کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی در یاسوج / وقتی دولت تدبیر و امید مظلوم است / کناری: قدر حسین پناهی را ندانستیم

8 مرداد 1397 ساعت 19:44

اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در یاسوج مرکز استان برگزار شد.


اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در یاسوج مرکز استان برگزار شد.
عصر امروز با حضور رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد، مدیرکل امور بانوان استانداری و جمع زیادی از هنرمندان آیئن اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
رضا‌ دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آئین با قدردانی و خیر مقدم به شرکت کنندگان، داوران و هنرمندان، اظهار کرد: ما در برگزاری جشنواره از انجمن‌ها همواره استفاده می‌کنیم و هر موقع که کارهایمان را به انجمن‌ها دادیم، برنامه‌های خوبی به اجرا در آمده است.
دهبانی‌پور افزود: از همه رسانه‌ها، دست‌اندرکاران جشنواره، مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرماندار بویراحمد، استاندار و همه و همه به جهت همراهی با برنامه های فرهنگی تشکر می‌کنم.
وی همچنین از شهرداری یاسوج و شورای اسلامی شهر نیز تشکر کرد و گفت: از آقای شهردار یاسوج و آقای اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوح نیز تشکر می‌کنم.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در این جشنواره با بیان اینکه دهبانی‌پور این روزها خیلی زحمت می‌کشند، اظهار کرد: آقای دهبانی‌پور در تمام نقاظ استان برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف فرهنگی برگزار می‌کند.
وی دولت تدبیر و امید را مظلوم خواند و گفت: دنیا، دنیایی متلاطمی شده است و رهاورد این متلاطم گریبانگیر کشور ما هم شده است.
فرماندار بویراحمد ادامه داد: در دنیایی که امروز پدیده‌ای به نام ترامپ می‌آید که تمام تلاش‌ش را برای ضربه زدن به معیشت و اقتصاد ملت ایران می‌کند.
وی با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد حسین پناهی داشتیم که قدر آن را ندانستیم، افزود: حسین پناهی فیلسوف و دانشمندی بود از دیار کهگیلویه و بویراحمد که قدر او را ندانستیم.

به گزارش کبنا، در پایان این آئین از بر گزیدگان حشنواره با حضور مسوولان تجلیل به عمل آمد.
 


کد مطلب: 401890

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/401890/2/اختتامیه-جشنواره-هنرهای-تجسمی-یاسوج-وقتی-دولت-تدبیر-امید-مظلوم-کناری-قدر-حسین-پناهی-ندانستیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1