تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۲۶
کد مطلب : ۴۵۱۹۴۳
در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان گچساران مطرح شد

امام جمعه گچساران، نماینده پتروشیمی را غافلگیر کرد؛ پتروشیمی نفعی برای ما ندارد / رئیس آموزش و پرورش گچساران: برای بازگشایی مدارس همه پای کار بیایند (+ فیلم و تصاویر)

۴
۰
صحبت های امام جمعه گچساران و تفاوت بین پتروشیمی ماهشهر با پتروشیمی گچساران در بحث مسئولیت های اجتماعی کبنا ؛جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گچساران با حضور سید‌امین الله حجازی امام جمعه گچساران، انوشیروان قیطاسی رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران، غلامرضا شکوهی رئیس شورای شهر و جمعی از اعضای آموزش و پرورش در سالن اجتماعات آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، رئیس آموزش و پروزش گچساران در این نشست، اظهار داشت: آموزش و پرورش گچساران توانست آزمون کنکور سراسری را به نحو شایسته و مطلوب و به بهترین شیوه ممکن برگزار کند.
انوشیروان قیطاسی افزود: جا دارد از ادارت، عوامل اجرایی و.... که در برگزاری  آزمون با آموزش و پرورش همکاری داشته‌اند، تقدیر و تشکر بعمل بیاوریم.
قیطاسی عنوان کرد: ما در اول مهر بازگشایی مدارس را داریم که می‌طلبد که تمامی ادارات وسازمان‌ها با آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند و همچنین پای کار باشند تا بتوانیم با تمام توان وامکانات سال تحصیلی جدید را آغاز کنیم.
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش گچساران در بحث لباس دانش‌آموزان از نظر قیمت، کیفیت، کمیت و توزیع نسبت به سایر شهرستان‌های استان، به بهترین شیوه عمل کرده و هیچ مشکلی دراین خصوص نمی‌باشد.
در ادامه امام جمعه شهرستان گچساران اظهار کرد: علم و اخلاق و آموزش و پرورش رکن اصلی یک جامعه است که باید همه ادارات و سازمان و... اداره آموزش و پرورش را حمایت کنند.
حجت الاسلام سید‌امین الله حجازی در خصوص مشکلات سرویس مدارس که بحث بگو مگوی بین آموزش و پرورش گچساران و نمایندگان انجمن اولیاء دانش‌آموزان با نماینده پتروشیمی در این نشست پیش آمد، عنوان کرد: باید درد بکشی تا درک بکنی و ما هم اعتقاد داریم پتروشیمی باید کارش را ادامه دهد اما همه مدیون آموزش و پرورش هستیم و باید در خدمت آموزش و پرورش باشیم ولی ما تاکنون نفعی و چیزی از پتروشیمی گچساران ندیده‌ایم.












نام شما

آدرس ايميل شما

مسعود
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر امام جمعه شجاع شهرمان ،درود بر مدیر لایق آموزش وپرورش جناب قیطاسی
Romania
چه نفعی مورد نظر امام جمعه هست که پتروشبمی انجام نداده زودتر انجام بشه
بهار
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا خیلی هم نفع داره شما یه سر بزن خیلی از جوونای بیکار وبی انگیزه دارن کار میکنن نون خونوادشون میدن چرا میگن سود نداشته هنوز به مرحله سود دهی نرسیده که دنبال سودش باشن
Romania
چه نفع داره؟!!!!!
سدکوثر نفع داره ،،،تمام جنوب ازسد کوثر استفاده می کنند به غیر از دشت لیشتر که بیشتر اون بی آب هست بخصوص زمینهای واگذاری جهادکشاورزی که به شرط تامین آب واگذارشد ولی هیچ خبری از آبیاری نیست لوله های مورد نیاز گذاشته شده ولی اصل کاری جاری شدن آب در رگهای لوله است که عملی نشدسند هم صادرنمیشه تا آب داخل زمین جاری نشود ،،
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1