کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

گفت‌وگوی ویدئویی کبنانیوز با یک سرمایه‌گذار؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد هنوز راه پروژه بزرگ امام علی (ع) را بلد نیست

13 بهمن 1399 ساعت 4:54

سرمایه‌گذار مجتمع تفریحی، گردشگری و تجاری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از یک سال از عمر مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد، آیا همچنین پروژه‌ای را می‌شناسد. چرا تا کنون بازدیدی از این پروژه نداشته است! معاونین استاندار هم.


سیدمحمد دلباز سرمایه‌گذار مجتمع تفریحی، گردشگری و تجاری استان کهگیلویه و بویراحمد است که توانسته با احداث یک مجتمع بزرگ زمینه اشتغال صدها نفر را در "یاسوج" مرکز استان ایجاد کند. او در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کبنانیوز، به شدت مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد را مورد نقد قرار داده است و اظهار داشت: در مراحل قانونی پروژه شرایط سختی را متحمل شدیم. در بحث برق این پروژه عظیم، شرکت برق بخشی از کار را بر عهده خودمان گذاشت و همکاری لازم را نداشت.
   

ویدئوی کامل صحبت‌های دلباز سرمایه‌گذار مجتمع بزرگ تفریحی گردشگری و تجاری امام علی (ع) یاسوج
سید محمد دلباز  در گفت‌وگو با کبنا، گفت: این پروژه، یک پروژه ملی است و به دید یک مجتمع تجاری به این پروژه نباید نگاه کرد. 
دلباز با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک استان چهار فصل معرفی می‌شود، اظهار داشت: این استان یک بازار مناسب و قوی ندارد. بازار شهر یاسوج طبق یک الگوی نامشخص در حال توسعه بود که ما به فکر احداث یک مجتمع در این شهر افتادیم.
وی گفت: به امید خداوند در ماه‌های آینده شاهد بهره‌برداری آن خواهیم بود.
این سرمایه‌گذار با گلایه‌مندی از مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر کسی بخواهد در این استان سرمایه‌گذاری کند، سختی‌های فراوان را باید تحمل کند. به همین دلیل است که سرمایه‌گذاران رغبتی برای حضور در این استان ندارند. برخی از سرمایه‌گذاران، سرمایه‌گذاری را بهانه‌ای برای دریافت تسهیلات می‌کنند که بعد از گرفتن «وام» پشت سرشان را هم نگاه نمی‌کنند و می‌روند.
سرمایه‌گذار مجتمع تفریحی، گردشگری و تجاری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: این پروژه عظیم می‌تواند نماد و آبروی این استان باشد و برای 1000 نفر اشتغالزایی فراهم می‌کند.
وی گفت: در این پروژه، افراد می‌توانند در یک محیط امن، زیبا و با ایمنی بالا مشغول به خدمت باشند. پروژه مجتمع تفریحی، گردشگری و تجاری استان کهگیلویه و بویراحمد با مدرن‌ترین و مجهزترین امکانات روز دنیا احداث شده است.
دلباز در پاسخ به این سوال که آیا از اهالی جمعه بازار فعلی اقدام برای خرید مغازه و اجاره کرده‌اند که اظهار داشت: حدود 200 نفر از اهالی جمعه بازار مغازه خریداری کرده‌اند و دیگر کسی استقبال نکرد و خرید برای عموم آزاد شد.
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا شما در استان خوزستان اقدام به سرمایه‌گذاری کردید و علت چه بود؟ گفت: متأسفانه یا خوشبختانه ما 8 ماه پشت درِ اتاق مدیرکلِ حوزه استانداری نشستیم و او را زیارت نکردیم، اگر می‌خواستیم استاندار محترم را ببینم، قطعاً زمان طولانی‌تری را باید صبر می‌کردیم.
سرمایه‌گذار مجتمع تفریحی، گردشگری و تجاری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به تفاوت بین استانداران خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در بحث سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: کارخانه بزرگ تولید تلویزیونی‌های LED را در استان خوزستان راه‌اندازی می‌کنیم که استاندار خوزستان به شخصه دنبال صدور مجوز این کارخانه بود که جا دارد از او تشکر کنم. در عوض رفتار برخی از مسئولان ما با سرمایه‌گذار، برچسب زدن به او، برای به حاشیه بردن سرمایه‌گذار و پروژه‌ها است.
وی گفت: حسادت‌ ریشه بدخواهی و خودزنی است. خیلی‌ها دوست ندارند که پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد را ببیند. برخی از مدیران و اعضای شورای اسلامی شهر، هنوز پروژه را ندیده بودند و درباره پروژه اظهار نظر می‌کردند.
دلباز گفت: این پروژه همچون گذشته مسیر خودش را پیش می‌برد، اما امیدوارم بلایی که سر ما آوردند، سر هیچ عزیز دیگری نیاورند.
این سرمایه‌گذار گفت: مغازه‌ها بر اساس قیمتِ کارشناسی شده، واگذار می‌شود.
دلباز با بیان اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، مردمی فهیم، با فرهنگ و ارزشمند هستند، تاکید کرد: تا برخی از این مسوولان فعلی هستند، دیگر در این استان سرمایه‌گذاری نمی‌کنم.
وی گفت: بیش از یک سال از عمر مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد، آیا چنین پروژه‌ای را می‌شناسد. چرا تاکنون بازدیدی از این پروژه نداشته است! معاونین استاندار هم.
تصاویر زیر مربوط به سرمایه‌گذاری سید محمد دلباز در استان خوزستان - راه اندازی کارخانه بزرگ تولید تلویزیون LED
  
 
  


کد مطلب: 430284

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/430284/گفت-وگوی-ویدئویی-کبنانیوز-یک-سرمایه-گذار-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-هنوز-راه-پروژه-بزرگ-امام-علی-ع-بلد-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1