تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۴۰۱۲۲۶
با حضور مسوولان صورت گرفت

تغییرات جدید در دانشگاه آزاد یاسوج / مدیر حراست دانشگاه تغییر کرد / «غفاری» جایگزین «جوکار» شد

۷۸
۵
کبنا ؛کرم‌جانی پور دبیر هیات امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم ضمن عرض خیرمقدم به مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه و مدعووین محترم در این جلسه نیز در این نشست به اهمیت حراست و امنیت در آیات قرآنی و روایات مختلف اشاره کرد و گفت: در سایه امنیت شاهد رشد و تعالی انسان به سوی کمال خواهیم بود.
جانی پور با اشاره به عملکرد 16 ساله مدیر سابق حراست واحد یاسوج بیان کرد: آقای جوکار به عنوان مدیر حراست واحد خدمات ارزنده ای را به دانشگاه ارائه نموده و کارکنان و اساتید واحد بهترین شاهد برای عملکرد ایشان می‌باشند.
وی تاکید کرد: در ابعاد وسیع که حراست دانشگاه برعهده ایشان بوده موفق عمل نموده و آرزوی سلامتی و توفیق برای ایشان در ادامه راه را داریم.
جانی‌پور با تبریک به آقای مسعود غفاری زاده سرپرست جدید حراست استان کهگیلویه وبویراحمد و واحد یاسوج برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.
رئیس دانشگاه آزاد واحد یاسوج به ارائه گزارشی از وضیت آموزشی، علمی و فرهنگی واحدهای دانشگاهی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز پرداخت.
حراست مسئولیت بسیار مهم که با آبروی انسان‌ها سروکار دارد
حجت الاسلام سید حکمت اله هاشمی پور رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد نیز در این رابطه گفت: خداوند انسان را خلق کرده و به او ماموریت داده و ابزار در اختیار او قرار داده تا تابلوی زیبای عمل خود را ترسیم کند.
وی گفت: حراست مسئولیت بسیار مهم و پرمخاطره ای است که با آبروی انسان‌ها سروکار دارد چون انسان حرمت دارد و همانطوری که پیامبر اسلام (ص) فرمودند حرمت انسان از حرمت کعبه واجب تر است و چون حراست با آبروی افراد سروکار دارد مسئولیت بسیار خطیری است چون هم حق الناس است و هم حق الله.
باید پمپاژ امید برای نسل جوان باشیم
در ادامه این نشست ابوالفضل شمس مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان ویژگی‌ها و ظرفیت‌های استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: احساس من به این استان این است که با همدلی که بین افراد وجود دارد که یکی از نشانه‌های این قدردانی از همدیگراست قطعاً باعث پیشرفت خواهد شود.
شمس گفت: دشمن از هیچ اقدامی علیه ملت ایران کوتاهی نکرده و طراحی‌های در چهل سالگی انقلاب دارد و در مقابله با این انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکرده، و یکی از دلایل اقدامات دشمن میزان اثرگذاری انقلاب است و تمام تبلیغات دشمن برای این است که این نظام برای دیگر ملت‌ها نتواند الگو باشد.
وی گفت: مقام معظم رهبری خطاب به مسئولین در راستای عملکرد صحیح آن‌ها تمام کاستی‌ها را متذکر شد و فرمودند با وجود کمبودهایی که هست مسئولین در رفع مشکلات بکوشند و مراقبت گردد تا دشمن و اپوزیسیون موج سواری ننماید و ناراضی تراشی نکند.
شمس افزود: ما باید پمپاژ امید برای نسل جوانی باشیم که دشمن سعی می‌کند آن‌ها را نامید و مایوس از این انقلاب جلوه دهد.
وی به نبود امکانات قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: در سایه نگاه عدالت انقلاب تقسیم خدمات انقلاب در همه نقاط کشور است و تبلیغات شبکه‌های مجازی و ماهواره ای به نسل جوانالقاء این معناست که این انقلاب کاری انجام نداده و ما باید این را به جوانان بگوئیم هر جا پیشرفتی در کار بوده ناشی ازتلاش نیروهای انقلابی است و عقب ماندگی و فقر ما ناشی از مدیریت عناصر بی تعهد و غیرانقلابی است.
رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دشمن فشار را بر مسائل اقتصادی گذاشته و حاکم شدن عناصر نژاد پرست آمریکایی و تیم‌هایی که معتقد بر براندازی این انقلاب هستند و نگاه آن‌ها به این هست که با تشدید تحریم‌ها، مردم به زانو در خواهند آمد ولی مردم ما نشان دادند هرجا سختی بیشتر باشد مقاومت آن‌ها بیشتر خواهد شد.
وی گفت: دشمن مسائلی تحت عنوان قدرت اجبار را مطرح کرده که در این طرح طرف مقابل باید راه حل دشمن را بپذیرد ولی راه مقابله با دشمن مقاومت است، دشمن گروه‌های مرده قومی را جمع کرده و با دادن پول و ناامن کردن مرزها و بسیج کردن منافقین که یکی از اقدامات آن‌ها حدود 12500 نفر ترور از مردان و زنان کوچه وبازار بوده و یکی از ترورهای آنان که حتی به زعم نیروهای ملی بیش‌ترین خدمت را به این آب و خاک کرد خدوم ترین نیروهای انقلاب شهید صیاد شیرازی است.
وی گفت: یکی از دیگر اقدامات دشمن آمریکایی کار عملیات روانی روی خانواده‌ها بوده و جوانان را را نشان گرفته و غلظت کار خود را روی این موضوع قرار داده‌اند
شمس گفت: تنها راه ما در مقابل توطئه‌های دشمن مقاومت است و باید با همدلی و انسجام درونی در مقابل دشمن باایستیم.
 وی به نقش دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرده و گفت: دانشگاه‌های نسل جدید باید بتوانند مشکلات جامعه را حل کنند ما در دانشگاه باید مسائل را درست شناسایی و حل کنیم، بخشی از مشکلات ما در دانشگاه در مورد مسائل فرهنگی است که حوزه‌های فرهنگی و غیره به صورت ملی و منطقه ای باید فعالیت داشته باشند.
شمس بیان کرد: ما باید نقاط ضعف خود را بشناسیم وآنها را به نقطه قوت تبدیل کنیم و استفاده از خلاقیت اساتید و دانشجویان و بروز ایده‌های خلاق که محصول شرایط سخت و تنگناهاست و این تنگی و سختی یک نعمت است که باید آن را به فرصت تبدیل کنیم و ما اگر این راه‌های برون رفت را پیدا کنیم دانشگاه در چند سال آینده به یک الگو تبدیل خواهد شد چه در بحث تولید علم وخلق ثروت و چه در بحث فرهنگی.
 وی گفت: دانشگاه باید با استفاده از حل مسائل به وسیله رساله دانشجویان و استفاده از شرکت‌های دانش بنیان و کارهای پژوهشی و اعتماد سازی می‌تواند از وابستگی به شهریه بیرون آید و با تولید علم و تبدیل به ثروت موانع و مشکلات جامعه را حل کند.
حراست گوش شنوا و چشم بینای مدیریت و ارکان دانشگاه است
وی حراست را گوش شنوا و چشم بینای مدیریت و ارکان دانشگاه خواند و بیان کرد حراست باید تمام مسایل و مشکلات را ببیند و باید از همه بخش‌ها در رصد مسائل یک سر و گردن بالاتر باشد.
جوکار رفت / غفاری آمد
در ادامه این نشست داراب جوکار مدیر سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد و واحد یاسوج به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود پرداخت، سپس مسعود غفاری زاده مدیر جدید این مرکز نیز برنامه‌های آینده خود را اعلام کرد.
در پایان این نشست، با اهدای لوح سپاس و یک جلد قرآن کریم از زحمات و خدمات داراب جوکار به عنوان مدیر سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد و واحد یاسوج قدردانی و مسعود غفاری زاده به عنوان مدیر جدید این مرکز معرفی شد.
پیش از این نشست، رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی به همراه روسای واحدهای دانشگاهی استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور بر مزار دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و اهدای گل، یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشت. 
 
  • معارفه مدیر جدید حراست دانشگاه آزاد یاسوج

    معارفه مدیر جدید حراست دانشگاه آزاد یاسوج

نام شما

آدرس ايميل شما

پگ
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه جانی پور ضعیف عمل کرده
امیدوار
Iran, Islamic Republic of
آن مرد انقلابی آمد

او با اقتدار آمد
عدالت خواه
Iran, Islamic Republic of
غفاری آمد
بوی عدالت در دانشگاه پیچید
انقلابی ترین تغییر در دانشگاه های استان
دکتر جانی پور و دکتر عریان خسته نباشید
یاد یار مهربان آید همی بوی جوی مولیان آید همی
دانش آموخته
Iran, Islamic Republic of
تبریک به آقای مسعود غفاری که مقتدر ترین فردی است که میشناسم
سالم ترین و پرکارترین
Iran, Islamic Republic of
خدا می داند جوکار در ۱۶ سال خدمتش در حراست برای همه ابرو داری کرد و اهل پرونده سازی نبود و امروز کارکنان در جلسه صبح در نمازخانه دانشگاه نشان دادند که چقدر این انسان بزرگ را دوست داشتند . در پناه حق مرد بزرگ
dany
Iran, Islamic Republic of
من اشتباه منفی دادم یه منفی کمتر و یه مثبت باید بیشتر بشه
حقق
Iran, Islamic Republic of
مثل جوکار نخواهد امد میبینیم .سر دانشگاه ازاد خواهد امد
Iran, Islamic Republic of
زارع حالا جمش کن
زنده
Iran, Islamic Republic of
زنده باد جوکار
دانش
Iran, Islamic Republic of
باسلام درود سپاس
واقعا. برهمگان آشکار است
ایشان فردی ماجرا جو. ‌ ولی به دلیل اینکه ایشان از طیف وجناح اصوالگرایی هست از فرصت برادرش استفاده نمو. معرفی نموده اند چنانچه از کارکنان واساتید ‌دانشجویان رای گیری به عمل آید نمره ایشان .
Romania
بعد جوكار ديگه . برين از اين به بعد ببينيت
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت جوکار عزیز
صفادوست
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از زحمات اقای جوکار این انتصاب را خدمت اقای مسعودغفاری زاده تبریک عرض میکنم. ارزوی توفیق دارم
Iran, Islamic Republic of
تشکر از جناب جوکار ‌.ه جانی پور با انتصاب مسعود غفاری . مسول انتظامات را نداشت نیکزاد جایگزین ایشان شد وامیدواریم سال ۹۸نیکزاد مدیر حراست باشه چون غفاری ضعیفه جناب دکتر جانی پور چنانچه دنبال توسعه دانشگاه هستید. را عوض کنید
Iran, Islamic Republic of
مسول محترم سایت ما نوشتیم ایموری عوض بشه چرا حذفش میکنی
Iran, Islamic Republic of
ای آسمان خون گریه کن درد من دانشجو آینده .دانشگاه هست که .فتاده اند به جانش برای پست واقعا.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه از حالت باند بازی خارج شد
Iran, Islamic Republic of
زارع ولایتی کجاست که براش ستاد انتخاباتی میزدی
ثارالله
Iran, Islamic Republic of
درود بر برادر جانی پور با این عملکرد خوب و ضمن عرض تبریک به برادر غفاری
Iran, Islamic Republic of
بنده باتوجه به شناختی از آقای جوکار دارم انسان شایسته ‌دارای اخلاق حسنه دریک کلام ایشان را مثل پدرم احترام داشتم وادارم ولی . غفاری مسعود شده که ایشان را با . به این منصب گماشتن که الحق هنوز. باور نداره ودر آینده نه چندان دور دانشگاه متوجه میگردد که..دانشگاه هست
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
خدا به داد دانشگاه برسد ... واقعا خسته نباشید میگم خدمت اقای جوکار .. درود بر این مرد بزرگ
بی
Iran, Islamic Republic of
حیف اقای جوکار واقعا ایشالله همیشه موفق باشند
داوری
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیف شد آقای جوکار رفتن ایشون خیلی زحمت کشیدن اگه ایشون نبودن الان جو دانشگاه ایقد خوب نبود
امیدوارم هر جا باشن موفق سلامت باشن
افشین
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیف شد.اقای جوکار مرد بزرگ و کار کشته ای بود.برای خود من ک دانشجو بودم چند بار ب زحمت افتادن.امیدوارم پست ب مراتب بالاتری نسیبشون بشه
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
درود بی پایان به مردی از جنس مردم و خسته نباشید به جناب جوکار عزیز که الگوی خوب برای نسل جدید.مردی توانمند،نترس و شجاع که در مدت خدمتش باصداقت به پایان رساند.خدا پشت و پناهت جناب جوکار موفق و سربلند باشید
مسعود
Iran, Islamic Republic of
واقعا حيف شد جناب جوكار ادم خوش اخلاق و خوش رويي هستند وهيچ وقت هيچ مشكلي براي كسي به وجود نياوردن حيف شد واقعا...
نسترن جاوید
Iran, Islamic Republic of
اقای جوکار واقعا کارکرد عالی داشتن
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشد عرض ميكنم خدمت مدير پر تلاش و انقلابي جناب اقاي جوكار....حقا كه از معدود افرادي بوديد كه در طي 16 سال در راس سياست دانشگاه آزاد اسلامي موفق و سربلند بوده ايد ...توفيق روز افزون شما را از خداوند منان خواهانم ....
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
به حق که مهندس جوکار شخصی بسیار توانمند،شایسته،و حق طلبی هستند و جایگاه حراست دانشگاه آزاد عملکرد فوق العاده درخور تحسینی داشتند برای ایشان در سایر پست های مدیریتی آرزوی موفقیت میکنم.
محسن
Iran, Islamic Republic of
.
و اما انتصاب به حق و شایسته مسعود غفاري که سابقه پاکدستی، کارآمدی و روحیه انقلابی در ایشان زبانزد همه کارکنان دانشگاه است مایه افتخار است.
Iran, Islamic Republic of
Iran, Islamic Republic of
. ولی حاج جوکار مرد متدین ومدیر ‌شجاع مردم دوست ونوع دوست در کنار این خصوصیات مردی ولایت مدار وقانونگرا میباشد
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
واقعا این عزل و نصب ضروری بود.
.کرده بودند به حق بود.
ميلاد
Iran, Islamic Republic of
ب جِد ميتوان گفت تنها حراستي ك بجاي مچ گيري،دست اطرافيان خود را ميگرفت جوكار بود..
(مرد تكرار نشدني آزاد دانشگاه🌹)
Mohsen074
Iran, Islamic Republic of
اقای جوکار واقعا نمونه بود و کمتر کسیرو‌دیدم‌که مثل ایشون خوش برخورد باشه و کارشو به نحو احسنت انجام بده
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
سلام
حراست جدید. دست پیدا کرده ‌ما به عنوان دانشجو بیان داریم کجای قانون دو. بخشنامه سازمان مرکزی استخدام دانشگاه شده اند. دانشگاه آقای جانی پور خواهشمندیم با منطق وبینش آزاد ‌بدون دخالت. ‌ تغییر تحول ایجاد کنید
دانشجوی دختر
Iran, Islamic Republic of
.به سمت حراست گماشته شده است .ه شده است
در زمان مسول انتظاماتی . جدید اموال دانشگاه ب.داشت به .
Iran, Islamic Republic of
حراست مدرک ارشد گرفته ولی در زمینه تحصیلی.
Iran, Islamic Republic of
به قول قدیماه راجع به.
دشتمورم خالیه دانشگانه
آخ من جونم سی جوکار. کر. قیمتی جانی پور.
Iran, Islamic Republic of
بادرود فراوان به جناب جوکار که زحمات زیادی کشیدند برای دانشگاه ایشون نیازی به این پستها ندارندو بدانید که دیگه دانشگاهی نخواهد ماندعاقبت دانشگاه یاسوج را بعد جوکار همه میبینند
Iran, Islamic Republic of
با درود وسپاس خدمت آقای جوکارعزیز
بخاطر زحمات فراوانشون
واقعا حیف شد بعد از آقای جوکار دیگه این دانشگاه .
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید خدمت جناب جوکار عزیز بعداز ۱۶سال مدیریت وخدمت صادقانه دردانشگاه مطمئن باشید کسی نمتواند جای ایشان را در این جایگاه حساس بگیردودرآینده ای نزدیک همه خواهنددید خدابه.
محمد
Iran, Islamic Republic of
حتما توقع داشتی 16سال دیگه می ماند مگه ......
دانشجوی ارشد
Iran, Islamic Republic of
درود بر غفاری زاده مرد مقتدر دانشگاه آزاد . بدون شک با حضور مسعود غفاری زاده دست بیکاره ها و کسانی که بدنبال مشکل سازی در دانشگاه هستند کوتاه خواهد شد.
کارمند جزء
Iran, Islamic Republic of
جانی پور نشون داد که توان مدیریتی خوبی داره. ن از حساس ترین نقطه دانشگاه آزاد شجاعت میخواد.
حسنقلی
Iran, Islamic Republic of
خداروشکر که دانشگاه.
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه آزاد
سلام اقای نماینده
Iran, Islamic Republic of
زمین گیر شدن اقای.ر دانشگاه آزاد.
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
مهندس جوکار عزیز.... خسته نباشی جوانمرد
کارمند
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب..ت و با جناح چپ رفتی آمدی این هم نتیجه کار . دقیقا مثل. که هر روز به ی. و گاهی جناح چپ . حالا که جناح راست اومد. .متاسفانه نشد. چون زیر ذربین قرار گرفتی. پست و مقام به هیچ کس وفا نخواهد کرد.
جانی پور
Iran, Islamic Republic of
ج. میکنیم تا به وقتش
دانشی
Iran, Islamic Republic of
دانش جان برادران . اصلا اصولگرا نبودن. مسیول فرهنگی حزب اعتماد ملی بود به همین خاطر .دردانشگاه مشغول بکارشدند چرا که از لحاظ قانون.ی دانشگاه ممنوع بود اینا مثل .یکی دوسال دیگه دوباره اصلاح طلب.
t-s
Iran, Islamic Republic of
با عرض ادب ب،آقای جوکار شخصی بسیار توانمند،شایسته،وباصداقت وبدون ریا واز جنس مردم بودند و هستند و جایگاه حراست دانشگاه آزاد عملکرد فوق العاده درخور تحسینی داشتند ودر ادوار خدمتیشان در این مسئولیت همه پرسنل ودانشجویان راضی بودند برای ایشان در ادامه راه آرزوی سلامتی ،تندرستی دارم. ت-س.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود بر غفاری واقعا دکتر جانی پور انتخاب ی آگاهانه دقیق داشتن زیرا فردی دلسوز ومتعهد به دانشگاه انتخاب کردن
دانش
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه نیاز به تغییر وتحول داشت با این انتخاب از حالت یکنواختی خارج شد دانشگاه روزهای خوبی در پیش دارد زنده باد مسعود غفاری
احمد
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه با این انتصاب چهره انقلابی به خود گرفت آقای غفاری مسئولیت جدیدتان راتبریک میگویم
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
جانی پور انتخاب شایسته ای داشتن فردی پاک دست تحصیل کرده ودلسوز واز جنس مردم جایگزین کردن احسنت و درود بر جانی پور
شهروند
Iran, Islamic Republic of
هیچ تغییری وتحول بدون دلیل نیست انسان های مدیر و مدبرانتخابی بر اساس منطق وعقل دارند آقای جانی پور انتخاب بجا داشته آید خسته نباشید خدا قوت
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
درود بر جانی پور
دانشگاه آزاد را از طایفه گرایی نجات بده
ن
Iran, Islamic Republic of
درودبرآقای غفاری ایشون هم باشناختی که ازش داریم توانمندهست آقای جوکارهم خسته نباشندتجدیدنیرودردانشگاه نیازهست
دانشجوی آزاد
Iran, Islamic Republic of
اولا خسته نباشیدخدمت آقای جوکار
دوما اگر بنا برتغییر بودآن هم براساس مسایل سیاسی چرا اصالت زاده که خودازنیروهای پروپاقرص جبهه اصولگرایی بودوتجربه کافی هم درحراست راداشت نگذاشتند واقعا معلوم شدکه ایشان پارتی نداشت والبته اگرکسی ایشان راحمایت میکرد انصافا حقش بود چون برادرش مثل آقای غفاری روحانی نبودکه حمایت کنه وتا اصالت زاده باشه سنگ اصولگرایی را به سینه نزند ایشان هم در زمان هدایتخواه حقش ضایع شد
سلام
Iran, Islamic Republic of
وجی شاهینم وانشوندن.
استاد
Iran, Islamic Republic of
دانش جان .که اصولگرا نبود ایشان مسیول فرهنگی حزب اعتماد ملی باحکم کروبی بود حالا .به اصولگراها اقای جوکار خودش اصولگراست
Iran, Islamic Republic of
گرنشان زندگی جنبندگی است
خار در صحرا سراسر زندگی است
هم جعل زنده هم پروانه لیک
فرقها از زندگی تا زندگی ها است
حاج جوکار محرم دانشگاه دلسوز نظام
پیرو واقعی ولایت مطلقه فقیه
خانواده ایشان ولایتمدار
نه منافع طلب بوده نه معامله گر نه معروف .اصلاحات بویراحمدبوده که برای پست معامله نماید
ایشان اهل مصالحه بود بجای خشونت وستاره دار کردن به صورت مغرضانه افراد آنها را ارشاد می نمود ودر مسیر آرمان‌های انقلاب قرار میداد نه باعث می شد مردم را.
ایشان با روشنگری ‌اعتقادات مذهبی که داشت همه را به چشم واقعی انساندوستانه نگاه می‌کرد
واقعا متاسفام برای آقای جانی پور با این اقدام .ف که استخدام ایشان در دانشگاه با توجه به بخشنامه سازمان مرکزی. می‌د دو. مشغول بکار باشندپس کسی که ..رد ما از شورای تامین ‌سازمان بازرسی خواهان بررسی هستیم
Iran, Islamic Republic of
جوکار مرد عمل مرد دوست داشتنی
Iran, Islamic Republic of
در مسلخ عشق جز نکو را نکشند
لاغر صفتان زشت خورا نکشند
گرعاشق صادقی مگریز
مردار بود هر آنکه او را نکشند

جوکار فدای نگاههای مغرضانه .. شده است به دلیل اینکه عمل قبول نشدن گزینه مورد نظرشان در انتخابات قبلی را نیروهای واقع بینی مثل جوکار دانسته اند ولی جوکار عزیز محبوبیت بیش‌تری با این عزل پیدا کرد
Iran, Islamic Republic of
جوکار انقلابی
بازهم در محضر حقیقت مورد قبولی
..........
Iran, Islamic Republic of
فردی انقلابی با موجب از امید هستند.
خدا پشنو پناه ایشان
و خداقوت خدمت آقای جوکار.
شجاعی م
Iran, Islamic Republic of
. کرد. بسیار عالی
امید
Iran, Islamic Republic of
آقای غفاری خدا قوت خسته نباشی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه از حالت یکنواختی بی روح بودن خارج شد احسنت بر آقای جانی پور
مونس
Iran, Islamic Republic of
قدر دان آقای جانی پور باشیم به خاطر انتخابی دقیق و حساب شده
شجاعی
Iran, Islamic Republic of
چرا نصف کامنت ها را حذف میکنید . ظرفیت ندارید ، مدیریت نکنید، متاسفم.
ستار
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض تبریک به آقای جانی‌پور به خاطر این تغییرات به جا و شایسته
با شناختی که از آقای غفاری و همچنین سابقه درخشان ایشون دارم، میدونم که قطعا در این مسئولیت هم موفق‌ عمل خواهند کرد.
و اینکه حداقل جلوی حیف‌ومیل بیت المال و تضییع حقوق و شهریه دانشجوها(مثل ساختمان سرآبتاوه‌و.....) را خواهند گرفت.
درود بر غفاری
ستار
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض تبریک به آقای جانی‌پور به خاطر این تغییرات به جا و شایسته
با شناختی که از آقای غفاری و همچنین سابقه درخشان ایشون دارم، میدونم که قطعا در این مسئولیت هم موفق‌ عمل خواهند کرد.
و اینکه حداقل جلوی حیف‌ومیل بیت المال و تضییع حقوق و شهریه دانشجوها(مثل ساختمان سرآبتاوه‌و.....) را خواهند گرفت.
درود بر غفاری
Iran, Islamic Republic of
گچساران چی شد آقای جانی پور
وطنم
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای مسعود غفار ی مردی که قدر شناس انقلاب هست.خسته نباشید خدمت آقای دکتر جانی پور به خاطر انتخاب شایسته وبه جای ایشان
Korea, Republic of
سلام سلام ودرودخدمت رئیس دفترنهادنمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه ازاداسلامی کهگیلویه وبویراحمدجناب اقای حجت الاسلامسیدحکمت الله هاشمی پورمن متن سخنرانی ایشان رادرجلسه تکریم ومعافه رئیس حراست دانگاه ازادجناب اقایان جوکارواقای غفاری خوندم واقعابایدایشان خسته نباشیدبگیدکه به جمله خوبی اشاره کردن وگفتن خداوندانسان راخلق کرده وبه اوماموریت داده وابزاردراختیاراوقرارداده تاتابلوی زیبای عمل خودراترسیم کندوی گفت حراست مسئولیت بسیارمهم وپرمخاطره ای است که باابروی انسان سروکارداردچون انسان حرمت داردوهمانطوری که پیامبراسلام (ص)فرمودندحرمت انسان ازحرمت کعبه واجب تراست وچون حراست باابروی افرادسروکارداردمسئولیت بسیارخطیری است چون هم حق الناس است وهم حق الله پس اقای جوکارباهمین بیان اگردچارخطایارنجش کسی شده دنبال طلب بخشش باشدوهمچنین اقای غفاری بایدسعی کندکه دچاره خطالغزش نشودچون پست مقام فقط ابزارهست این پست مقام مثل عمرآدم هست مثل برق میادمیره اقای جوکاردراین ۱۶سال پست مقام داشت اکنون بعداز۱۶سال چه زحمت کشیده باشدچه زحمت نکشیده باشدتمام شدودراخرهم تقدیرتشکرشد والان اقای غفاری اومدن برپست مسئول حراست دانشگاه ایشون هم روزی اومدن وروزی هم بایدمنتظرتحویل دادن پست باشنددست اخرهم ازاقای دکترجانی پورتقدیرتشکرمیشودکه زحمت ریاست دانشگاه رابردوش میکشدشماهم خسته نباشیددکترعزیزوپرسنل دانشگاه ازادواحدیاسوج
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1