تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۱۴
کد مطلب : ۴۴۶۰۶۱
متن ارسالی؛

تحقق «شعار رهبری» در گرو توجه فرمانداران کهگیلویه بزرگ به مرکز رشد دهدشت

شهریار جمالی
۱
۲
مجله ی گزارش کار مرکز رشد دهدشت(کلیک کنید) کبنا ؛رهبر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱ را به عنوان سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری کردند.شهریار جمالی مدیر مرکز رشد دهدشت با اشاره به صحبت های رهبری،حمایت جدی مسوولان از این مرکز را ضروری دانست و در یادداشتی به این موضوع پرداخت؛
مرکز رشد واحد های فناور دهدشت، وابسته به پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد، از عناصر فعال  اکوسیستم کارآفرینی و اقتصاد مبتنی بر دانش و فناوری است.
این مرکز نوپا در یک سال فعالیتش توانسته است توزیع و گستردگی شرکت های دانش بنیان استان را با شکل گیری و حمایت از فناوران  شرکت های مستقر در دهدشت به توازن برساند.


گسترش و تقویت فرهنگ کارآفرینی نوین یا همان اقتصاد دانش پایه از مهمترین و دشوار ترین رسالت مراکز رشد در مناطق کمتر توسعه یافته می باشد، هر چند در شهردهدشت و شهرستان های اطراف در این زمینه فعالیت های خوبی صورت گرفته است اما همچنان نیاز به تحرک و اقدامات بیشتری است که خوشبختانه با انتخاب شعار سال توسط رهبری انقلاب، این مهم در مسیر پیش رو با اصطکاک کمتری روبه رو خواهد بود.
از این رو و با توجه به توصیه ی ایشان مبنی بر رفع مشکلات شکل گیری شرکت های دانش بنیان با تکیه بر توان مسئولین محترم، می طلبد مسئولین  شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، خصوصا فرمانداران محترم شهرستان های نام برده برای تحقق عملی شعار سال پیش قدم شده و با توجه به مرکز ثقل بودن شهرستان کهگیلویه و هم اقلیم بودن با دیگر شهرستان های اطراف، با تشریک مساعی، مرکز رشد دهدشت را در راستای حمایت و استقرار شرکت های دانش بنیان و فناوران صاحب ایده در سرتاسر شهرستان های چهارگانه حمایت، تشویق و ترغیب نموده و مشکلات آن را برطرف نمایند.
هم اکنون مرکز رشد دهدشت تنها عنصر فعالِ حامی شرکت های دانش بنیان در کهگیلویه بزرگ می باشد که به دلیل نداشتن ساختمان، فعالیت شرکت های مستقر  در آن  به خطر افتاده  و اگر مسئولین در راستای حل این مشکلات تعلل کنند، انحلال شرکت ها دور از انتظار نیست.در طول یک سال گذشته ۱۴ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در مرکز رشد دهدشت مشغول به کار شدند.
مجله ی گزارش کار مرکز رشد دهدشت با محتوایی مصور، آگاهی و اطلاعات شما در خصوص رسالت این مرکز را بیشتر خواهد کرد که ضمیمه این یادداشت می باشد.
-------------------------------------------------
شهریار جمالی،مدیر مرکز رشد دهدشت
پارک علم و فناوری
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام وقتی 42سال محرومیت شهرستان کهگیلویه دهدشت و توابع آن همچنان پابرجاست فرمانداران ومسئولان مربوطه که بودجه ندارند چکار می توانند بکنند فقر بیکاری فرزندان مشکلات اقتصادی گرانی و تورم وبیماری روحی و معضلات اجتماعی و حوادث تلخ جامعه استان محروم کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان توابع آن گرفته
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
FATF، پرونده‌ای برای بایگانی؟

FATF، پرونده‌ای برای بایگانی؟

دولت روحانی تا واپسین لحظات عمر خود پیگیر تصویب FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام بود اما ...
1