تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۲۰۵۵۴
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

حمایت از تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد/ شهرک صنعتی «یاسوج ۴» آماده سرمایه گذاری

۲
۰
کبنا ؛مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارآفرینان، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری درشهرک ها و نواحی صنعتی استان حمایت ویژه می‌شوند.
به گزارش کبنا، سید هاشم موسوی جهان آباد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در بحث توسعه صنعتی یکی از مؤلفه‌های اصلی فراهم نمودن زیرساختهای لازم برای سرمایه گذاری است که شهرک‌های و نواحی صنعتی با داشتن زیرساختهای مناسب در تحقق این مهم گامی‌های خوبی برداشته است.
موسوی جهان آباد ابراز داشت: با توجه به هدفگذاری و برنامه ریزی انجام شده سال 99 توسعه کمی و کیفی شهرک‌ها و نواحی صنعتی تقاضا محور، تملک و ایجاد زیرساختهای سرمایه گذاری برای احداث شهرک‌ها و ناحیه صنعتی در دستور کار قراردارد.
موسوی افزود: با توجه به محدودیت‌های واگذاری از حیث مساحت عرصه‌های صنعتی در برخی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که نیازمند خرید زمین و توسعه می‌باشد که خوشبختانه اقدامات خوبی در زمینه تملک و خرید زمین صورت گرفته است و در آینده نزدیک با تکمیل زیرساخت به فضای صنعتی استان افزوده خواهدشد.
موسوی جهان آباد در ادامه گفت: افزون براین نگاه ما بر توسعه ظرفیت‌های دیگر شهرک‌ها و نواحی صنعتی کمتر برخوردار استان برای استقرار و فعالیت واحدهای تولیدی بزرگ نیازمند زمین و فضای بیشتری دارند، می‌باشد و آماده جذب سرمایه گذار در راستای تحقق شعار جهش تولید هستیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بطور مثال در سال ۹۸ توسعه زیر ساخت‌های شهرک صنعتی یاسوج ۴ با انجام آسفالت و کانال سیلاب انجام شده است، اظهار داشت: این شهرک موقعیت مناسبی برای تولید و رشد صنعت استان دارو از سرمایه گذاران برای استفاده از این ظرفیت ودیگر ظرفیت‌های مستتر در شهرک‌های صنعتی استان دعوت می‌کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج .
Iran, Islamic Republic of
لطفا آدرس شرکت صنعتی ۴ کجاست . .
Iran, Islamic Republic of
سلام نرسيده به روستاي سپيدار فاصله تقريبا سي كيلومتري ياسوج
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1