تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۴۵۵۳۸۶
آگهی و تبلیغات /

خطر استفاده از فالوور رایگان اینستاگرام

۱
خطر استفاده از فالوور رایگان اینستاگرام
کبنا ؛آیا تا کنون در اینترنت با تبلیغات برای برنامه و سایت هایی مواجه شده اید که موضوع آن فالوور رایگان اینستاگرام باشد؟ آیا از خطرات استفاده از فالوور رایگان اطلاعی دارید؟
این را به خاطر بسپارید که هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره ! هر سایت و اپلیکیشنی که فالوور رایگان ارائه می‌دهد ، پشت آن کلی مشکلات و خطرات ایجاد می‌کند که در ادامه برخی از این خطرات را توضیح خواهیم داد.
اولین و آخرین پیشنهاد ما برای جلوگیری از هرگونه مسدودی و دیگر خطرات پیش رو ، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و ایرانی است که بسیار از بروز هرگونه مشکل جلوگیری می کند و کاملا ایمن است.
این مشکلات شامل مسدودی چند روز و چند هفته یا ریپورتی ( عدم ارسال پست و کامنت و.. ) می‌شود.
استفاده از فالوور رایگان ، چه مشکلاتی را میتواند ایجاد کند؟
  1. اپلیکیشن های فالوور رایگان
    سایت های فالوور رایگان
اپلیکیشن های فالوور رایگان
ما با یک جستجوی در کافه بازار و گوگل پلی با صد ها برنامه‌ی فالوور رایگان مواجه شدیم و اپلیکیشنی که بهترین امتیاز و بیشترین نصب را داشت را دانلود و روی گوشی خود نصب کردیم.
بلافاصله با ورود به برنامه ، از ما رمز و پسورد خواست که ما رمز و پسورد اکانت فیکی که ساخته بودیم را وارد کردیم.
با موفقیت وارد برنامه شدیم و از ما خواست که چندین اکانت را که به ما نشان می‌دهد را فالو کنیم.
حدود 50 اکانت را فالو کردیم و پس از 15 دقیقه فعالیت ، اکانت ما از اینستاگرام اصلی خارج شد.
سپس با این پیام مواجه شدیم:

پس از 15 دقیقه استفاده ، اینستاگرام متوجه شده که ما از نرم افزار مشکوک استفاده می‌کنیم و چون نمی‌داند از چه نرم افزاری استفاده کرده ایم ، اکانت ما را موقتا از دسترس خارج کرده است.
مجددا با یوزر و پسورد وارد اکانت شدیم و این خطا برطرف شد و دیگر از آن اپلیکیشن استفاده نکردیم.اما مجددا با گذشت 48 ساعت این خطا را نشان داد ، اما اینبار برای 24 ساعت اجازه ورود به اکانت را نداشتیم. بعد از 24 ساعت ، از ما درخواست تغییر رمز عبور را داد و با تغییر پسورد ، مجددا وارد اکانت شدیم.
سپس متوجه شدیم که آن نرم افزاری که برای فالوور رایگان نصب کرده بودیم ، بدون اجازه‌ی ما ، اقدام به فالو کردن اکانت های خود به صورت خودکار کرده است. شاکی شدیم و به پشتیبان آن برنامه پیام دادیم و بدون هیچ عذری خود ما را مقصر دانستند و لینک قوانین استفاده از اپلیکیشن را برای ما ارسال کرده بود. بله در قسمت قوانین ذکر شده بود که استفاده از نرم افزار به منظور تایید تمام قوانین برنامه است و قانون اپلیکیشن ، استفاده خودکار و فالوی خودکار بود.
با پرسجو از دیگر کاربران ، متوجه شدیم که اگر شما رمز عبور را تغییر دهید و آن را در اپلکیشن برای فالوور رایگان وارد کنید ، این بار برای همیشه مسدود خواهید شد !
تمام اپلیکیشن های فالوور رایگان ، در صورتی که شما 1000 نفر را فالو کنید ،500 فالوور رایگان برای شما ارسال می‌کند. اما مشکل اینجاست با قوانین اینستاگرام ، خیلی زود مسدود می‌شوید و نمی‌توانید از آن 500 فالوور رایگان استفاده کنید !
اگر دوست ندارید که برای 500 فالوور رایگان ( که از سایت های فروشنده با کمترین قیمت میتوانید تهیه کنید ) مسدود شوید ، اصلا از این نوع اپلیکیشن ها استفاده نکنید !
 
 
سایت های فالوور رایگان
برخی از سایت ها هستند که برای یک سری از اقدامات ، به شما فالوور رایگان ارائه می‌دهند.اما این نوع فالوور از اپلیکیشن های فالوور رایگان خطرناک تر هستند. زیرا در قوانین اینستاگرام ذکر شده که دریافت فالوور از راه های غیر از تبلیغ در خود اینستاگرام ، ممنوع است ! اما اینستاگرام چگونه متوجه فالوور رایگان می شود؟
فقط یک راه وجود دارد، اینکه یک اکانت ، روزانه چندین اکانت را فالو و آنفالو کند !
این سایت ها در ازای اشتراک صفحه ی فالوور رایگان با دوستان خود در شبکه های اجتماعی ، برای شما فالوور فیک ارسال می‌کند و چون هزاران کاربر در روز درخواست فالوور رایگان دارند ، هر بار که فالوور شما را فالو می‌کند ، پس از گذشت چند ساعت شما را آنفالو می‌کند تا بتواند اکانت دیگری را فالو کند.
با اینکار ، کاملا اینستاگرام متوجه میشود که از راه غیر قانونی اقدام به دریافت فالوور کرده اید و برای همیشه اکانت شما را مسدود می کند.
 نتیجه گیری، سعی کنید فالوور را خریداری کنید تا اینکه فالوور رایگان دریافت کنید. و همیشه به خاطر بسپارید که فالوور اینستاگرام را از سایتی خریداری کنید که نماد اعتماد دارد .
همچنین اگر دوست دارید اکانت خود را نابود و مسدود کنید ، اقدام به خرید فالوور فیک اینستاگرام کنید. ( هرچه ارزان تر ، احتمال مسدودی بیشتر )
اگر قصد خرید فالوور دارید ، به تعرفه زیر یک نگاهی بندازید

همانطور که مشاهده میکنید ، با مبلغ 2000 تومان هم می‌توانید فالوور خریداری کنید . خرید فالوور ارزان و فیک بسیار کم خطر تر از فالوور رایگان است.
تمام موارد ذکر شده درباره فالوور ، برای خرید لایک اینستاگرام یا خرید کامنت اینستاگرام نیز یکسان است و تفاوتی ندارد که چه محصول رایگانی را تهیه می‌کنید ، تمام خدمات رایگان به دلیل مصرف بالای کاربران ، خطرات خود را دارند.
لطفا توجه کنید که این مقاله یک تبلیغ با زیاد کردن نمک ماجرا نبوده است ! اگر قصد دارید که فالوور رایگان را تست کنید ، حتما از اکانت فیک استفاده کنید تا ضرری نکنید.
همچنین برای ساخت اکانت فیک اینستاگرام از شماره مجازی استفاده کنید. با استفاده از شماره مجازی می‌توانید با شماره تلفن های خارجی اکانت اینستاگرام بسازید و بدون نگرانی از آن استفاده کنید. برای خرید شماره مجازی از سایت هایی مانند شیزنامبر ، نامبرمکس و نامبرکال میتوانید استفاده کنید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1