تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۴۰۱۷۲۹
کبنا گزارش می‌دهد

نشست زنان و دختران فوتبالیست و کونگفوکاران با استاندار کهگیلویه و بویراحمد / همه از مدیرکل ورزش راضی‌اند؛ از استاندار تا ورزشکاران / علوی مدیرکل ورزش ماند

۰
کبنا ؛صبح امروز نشست زنان و دختران فوتبالیست و کونگفوکاران استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار این استان برگزار شد و «محمدتقی علوی» مدیرکل ورزش و جوانان استان در این نشست، گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده ۵۰ خانه ورزش در روستاهای دور دست و محروم این استان راه اندازی می‌شود.
علوی اظهار داشت: سال 95 در مجموع 13 هزار ورزشکار سازمان یافته داشتیم که از این تعداد 4 هزار نفر بانوان بودند.
وی با بیان اینکه تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان در سال گذشته به 19 هزار نفر رسید، عنوان کرد: از این تعداد 6 هزار و 900 ورزشکار بانوان هستند که طرفیت بین از این نیز وجود دارد.
وی وضعیت وسعت فضاهای ورزشی در مناطق مختلف استان اعم از شهری و روستایی را مطلوب دانست و افزود: هدفمندی سلامت خانواده‌ها و جامعه جزو اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان بوده و امیدواریم بتوانیم در این زمینه برای قشر جوان و نوجوان گام‌های موثری برداشته شود.
علوی با تاکید بر اینکه برنامه محوری نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد کمک‌کار حوزه ورزش و جوانان بوده است، ابراز کرد: با نگاه موثر دولت در بخش زیرساختی در حوزه ورزش شهری و روستایی کارهای خوبی در حوزه احداث اماکن ورزشی شامل سالن سر پوشیده و چمن‌های روزباز انجام شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نگاه دولت به توسعه ورزش در روستاهای دور دست دستور ویژه بوده به گونه‌ای که هم اکنون راه اندازی 50 خانه ورزش روستایی در دستور کار است.
در این نشست سرمربی تیم و بازیکنان به کرات و در چندین و چند مرحله از خدمات مدیرکل ورزش تشکر و تقدیر کردند و تقریبا 80 درصد از صحبت‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.
در حالی که سرمربی تیم تاکید کرد که تا هنگامی که علوی مدیرکل ورزش است بازیکنان ما به تیم‌های دیگر از جمله صنعت نفت آبادان نمی‌روند استاندار در جواب آشتیانی گفت که هم مدیرکل ورزش می‌ماند و هم بازیکنان شما باید به تیم‌های دیگر بروند تا شاهد رشد و پیشرفت آن‌ها و بلندآوازه شدن نام استان باشیم و انشاءالله آقای علوی تا زمانی که شماها قله کوه‌های همانند دنا را فتح کنید، کنار شماها می‌ماند.
در این نشست علی محمد احمدی استاندار با تاکید بر ثبات در مدیریت ورزش و نگاه حرفه‌ای به این بخش بر ماندن محمدتقی علوی تاکید کرد و گفت: علوی در کنار شما ورزشکاران می‌ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ورزشکار
France
ای خدا سی مدیرکل بانوان پس کو مدیر کل بانوان. ماهی چندتا خانم رو جمع کنه دور خودش و براشون. و هیچ هم توش در نیاد
ورزشكار
Iran, Islamic Republic of
اين استان تا هميشه محروم خواهد ماند - وقتي مدير فقط بر اساس نشست هاي ساختمان اساتداري تصميم ميگيرد
پولکی
Iran, Islamic Republic of
توپولت رابگیر خبر برای دونبش بزن
ورزش
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار به میان ورزشکاران بروید ونظر همه آنها را بگیرید نه منتخب مدیران را-کسی از آقای علوی رضایت ندارد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1