اجبار به مراجعه شما به سالنهای یاسوج و روستای توت نده برای بازی فوتسال باید بپذیرید با شرایط ذیل اداره برق موظف است که برق سالن مزبور را در چارچوب قانون قطع کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1