تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۹
کد مطلب : ۴۰۲۶۰۵
گزارش تصویری

اجرای عمومی« نقاشی و طراحی »در دهدشت/معرفی برگزیدگان

۰
کبنا ؛اجرای عمومی نقاشی و طراحی« صدای رنگ »با موضوع آسیب های اجتماعی با محوریت(خشونت علیه زنان،فضای مجازی،بیکاری)به همت سازمان مردم نهاد بلادشاپور و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در میدان مرکزی شهر دهدشت برگزار شد ونفرات برتر معرفی شدند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:فراخوان برای آموزشگاه های آزاد خصوصی و انجمن های هنرهای تجسمی ارسال شد ،طرح اولیه 35 اثر به دبیر خانه جشنواره با موضوع آسیب های اجتماعی ارسال شد که هیئت داوران 19 اثر را جهت شرکت در جشنواره پذیرفتند.
ایرج کاظمی عنوان کرد:با توجه به کیفیت بالا ی آثار هیئت داوران به توافق رسیدند،علاوه بر 3 نفر برگزیده از چند اثر دیگر نیز تقدیر کنند.
وی افزود:این اجرای عمومی نقاشی به همت سازمان فرهنگی –اجتماعی بلادشاپور و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه برگزار شد،به برگزیدگان جوایز نقدی تندیس جشنواره و لوح تقدیر اهدا می شود.
 
اجحاف به هنر های تجسمی در دهدشت
مسئول سمن بلاد شاپور نیز اظهار کرد:سمن بلاد شاپور در راستای کارهای فرهنگی خود این با ربه سراغ هنر های تجسمی رفت.
علیرضا خوشخو نژاد با بیان اینکه:انجمن های هنرهای تجسمی دهدشت فعال هستند ولی در حق در آن ها اجحاف شده است لذا تصمیم گرفتیم مسابقه ای بین آن ها برگزار کنیم  و برای اجرای عمومی نقاشی و طراحی موضوع آسیب های اجتماعی را انتخاب کردیم.
وی با اشاره به اینکه سمن بلاد شاپور کاملا مردمی است و تا کنون هیچ بودجه ای از فرمانداری یا استانداری دریافت نکرده است گفت:برخی، صحبت از اختصاص بودجه به سمن بلاد شاپور می کنند که انتظار داریم شفاف سازی شود .
وی در پایان ،همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در برگزاری این اجرای عمومی نقاشی و طراحی را همه جانبه عنوان کرد.
 
محمود رضا رخشا نیز به نمایندگی از هیئت داوران بیان کرد:برای داوری آثار سه فاکتور ایده،رنگ شناسی و رعایت تناسب های صحیح طراحی را در نظر گرفتیم.
معرفی برگزیدگان اجرای عمومی نقاشی و طراحی دهدشت
مینا فروزان  کسب مقام اول
فرخنده وحدانیان خواه کسب مقام دوم
پریسا خردمند کسب مقام سوم
به گزارش کبنا از دهدشت،همچنین با اهدای جایزه نقدی،تندیس و لوح تقدیر از سحر ماژور،فادیا رحمان دوست،اسد اسلامی نیز تجلیل شد و به دیگر شرکت کنندگان نیزلوح سپاس داده شد،فرزاد آذریان و جمشیدی دو عضو شورای شهر دهدشت نیز از سه هنرمند تجلیل کردند.
 در ائین اختتامیه این اجرای عمومی نقاشی و طراحی،رئیس و اعضای شورای شهردهدشت، شهردار،مدیر اوقاف،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، هنردوستان و مردم حضور داشتند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1