کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نیروهای مازاد و بدون ضابطه چگونه در شهرداری یاسوج به کار گرفته شده‌اند؟

کس‌دار و بی‌کس در شهرداری یاسوج ( + فیلم )

1 ارديبهشت 1399 ساعت 22:54

آیا سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد چتر نظارت قانونی‌اش را بر روی شهرداری باز می‌کند؟ و از شهردار و شورای اسلامی شهر سئوال می‌کند که این نیروها چگونه به شهرداری تحمیل شده است؟


نتیجه جلسات استیضاح شهردار یاسوج علاوه بر ادامه فعالیت نستهن مقدم به عنوان شهردار، پرسش‌ها و پاسخ‌های حاوی نکات مهمی بود که با کمی دقت از پشت‌پرده‌ها خبر می‌داد.
به گزارش کبنا، در جلسات پرسش و پاسخ از شهردار یاسوج که در محل شورای این شهر برگزار می‌شد، مسائل مختلفی طرح شد که کافی است با کمی دقت به واقعیت‌های مهمتری پی ببری. آنجا که نستهن مقدم شهردار یاسوج در پاسخ به سئوالی در باره نیروهای مازاد می‌گوید: پشت هر نیروی مازاد یک عضو شورا قرار دارد و فرشاد نگین تاجی در جلوی دوربین‌ها و چشم‌های تیزبین خبرنگاران پاسخ می‌دهد که آقای مقدم نیروهای کس دار و بی‌کس نکن، با همه این نیروها تسویه حساب کن و آنها را اخراج کن. مقدم پاسخ می‌دهد: کمیته‌ی را از امروز ( 24 فروردین ماه 99) تشکیل می‌دهیم و به پایش و اخراج نیروهای مازاد اقدام خواهیم کرد.
حال باید ببینیم که آیا شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج اقدام به اخراج نیروهای مازاد شهرداری که بخشی از هزینه‌های این نهاد را به خود اختصاص می‌دهند، می‌کنند یا خیر؟
آیا سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد چتر نظارت قانونی‌اش را بر روی شهرداری باز می‌کند؟ و از شهردار و شورای اسلامی شهر سئوال می‌کند که این نیروها چگونه به شهرداری تحمیل شده است؟
به گزارش کبنا، دستگاه قضا و سازمان بازرسی استان قبل از این در یک اقدام قانونی و قاطعانه رأی بر اخراج نیروهای فله‌ای، غیرقانونی و بدون ضابطه بیمارستان شهید جلیل یاسوج داد و این امید هم‌اکنون می‌رود که بر اساس قوانین سازمان بازرسی از شهرداری یاسوج و سایر شهرداری‌ها سئوال کنند که نیروهای مازاد را چگونه گرفته اند و از کدام محل حقوق آنها را پرداخت می‌کنند؟ آیا اعضای شورای شهر در بکارگیری این نیروها دخالت کرده‌اند؟ نیروهایی که به کار گرفته شده اند؟ آیا از آشنایان و بستگان اعضای شورای شهر یاسوج هستند؟
امید می‌رود سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد به این مسئله ورود کند و این ابهامات را پاسخ دهد. افکار عمومی منتظر رعایت قانون و ضوابط در شهرداری یاسوج می‌باشد.


کد مطلب: 420179

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/420179/کس-دار-بی-کس-شهرداری-یاسوج-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1