تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۴۰۱۹۲۷
در کارگروه بررسی مشکلات و توانمندی بانوان چرام مطرح شد

فرماندار چرام:عده ای موج سوار و منفعت طلب در استان به دنبال منافع فردی و گروهی هستند

۰
کبنا ؛به گزارش کبنا از چرام، جلسه کارگروه بررسی مشکلات و توانمندی های بانوان شهرستان چرام با حضور فرماندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و جمعی از بانوان چرام برگزار شد.

فرماندار شهرستان چرام در این نشست با اشاره به به شرایط  حساس این روزهای استان و اتفاقاتی که رخ داد بیان کرد:جا دارد تشکر خاص از استاندار فهیم، مقتدر و پیگیر و علاقه مند به کار که در همه حالات از خرد تا کلان پیگیر کارهای استان و شهرستان چرام بوده است.
وی افزود:هرجا و هر موقعی که ما مراجعه کردیم که کمکی به توسعه شهرستان چرام و حتی استان باشد هم اطلاعات کافی و وافی دارد و هم با انتخاب مدیران پویا و مردمی همه پای کار هستند.

دکتر فتاحی اصل با اشاره به شرایط خاصی که در کشور است اظهار داشت:یکی شرایط بین‌المللی که این شرایط به گونه ای است که خیلی از کشورها چشم طمع دارند و حتی بعضی از کشورهای همسایه عربی  به هر طریقی در حال کارشکنی هستند و شرایط خاصی می باشد.
فرماندار چرام با اشاره به شرایط فعلی استان و شهرستان چرام و انتقاد به منفعت طلبان  گفت:عده ای به صورت موج سوار و عوام فریب با استفاده از هیجانات کور اجتماعی که نه شرایط داخل شهرستان و استان را درک می کنند و نه شرایط اقتصادی مردم را به هر نحو به دنبال منافع فردی و گروهی خودشان هستند که این شرایط نه زیبنده استان ما و نه مردم ما هست و همه ما باید به همدیگر کمک کنیم.
وی در ادامه با اشاره به تغییرات مدیریتی در استان بیان کرد:همه که نمی خواهند مدیرکل، استاندار و یا فرماندار شوند بالاخره یک نفر این مسئولیت ها به او واگذار می شود و همه ما اگر واقعا دلسوز استان و شهرستان هستیم باید همه با هم در راستای محرومیت زدایی و در راستای اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی و تحقق شعارهای دولت تدبیر و امید باید همه تلاش و توان خود را به کار گیریم تا از بحران های داخلی و خارجی به سلامت عبور کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان چرام با اشاره به اینکه استاندار محترم استان و مدیران کل جهاد و صنعت و معدن در طرح های اشتغالزایی و جذب اعتبارات کمک های زیادی به ما کردند تصریح کرد:با رایزنی های که در این هفته در مرکز استان انجام دادیم خوشبختانه 7میلیارد تومان برای طرح اشتغالزایی و مشاغل خانگی جذب کردیم که البته باید متقاضیان هر چه سریعتر اقدام کنند و هر کجا مشکلی بود ما کمک می کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1