تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب : ۴۰۱۸۹۰
کبنا گزارش می‌دهد

اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی در یاسوج / وقتی دولت تدبیر و امید مظلوم است / کناری: قدر حسین پناهی را ندانستیم

۰
کبنا ؛اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در یاسوج مرکز استان برگزار شد.
عصر امروز با حضور رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد، مدیرکل امور بانوان استانداری و جمع زیادی از هنرمندان آیئن اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
رضا‌ دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آئین با قدردانی و خیر مقدم به شرکت کنندگان، داوران و هنرمندان، اظهار کرد: ما در برگزاری جشنواره از انجمن‌ها همواره استفاده می‌کنیم و هر موقع که کارهایمان را به انجمن‌ها دادیم، برنامه‌های خوبی به اجرا در آمده است.
دهبانی‌پور افزود: از همه رسانه‌ها، دست‌اندرکاران جشنواره، مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرماندار بویراحمد، استاندار و همه و همه به جهت همراهی با برنامه های فرهنگی تشکر می‌کنم.
وی همچنین از شهرداری یاسوج و شورای اسلامی شهر نیز تشکر کرد و گفت: از آقای شهردار یاسوج و آقای اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوح نیز تشکر می‌کنم.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در این جشنواره با بیان اینکه دهبانی‌پور این روزها خیلی زحمت می‌کشند، اظهار کرد: آقای دهبانی‌پور در تمام نقاظ استان برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف فرهنگی برگزار می‌کند.
وی دولت تدبیر و امید را مظلوم خواند و گفت: دنیا، دنیایی متلاطمی شده است و رهاورد این متلاطم گریبانگیر کشور ما هم شده است.
فرماندار بویراحمد ادامه داد: در دنیایی که امروز پدیده‌ای به نام ترامپ می‌آید که تمام تلاش‌ش را برای ضربه زدن به معیشت و اقتصاد ملت ایران می‌کند.
وی با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد حسین پناهی داشتیم که قدر آن را ندانستیم، افزود: حسین پناهی فیلسوف و دانشمندی بود از دیار کهگیلویه و بویراحمد که قدر او را ندانستیم.

به گزارش کبنا، در پایان این آئین از بر گزیدگان حشنواره با حضور مسوولان تجلیل به عمل آمد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1