تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۰
کد مطلب : ۴۳۲۳۷۲
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

پیام بنیاد مسکن به مردم شهر زلزله زده سی‌سخت؛ برای ساخت سریعتر منازل همکاری کنید ( + فیلم )

۴
۰
فایل مرتبط کبنا ؛حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنابا بیان اینکه 4 هزار واحد مسکونی خسارت قطعی داشتند، اظهار داشت: از این تعداد 1200 واحد مسکونی نیاز به بازسازی دارند. او گفت: 160 ماشین آلات بنیاد مسکن هم اکنون در حال آواربرداری هستند.
    
فیلم ) پیام بنیاد مسکن به مردم شهر زلزله زده سی‌سخت

وی در ادامه گفت: در این ایام نوروز و سال تحویل فعالیت‌ها ادامه دارد و بالغ بر 300 واحد مسکونی کار آوار برداری و تخریب آنها انجام گرفته است. 
جنتی گفت: در خود شهر سی‌سخت، 700 واحد مسکونی به طور کامل تخریب شدند که باید بازسازی شوند و برای 200 واحد مسکونی پروانه ساخت صادر شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: 170 نفر از کارکنان بنیاد مسکن که از 15 استان وارد شهر زلزله زده سی‌سخت شده‌اند، در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
به گفته جنتی، هزار تن میلگرد و سیمان رایگان و سایر مصالح ساختمانی را وارد شهر زلزله زده سی‌سخت شده و شهر سی‌سخت با مشارکت مردم بهتر و مقاوم‌تر از گذشته ساخته می‌شود.
جنتی مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در پایان تصریح کرد: مردم شهر سی‌سخت با تلاش، کوشش و همکاری با بنیاد مسکن به ساخت هر چه سریعتر منازل کمک کنند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

زلزله زده سیسخت
Iran, Islamic Republic of
باسلام
قصد زیر سوال بردن خدمات شمارو در شهر سیسخت ندارم اما بی نظمی در خاکبردارز و اوار برداری بیداد میکنه این بنیاد مسکنه که باید نیروهای پاسخگو و مقتدر رو در شهر قرار بده الان ۵ روز خانه اینجانب توسط بیل بنیاد مسکن فقط تخریب شده و رفتن برای اوار برداری و حمل گفتن مسولش اقای فلاحتی یا فلاح پور اسمی هست در سیسخت هیچ گونه پاسخگو نیستن نه جواب مو بایل میدن نه پیام بی نظمی از شماست ای کاش همه چیز رو میدادین با سپاه تا سریعتر سرو سامان بگیره ا ضاع
زلزله زده سبسخت
Iran, Islamic Republic of
با این رونده بره جلو بی نطمی باشه بی مسولیتی باشه بنده رسانه ای میکنم حداقل وضعیت اواربرداری خانه خودم رو در سییخت چه در شبکه ۲۰ و سی چه استانی محدوده تپه قلات را به امان خدا رد کردین ظاهرا هر کس پارتی داشته باشه کارش انجام میشه
شهروند زلزله زده
Iran, Islamic Republic of
با سلام
گرچه وجود بحرانها مثال سیل . خشکسالی و زلزله در کشور زیاد هست و دست تقدیر الهی جهت آزماش بشر در کار میباشد . امتحانی بس بزرگ جهت مدیران نهادها میباشد .
عملکرد دکتر جنتی در حادثه شهرستان دنا وسیسخت قابل ستایش هست ضمنا پاسخگو بودن و قاطعیت ایشان و پیگیر و تصمیمات انی و شماعانه و درست نامبرده خیلی از آلام دنا نشینان را تسکین داده . بسیار سپاسگزاریم از زحمات جناب جنتی .
به نیابت از شوراهای شهرستان دنا و دهیاران و مردم .
زلزله زده سی سخت
Iran, Islamic Republic of
باسلام ازجناب دکتر جنتی کمال تشکر وقدر دانی رادارم که خیلی باقدرت ودلسوزانه از لحظه زلزله تا الان که هرکس دنبال رسیدگی به امور خانودش هست ایشان باکارکنان بنیاد مسکن درمحل حضور دارن من خود شخصا حضور داشتم که با وجود اینکه گروه میخواستن کار های منازل راانجام بدهن مردم همکاری نمیکردن ولی من شخصا کارم تا الان پیش رفته بلا عوض هم برام واریز شده باز هم تشکر میکنم از جناب دکتر جنتی عزیز ودلگیرم از هم شهریهای خودم که اینقدر چشم هم چشمی میکنن هرکس منتظره ببینم بغلی چکار میکنه اعتراف میکنم که هیچ جای دنیا مثل سی سخت کار کردن برای یک مسئول سخت نیست چون همشهری های ما مردم عجیب وغریبی هستن زمانی که این فرصت تمام شد هرکی دست رو دست میزاره وباحسرت نگاه میکنه
نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

آخرین روز کاری سال 99 همراه با اتفاقات بسیاری بود؛ اما شاید مهم‌ترین یا عجیب‌ترین رویداد ...
مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

در جنایت فجیعی مردی سه عضو خانواده‌ای را قربانی کرد تا بتواند سرقت کند. در این جنایت ...
1