تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۴۰۱۲۲۸
کبنا گزارش می‌دهد

30 کارمند سازمان همیاری‌ شهرداری‌ها کهگیلویه و بویراحمد 24 ماه حقوق دریافت نکرد‌ه‌اند / گلایه‌مندی کارکنان + پاسخ فیلی

۰
کبنا ؛دوشنبه 12 تیرماه کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل عدم پرداخت حقوق و مزایای خود جلوی محل این سازمان تجمع کردند تا پای عزیز فیلی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و عبدالکریم عزیزی مدیرکل امور شهری استانداری را به این سازمان باز کنند.
یکی از کارکنان این سازمان خطاب به مسوولان با بیان اینکه همه افرادی که در اینجا هستند، طرفدار نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی و همچنین پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری نیز هستند، اظهار کرد: تجمع ما در جلوی سازمان همیاری شهرداری‌ها استان فقط برای حق و حقوق‌مان است نه چیز دیگری.
وی افزود: همه ماها سرپرست خانوار هستیم و حدود 24 ماه حقوق و مزایا دریافت نکرده‌ایم که از مسوولان می‌خواهیم برای مشکلات ما چاره‌اندیشی کنند.
این کارمند معترض بیان کرد: با توجه به روند اقتصادی کشور و گرانی کالاها زندگی‌مان را به سختی می‌گذارنیم و زن و فرزندان‌مان دیگر تحمل این همه تنگدستی و نداری را ندارند.
وی افزود: نباید بی‌برنامه‌گی و بی‌نظم و بی‌تدبیری برخی مسوولان سبب شود تا سازمان همیاری شهرداری‌ها به مرز ورشکستگی و انحلال برسد که اکنون 30 کارمند به دلیل وضعیت بد مالی اینگونه بلاتکلیف و سردرگم باشند. 
یکی دیگر از این کارمندان گفت: علاوه بر مشکلات مالی فراوانی که داریم، مشکل بیمه‌ای و هزینه‌های جانبی دیگری نیز داریم که حقیقتاً این وضعیت بد اقتصادی روزگار را بر ما سیاه و تنگ کرده است.
سلامی یکی از کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت مالی سازمان، اظهار کرد: نداشتن برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و همچنین نبود منابع  پایدار مالی وضعیت سازمان همیاری را به این شکل در آورده است و مسوولان باید با برنامه‌های کوتاه مدت هر چه زودتر مشکلات اقتصادی کارکنان این سازمان را برطرف کنند تا بعد با انجام برنامه‌های بلند مدت ریشه مشکلات سازمان همیاری شهرداری‌های استان را بخشکانند و سازمان سرپا بماند.
وی افزود: هنگامی که صبح‌ها سر کار می‌آیم با دیدن قیافه همکارانم و اطلاع از شرایط مالی آنان انرژی‌ام کاملاً از بین می‌رود.
 سید کرامت‌ موسویان معاون سابق سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به شرایط بد سازمان اشاره کرد و گفت: امکانات، تجهیزات و ماشین‌آلات سازمان همیاری شهرداری‌ها فرسوده و از رده خارج هستند و نمی‌توان با این ماشین آلات فرسوده درآمد کسب کرد.
وی گفت: علی رغم سایر سازمان‌های همیاری شهرداری‌ها استان‌های دیگر که دارای منابع پایدار هستند، به این سازمان هیچ گونه کاری علی رغم پیگیری‌های صورت گرفته واگذار نمی‌شود که انتظار می‌رود در این خصوص نیز تدابیری اندیشیده شود.
موسویان ادامه داد: مهمترین معضلی که الان ما در سازمان همیاری شهرداری‌ها داریم، بحث حقوق و مزایای کارکنان سازمان است و ما هر وقت این کارکنان را می‌بینیم به دلیل اینکه دچار تنش عصبی شده‌اند با لفظ قربانت برم، عزیزم فشار را روی آنان کم می‌کنیم.
این کارمند بازنشسته سازمان همیاری شهرداری‌ها از معاون عمرانی استاندار خواست تا این سازمان را نجات دهند.
موسویان به مسائل دیگری هم پرداخت و گفت: ماشین آلات این سازمان اصلاً سند ندارد، ضمن اینکه کارآیی لازم را هم ندارند و می‌توان با فروش آنان دو ماشین خوب برای انجام کارهای پروژه‌ها خرید.
وی به مهمانسرای سازمان همیاری شهرداری های استان در تهران هم اشاره کرد و گفت: این مهمانسرا دست معاونت سیاسی استانداری است و هیچ سود و منفعتی برای ما ندارد که با فروش آن می‌توان بخشی از مشکلات سازمان را برطرف کرد.
معاون سابق سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تعریف دو و یا چند پروژه اقتصادی و عمرانی و واگذاری آن به سازمان همیاری شهرداری‌ها می‌توان بخش عمده ای از مشکلات سازمان را برطرف کرد.
عزیز فیلی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بعد از شنیدن سخنان کارمندان سازمان همیاری شهرداری‌ها، اظهار کرد: به هر نحوی که شده باید سازمان را روی پا نگه داریم و همه باید کمک و مدارا کنند.
فیلی در ادامه پیشنهاد داد که کمیته ویژه‌ای با حضور نماینده استانداری، مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌ها، مشاور معاونت عمرانی و یکی از کارمندان سازمان تشکیل شود تا این موضوع را به طور ویژه بررسی کنیم.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: واگذاری پروژه به سازمان همیاری شهرداری‌ها و همچنین فروش اموال غیرمنقول و غیرضروری این سازمان را در دستور کار قرار می‌دهیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات سازمان را مرتفع سازیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مندنی
Iran, Islamic Republic of
انصافا. که یک ریال. این سازمان بدهند. اصلا کاری ندارند و نمیکنند اگر سر. بشوندخواهشا این سازمان.
امیر65
Romania
م.میگیرن و به ما پرسنل میفرمایند که به نظرتون من میتونم چیکار کنم.
جناب فرهادی زمانی که میخواستید سازمان تحویل گرفتید یک هفته وقت خواستید و همه چیزو به حضورتون رسوندن که از نظر مالی.ماشین آلات.نیرو انسانی در چه وضعیتی هست
حالا با گذشت 18ماه و اندی از حضور حضرتعالی در سازمان میفرمایید که من میتونم چیکار کنم
ممنون از جناب مهندس فیلی رئیس هیئت مدیره سازمان که بعداز گذشت ماهها تازه تشریف آوردن سازمان
البته جناب فیلی هم مقصر نیستن چون.محترم وقتی میرفتن دفتر جناب فیلی میگفتن سازمان مشکلی ندا ه
مظلوم
Iran, Islamic Republic of
می گن چ.. رمردم آخرجواب داد. درمسکن بلکو .این. مردم است
امین
Iran, Islamic Republic of
این تعبیر باید ده سال پیش صورت ميگرفت
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی این سازمان کارش. برید ببینید در آپارتومانهابلکو چه .ن به مردم از سال 90 تا حالا تحویل ندادن حقوق .
بيست
Iran, Islamic Republic of
انصافا توي سازمان فقط يكي دونفر كار ميكنن بقيه الاف ميان وميرن،اگه اين دونفر هم نبودن هيچ وقت ما صاحب خونه نميشديم،واقعا واحد فتي اجرايي سازمان كه يكيشون از دل جون داره كار ميكنه بايد ازشون تشكر كرد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1