تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۵۴
کد مطلب : ۴۳۰۲۸۴
کبنا گزارش می‌دهد

گفت‌وگوی ویدئویی کبنانیوز با یک سرمایه‌گذار؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد هنوز راه پروژه بزرگ امام علی (ع) را بلد نیست

۹
۴
فایل مرتبط کبنا ؛سیدمحمد دلباز سرمایه‌گذار مجتمع تفریحی، گردشگری و تجاری استان کهگیلویه و بویراحمد است که توانسته با احداث یک مجتمع بزرگ زمینه اشتغال صدها نفر را در "یاسوج" مرکز استان ایجاد کند. او در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کبنا نیوز، به شدت مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد را مورد نقد قرار داده است و اظهار داشت: در مراحل قانونی پروژه شرایط سختی را متحمل شدیم. در بحث برق این پروژه عظیم، شرکت برق بخشی از کار را بر عهده خودمان گذاشت و همکاری لازم را نداشت.
   
ویدئوی کامل صحبت‌های دلباز سرمایه‌گذار مجتمع بزرگ تفریحی گردشگری و تجاری امام علی (ع) یاسوج
سید محمد دلباز  در گفت‌وگو با کبنا، گفت: این پروژه، یک پروژه ملی است و به دید یک مجتمع تجاری به این پروژه نباید نگاه کرد. 
دلباز با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک استان چهار فصل معرفی می‌شود، اظهار داشت: این استان یک بازار مناسب و قوی ندارد. بازار شهر یاسوج طبق یک الگوی نامشخص در حال توسعه بود که ما به فکر احداث یک مجتمع در این شهر افتادیم.
وی گفت: به امید خداوند در ماه‌های آینده شاهد بهره‌برداری آن خواهیم بود.
این سرمایه‌گذار با گلایه‌مندی از مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر کسی بخواهد در این استان سرمایه‌گذاری کند، سختی‌های فراوان را باید تحمل کند. به همین دلیل است که سرمایه‌گذاران رغبتی برای حضور در این استان ندارند. برخی از سرمایه‌گذاران، سرمایه‌گذاری را بهانه‌ای برای دریافت تسهیلات می‌کنند که بعد از گرفتن «وام» پشت سرشان را هم نگاه نمی‌کنند و می‌روند.
سرمایه‌گذار مجتمع تفریحی، گردشگری و تجاری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: این پروژه عظیم می‌تواند نماد و آبروی این استان باشد و برای 1000 نفر اشتغالزایی فراهم می‌کند.
وی گفت: در این پروژه، افراد می‌توانند در یک محیط امن، زیبا و با ایمنی بالا مشغول به خدمت باشند. پروژه مجتمع تفریحی، گردشگری و تجاری استان کهگیلویه و بویراحمد با مدرن‌ترین و مجهزترین امکانات روز دنیا احداث شده است.
دلباز در پاسخ به این سوال که آیا از اهالی جمعه بازار فعلی اقدام برای خرید مغازه و اجاره کرده‌اند که اظهار داشت: حدود 200 نفر از اهالی جمعه بازار مغازه خریداری کرده‌اند و دیگر کسی استقبال نکرد و خرید برای عموم آزاد شد.
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا شما در استان خوزستان اقدام به سرمایه‌گذاری کردید و علت چه بود؟ گفت: متأسفانه یا خوشبختانه ما 8 ماه پشت درِ اتاق مدیرکلِ حوزه استانداری نشستیم و او را زیارت نکردیم، اگر می‌خواستیم استاندار محترم را ببینم، قطعاً زمان طولانی‌تری را باید صبر می‌کردیم.
سرمایه‌گذار مجتمع تفریحی، گردشگری و تجاری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به تفاوت بین استانداران خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در بحث سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: کارخانه بزرگ تولید تلویزیونی‌های LED را در استان خوزستان راه‌اندازی می‌کنیم که استاندار خوزستان به شخصه دنبال صدور مجوز این کارخانه بود که جا دارد از او تشکر کنم. در عوض رفتار برخی از مسئولان ما با سرمایه‌گذار، برچسب زدن به او، برای به حاشیه بردن سرمایه‌گذار و پروژه‌ها است.
وی گفت: حسادت‌ ریشه بدخواهی و خودزنی است. خیلی‌ها دوست ندارند که پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد را ببیند. برخی از مدیران و اعضای شورای اسلامی شهر، هنوز پروژه را ندیده بودند و درباره پروژه اظهار نظر می‌کردند.
دلباز گفت: این پروژه همچون گذشته مسیر خودش را پیش می‌برد، اما امیدوارم بلایی که سر ما آوردند، سر هیچ عزیز دیگری نیاورند.
این سرمایه‌گذار گفت: مغازه‌ها بر اساس قیمتِ کارشناسی شده، واگذار می‌شود.
دلباز با بیان اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، مردمی فهیم، با فرهنگ و ارزشمند هستند، تاکید کرد: تا برخی از این مسوولان فعلی هستند، دیگر در این استان سرمایه‌گذاری نمی‌کنم.
وی گفت: بیش از یک سال از عمر مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد، آیا چنین پروژه‌ای را می‌شناسد. چرا تاکنون بازدیدی از این پروژه نداشته است! معاونین استاندار هم.
تصاویر زیر مربوط به سرمایه‌گذاری سید محمد دلباز در استان خوزستان - راه اندازی کارخانه بزرگ تولید تلویزیون LED
  
 
  
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر دلباز لطفآ در کهگیلویه و بویر احمد سرمایه گذاری نکن چون همه دنبال زمین زدن هستند. دیدی در خوزستان استاندار خودش چقد برای اخذ استعلام دوندگی میکرد. اینجا هنوز دنبال این هستند که بگن شما تخلف کردی
رفیعی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر جناب دلباز
واقعا درست میگه اینقد اذیت میکنن که هر کی فرار کنه بره بیرون استان کار کنه
بیشتر مدیران پای کار نیستند و این جای تاسف داره
بویراحمد عزیز
Iran, Islamic Republic of
بنظر من، مکانی که برای جمعه بازار جدید یاسوج جانمایی شده اصلا مکان خوبی نیست و ایرادات اساسی فنی مهندسی دارد. قیمت مغازه ها واویلا و هر دهنه مغازه گفته میشه تا مرز 300 میلیون تومان بفروش می رسد که چنین سرمایه ای برای بازاری ها وجود ندارد.. بعقیده بنده، فضای موجود جمعه بازار باید تقویت شود و این بازار خودش بهترین مکان بوده و فقط باید کمی بازسازی بشود ان شالله
قرار بود نه ماهه نحویل شود
Iran, Islamic Republic of
آقای دلباز عزیز در برگ سبزهایی که تحویل داده اید قرار بود نه ماهه تحویل شوند (بدون تعطیلات؟) ولی بالغ بر شش میگذره وهمانند پروژه جاده پاتاوه به دهدشت باید سی ساله بشه تا راه بیفته
بدان که بالاتر از 270 روز بدون تعطیلی را بدون کم وگتست ازت مطالبه میکنیم و هرچه دورتر تحویل دهید ..
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
با سلا م اقای دلباز جنابعالی مغازه هایی در بازار سنتی یاسوج۵ سال پیش فروختید و قرار بود یکساله تحویل بدید ولی متاسفانه هنوز تحویل نداده اید به نظر تو ضرر خریداران را کی باید جبران کنه اگه در همان سال این پول را جای دیگر سر مایه گذاری کرده بودیم حالا چند برابر شده بود ثانیا مردم به این امید مغازه خر یدند که شاید جمعه بازار به این مکان منتقل بشه ولی جمعه بازار هم منتقل نخواهد شد و این بازار هم خوب نیست
احمد
Iran, Islamic Republic of
این با برخی اعضای شورا و شهردار زمین رایگان گرفته تخفیف هفت میلیاردی اداره برق. گرفته
زاگرس
Canada
سلام بر سید دلباز ، جوانی که مانند کوه های زاگرس محکم و مقاوم بودید- در مورد شورا خوب گفتید، اعضای شورا عده ای منفعت طلب هستند مانند درختان بدون ثمر هستند. نگران نباش کمتر از 6 ماه دیگر بساط دولت کلید جمع خواهد شد. لطفاً موقع مصاحبه تبسم داشته باشید. انشاء اله برابر معنی اسمت دلی باز و سینه ای گشاد داشته باشید.
نوروزخان
Iran, Islamic Republic of
خدایی منت سر مردم و ...نذارین .تورا خدا دم از توسعه نزنید.
یکی نیست تو این استان بگه چطور یکنفر تمام مزایدات را برنده میشه؟؟؟؟؟؟
لت
Iran, Islamic Republic of
یکی سوال کنه تو که مغازه کامپیوتر فروشی داری
این پولها از کجا آوردی
کبنا لطفا پیام مرا نشان دهید
تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

ورود ارز ناشی از صادرات نفت و گاز و میعانات گازی و محصولات پتروشیمی، نزدیکترین و کوتاه‌ترین ...
بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: «کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد ...
رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، در آیین تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری ...
1