تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۱
کد مطلب : ۴۰۱۱۸۱
در جلسه شورای اداری گچساران مطرح شد

اولتیماتوم فرماندار گچساران به مدیران؛ عزل می شوید

۱
کبنا ؛فرماندار گچساران در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور اعضای شورای تامین و اداری گچساران در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، ضمن تاکید بر رسیدگی به مشکلات مردم، اظهار داشت: حفظ وحدت و یکپارچگی در میان مسئولین و مردم از مهم‌ترین اقداماتی است که در شرایط کنونی باید انجام شود.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران و مشکلات اقتصادی کشور گفت: دولت و ملت ایران با توکل بر خدا و سرلوحه قرار دادن منویات رهبر فرزانه انقلاب تسلیم تحریم‌های اقتصادی آمریکا نخواهند شد.
رحیمی تصریح کرد: در 40 سال گذشته از عمر انقلاب اسلامی دشمنان نظام با ترور شخصیت‌های انقلاب و نظام و راه اندازی جنگ نابرابر هشت ساله و همچنین تحریم‌های اقتصادی ملت ایران را تحت فشار قرار دادند اما ملت ایران با بالا بردن آستانه تحمل و مقاومت، حفظ وحدت و یکپارچگی خود نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.
وی با اشاره به شرایط حساس کنونی و لزوم توجه و نظارت بر بازار جهت جلوگیری از سوء استفاده معاندین انقلاب گفت: دستگاه‌های نظارتی باید کنترل مستمر و نظارت جدی بر بازار داشته باشند تا در این میان مردم متحمل فشار و سختی ناشی ازتحریم ها نگردند.
فرماندارگچساران عنوان کرد: دلیل ندارد که اجناس تولید داخل و یا اجناسی که با ارز دولتی تهیه می‌شوند با قیمت‌های گزاف به بهانه شرایط اقتصادی با قیمت بالاتر به مردم فروخته شود.
رحیمی با تاکید بر انجام وظایف قانونی مسئولین ادارات و خدمت به مردم، اظهار داشت: مدیران در راستای انجام وظایف خود  تمام تلاش خودرا برای خدمت به نظام و مردم بکار بگیرد تا باعث سوء استفاده دشمنان و اخلال گران نگردد.
وی افزود: در صورت مشاهده قصور و کم کاری مسئولی در حیطه وظایف اداری که باعث بی نظمی و اخلال در جامعه گردد با آن مسئول به شدت برخورد خواهد شد.
رئیس شورای اداری شهرستان گچساران در ادامه با تاکید بر استقرار میز خدمت در ادارات شهرستان گفت: در راستای اجرای سیاست‌های دولت مبنی بر خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع بخشنامه ای از نهاد ریاست جمهوری و وزارت کشور مبنی بر استقرار میز خدمت به منظور پاسخگویی به مردم و مراجعه کنندگان به فرمانداری ابلاغ شده است که ادارات تا پایان تیرماه فرصت دارند تا نسبت به راه اندازی میز خدمت اقدام نمایند.
رحیمی ابراز داشت: میز خدمت ادارات و نحوه فعالیت آن توسط بازرسین استانداری و فرمانداری مورد رصد قرار خواهد گرفت.
 رحیمی با اشاره به اینکه در سالجاری 40 درصد اعتبارات به شهرستان گچساران تخصیص داده شده است، خاطرنشان کرد:  اولویت برنامه مسوولان شهرستانی در سالجاری به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام  و پیگیری مطالبات پیمانکاران در سالهای گذشته باشند.
وی افزود: مسوولان اجرایی این شهرستان برای هماهنگی بیشتر و جذب اعتبارات در سالجاری  برای  اجرای طرح‌های عمرانی این شهرستان تمام مستندات و مدارک مربوط به طرح‌های پیشنهادی خود را شامل طرح توجیهی، برآورد اولیه، تملک زمین و مجوزهای قانونی و مشاور را به فرمانداری ارجاع دهند.
 فرماندار گچساران ادامه داد: تمام دستگاه‌های اجرایی  شهرستان باید هرچه سریع‌تر جهت تخصیص و جذب و دریافت اعتبارات سهمیه شهرستان پیگیری‌های لازم را انجام دهند.
رحیمی تاکید کرد: در صورت سهل انگاری و کم کاری  مدیران استانی و شهرستانی در خصوص طرح‌های پیشنهادی و.... در مدت زمان مشخص شده، هیچ گونه اعتباری برای آن دستگاه در نظر گرفته نمی‌شود. 
نماینده عالی دولت در شهرستان گچساران در ادامه افزود: براساس بخشنامه ارسال شده، در صورت اختلاف دستگاه‌های دولتی با همدیگر برای رفع اختلاف باید در مرحله اول به فرمانداری مراجعه کنند و در صورتی که  فرماندار در این زمینه نتوانست کاری بکند، پرونده  به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود. که در صورت مشاهده این موضوع (شکایت مستقیم دستگاه‌ها از همدیگر در مراجع قضایی) با مدیران دستگاه‌ها برخورد جدی صورت می‌گیرد.
  رحیمی در ادامه با اشاره به کاهش وقت کاری دستگاه‌های اداری و تاکید سریع استاندار در صرفه جویی درمصرف آب، برق، گاز توسط دستگاه‌های دولتی، عنوان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده ادارات شهرستان بایدالگوی های مصرف را رعایت کرده باشند که ما در این زمینه فیش‌های مصرفی آب، برق، گاز ماه‌های خرداد و تیرماه سال گذشته را با فیش‌های مصرفی سال جاری  مقایسه کرده که در صورت عدم صرفه جویی و اسراف در مصرف، مدیردستگاه بلافاصله عزل و توبیخ خواهد شد.
فرماندار گچساران با اشاره به کاهش بارندگی و وجود تنش آبی ابراز کرد: متاسفانه برخی از ادارات شهرستان گچساران فضای سبز ادارات خود را با آب شرب آبیاری می‌کنند.
وی بیان کرد: طی دستور العملی که اداره آبفای شهری و روستایی ارسال شده اگر اداره‌ای را مشاهده کردند که فضای سبز اداره خود را با آب شرب آبیاری می‌کند، آب آن اداره قطع خواهد شد.
------------------------------
گزارش: حبیب قلندری
------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

شورای دیل
Iran, Islamic Republic of
بعضی از ادارات گچساران در طول چند سال تا امروز به روستای دیل برای یک بار هم به روستای دیل نیامدند که ببینند مشکلاتی که مربوط به اداره خودشان میبایست بر طرف کنند ولی موقع که نماینده بیاید فورا حتی سوال هم نمیکند که ایا مردم مشکل دارند یا نه فقط چیزی یاد گرفتند به نماینده بگوید که این حرف خوبی نیست تو مسولی باید مشکل حل کنید نماینده بیکار نیست یا همیشه در دست رس نیست یا میگویند نامه بنویسید به نماینده منظورشان فقط شیرین زبانی که به نماینده بگویند ما کار میکنیم وبعضی از انها حتی جواب تلفن نمیدهند
سرمایه گذار
Iran, Islamic Republic of
آقای .چند نفربرای ایجادطرح نزدتان آمدند. گفته نه بگو ؟؟؟؟ چندهکتارزمین به .واگذارکردید با ین ۹۰ ساله اش و یکبارهم زمین دولتی .ی کرده ؟؟؟ .را چه امتیازاتی که ندادی . اداره ورزش راهم بخ.ت دادی . خدمات رابه. و اداره مهندسی وووووو خود. شوی نه مدیران دیگر
زهرا
United Kingdom
شاید خودش زودتر عزل بشه.فرماندار . سری به بازار کپری ها بزنه و ببیند چطور مغازه به مغازه قیمت ها با هم فرق میکنه و از طرفی چطوری راه را بر.ر مردم بستند و هیشکه نمیتونه راحت رد بشه. حتی بساط میوه هاشونو تو خیابان و پیاده رو پهن کردن.
علی
United Kingdom
درود بر مسلم کرمی اصلاح طلب و حامی تاجگردون
شهروند گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت . محترم شما که دم از عزل میزنید آیا به فکر گرانی در گچساران هستی که از تمام شهرهای ایران قیمت میوه واجناس ایرانی وجارجی گرانتر هست میدانم که شما خبر دارید ولی اقدامی نمی توانید بکنید چون اکثر گران فروشان .د انشالله داد مظلوم سخت است
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
رونمایی از سبک جدید  کی روش

رونمایی از سبک جدید  کی روش

یک پیروزی روحیه‌بخش در مهم‌ترین دوستانه پیش از جام جهانی؛ این رویایی‌ترین شروع ممکن برای ...
همه یک ملتیم به نام ایران!

همه یک ملتیم به نام ایران!

زخم‌هامان را خودمان مرهم می‌گذاریم. درد‌هامان را خودمان درمان می‌کنیم. خطاکاران‌مان را ...
1