تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۴۲۶۰۸۹
در نشست شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با پرویز یزدان پناه مطرح شد

دادخواهی رئیس شورای شهر مادوان از دانشگاه علوم پزشکی + پاسخ یزدان پناه (فیلم)

۳
۳
فیلم ) دادخواهی رئیس شورای شهر مادوان از دانشگاه علوم پزشکی کبنا ؛حاتم پیام رئیس شورای اسلامی شهر مادوان در نشست شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج می‌گوید: اعضای شوراهای اسلامی به جای تعریف‌های اغراق آمیز زبان گویای مردم را داشته باشند.
وی در ادامه افزود: شهرمادوان یکی از شهرهای مهاجرت آمیز استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود و چهارمین شهر پرجمعیت استان، و به واسطه قرار گرفتن در کنار شهر یاسوج از خیلی از خدمات محروم مانده است.
پیام افزود: دیروز بنده خودم به شخصه وقتی برای اخذ یک کد ارجاع به شبکه بهداشت مادوان مراجعه کردم. بیش از یک ساعت در صف معطل ماندم و کاری به خودم نداشتم، دلم به حال مردم می‌سوخت که آنجا سردر گم بودند. مجبور شدم از طریق درمانگاه روستای مهریان کارم را انجام بدهم. بیش از یک ساعت مردم در آنجا معطل ماندند، آقای یزدان پناه این کار در شأن مردم نیست.
نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد گفت: ضرورت دارد که شهر مادوان با تدبیر مسئولان از بحران زیرساخت‌های بهداشتی و درمان خارج شود.
پیام گفت: شهر مادوان نیازبه یک مرکز درمانی جامع دارد. باید به سطح ارتقاء سلامت و درمان مردم شهر یاسوج و مادوان کمک شود و تراکم بیمار را از دوش شهر یاسوج برداشته شود.
وی افزود: بستر درمانی شهر یاسوج پاسخگوی این همه جمعیت نیست. شورای شهر مادوان این آمادگی را دارد که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشکلات حوزه سلامت و درمان را در این شهر برطرف نماید.
وی به ضعف نیروی انسانی، کمبود پزشک متخصص و تجهیزات در درمانگاه شهر مادوان اشاره کرد و اظهار داشت: باید در این باره تدبیر لازم صورت گیرد. این درمانگاه یک نیرو در بخش پذیریش دارد و روزانه باید 300 نفر مراجعه کننده را پاسخگو باشد.
پیام در پایان از تلاش کادر درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.
  به گزارش کبنا، پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشگاه علوم پزشکی در شهر مادوان با کمبود زمین مواجه است و برای یک زمین هزار متری جهت احداث یک بیمارستان پیگیرهای صورت گرفت و دانشگاه این آمادگی را دارد در صورتی که شورای اسلامی و شهرداری مادوان زمینی را در نظر بگیرند، پروژه احداث بیمارستان را کلنگ زنی کنیم.
وی همچنین قول داد سایر مشکلات بهداشتی و درمانی شهر مادوان با بررسی‌های حضوری مرتفع نماید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
الان فعلا برنامه تقدیر، تشکر، و دریافت لوح داریم، باشه بعدن ببینیم چی میشه. مادوان کجا میشه....
پیام حاتمی
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از اقای پیام بخاطر پیگیری هاشون. بعید میدونم مرکز مادوان یک پذیرش داشته باشد چون چندین بار مراجعه کردم چند نفر تو پذیرش بودن. ولی از نظر امکانات و زیرساخت این مرکز اصلا توان پاسخگویی این جمعیت رو ندارد
سعادت سازمان ملی
Iran, Islamic Republic of
ای وای حاتم چاره چنه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1