تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۸
کد مطلب : ۴۰۷۰۷۲
جهانبخش شهردار مادوان در گفت‌وگو با کبنا:

شهر مادوان، تنها شهری که ادارات دولتی در آن مستقر نیست / از نماینده مجلس گلایه داریم به ایستگاه آخر رسیدیم / بلاتکلیفی طرح هادی شهری مادوان (+ فیلم )

۸
۰
فایل مرتبط کبنا ؛داریوش جهانبخش شهردار مادوان در گفت‌وگو با پایگاه خبری کبنا به عملکرد این شهرداری پرداخت و اظهار کرد: خدمات نظام اسلامی در شهر مادوان قابل تقدیر است و بدون شک مردم این شهر همزمان با سراسر کشورمان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در راستای پاسداشت و حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد.
جهانبخش ادامه داد: ارتباط خوبی بین شورا و شهرداری برای ارائه خدمات به مردم وجود دارد. و در سال 97 حدود 4 هزار متر جدول گذاری به ارزش 400 میلیون تومان انحام گرفت. همچنین 6 هزار متر لکه گیری آسفالت به ارزش 450 میلیون تومان تعریف شد که انجام گرفت.
وی افزود: 50 هزار متر با اعتبار 250 میلیون تومان زیرسازی انجام گرفته است. کانال هدایت سیلاب را به طول 500 متر و با اعتبار 450 میلیون تومان داشتیم.
شهردار مادوان گفت: ساختمان آتش نشانی مادوان در پنج طبقه تعریف شد، اما به دلیل وضعیت اعتبارات سه طبقه آن در حال احداث است. از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون عمرانی وی انتظار داریم در این خصوص با ما همکاری کنند.
جهانبخش افزود: وضعیت اداری شهرداری مادوان، وضعیت مناسبی ندارد و کارمندان و مدارک و اسناد اداری‌شان امنیت ندارند و هر سه الی 4 نفر در یک اتاق پاسخگوی افراد هستند. که امیدوارم هر چه زودتر ساختمان این شهرداری به اتمام برسد.
وی با بیان اینکه در ادامه نهضت آسفالتی که از سالهای قبل شروع کردیم، 48 هزار متر آسفالت معابر را امسال در دستور کار داشتیم، گفت: الان به ایستگاه آخر رسیدیم و 99 درصد از معابر، خیابان و کوچه‌های ما آسفالت شده‌اند و این خدمت بزرگ نظام به مردم است.
شهردار مادوان در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه بعضاً مشاهده می‌شد که حضرتعالی در جلسات از بی توجهی برخی مسوولان و به ویژه نماینده مجلس نسبت به شهر مادوان گلایه مند بودی، دلیلش چه بود؟، اظهار کرد: کسی که حقوق حقوقی‌اش را مردم می‌گیرد، باید وام دار مردم باشد. شهر مادوان 21 هزار نفر جمعیت دارد و خدمات رسانی و مدیریت آن سخت است. و تنها شهری که هیچ دستگاه دولتی در آن مستقر نیست، شهر مادوان است. مردم انتظار دارند که تمام خدماتشان را از شهرداری دریافت کنند، این در حالی است که هر وظیفه‌ای بر عهده دستگاه متولی آن است، شهر مادوان بخشداری ندارد، آموزش و پروش ندارد، اداره ورزش ندارد و ما از نماینده مردم انتظار داشتیم که برای استقرار دستگاه‌های دولتی در این شهر پیگیری می‌کرد. اما در چند سال اخیر ایشان حتی یک جلسه در این شهر نگذاشته است. نماینده مردم در مجلس گلایه، توقعات و مطالبات مردم را می‌داند که انتظار داشتیم بیشتر پیگیر مسائل این شهر باشد. و اگر هم کاری انجام گرفته، ما نمی‌دانیم.
وی در ادامه گفت: این شهر، شهر مهاجرت پذیر است و باید لحظه به لحظه برای آن برنامه ریزی کرد. مسوولان باید این را ببینند و بدانند. هیچ دستگاه دولتی در این جا نیست که مسائل مردم را پیگیری کنند. مثلاً اداره ورزش یک قدم در این شهر بر نداشته است. من باید همین جا از سپاه پاسداران تشکر کنم، بابت اقدامات و پروژه‌های که در این شهر انجام داده است.
شهردار مادوان گفت: با تلاش اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری زیرساخت‌ها تا حدودی فراهم شده است، اکنون به فکر زیباسازی و مبلمان شهر هستیم.
وی به پارک جنگلی شهر مادوان اشاره کرد و گفت: ما فعلاً مشکل زمین داریم و اگر همین الان زمین را به ما تحویل دهند، عملیات اجرایی آن انجام می‌گیرد.
جهانبخش در ادامه صحبت‌هایش به طرح هادی شهری مادوان گریزی زد و گفت: من از بهانه‌های آقایان در خصوص این طرح اطلاع ندارم، اما اختلافاتی وجود دارد.
ادامه صحبت‌های شهردار مادوان را در فیلم بالا ببینید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

وحید
Iran, Islamic Republic of
درود بر‌دکتر جهانبخش که به جا و دقیق گفتن‌وحرف دل‌مردم زدند
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا دست مریزاد باید گفت به این شهردار
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود بر شهردار مقتدر و کارامد مادوان ،الحق حرف دل مردم را زدی
حسینی مهریان
Iran, Islamic Republic of
درودمهندس عزیز
درود درود درود
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سلام با نظر شهردار مادوان موافقم شما نگاه کنید ببینید مادوان چه دارد؟ مدرسه ،بهداشت ،فضای سبز هیچ کدام را ندارد .مادوان ده بزرگی است که همچنان بزرگتر می شود بدون هیچ امکاناتی .تا به حال ندیدم مسئولی برای انجام کاری به مادوان رفته باشد نماینده محترم که جای خود دارد .بیایید با این شرایط تحلیل کنید آینده مادوان از نظر مبلمان شهری و آسایش اجتماعی چه خواهد شد ؟این شهر چه آینده ای در انتظارش خواهد بود ؟از استاندار محترم خواهشمند است که به قضیه مادوان ورود کند الان مناطق محروم ول کنید مادوان محروم تر است باور کنید
Iran, Islamic Republic of
از سال ۸۶ تا ۸۹ از مادوان سفلی به همراه تعداد خیلی زیاد از دختران و پسران تو سرما و گرما و جاده اصفهان یاسوج میرفتم بلهزار مدرسه راهنمایی تعدادی هم میرفتن دبیرستان میشه گفت از خیلی سال پیش از ما تا همین الان چندین هزار بچه به خاطر نبود مدرسه میرفتن اونجا . از یخ زدن کف پاهامون تو بارون و برف بگیر تا تصادف خودروها با بچه ها و زد و خوردهای بچه های بلهزار و مادوان رو تجربه کردم دقیقا تو همین سال ۸۵ یه مدرسه خیلی عریض و طویل در ده برآفتاب ساختن که ۲۰:۳۰ گزارش پخش کرد به خاطر نبود دانش آموز به مزایده گذاشته شده . آیا چیزی جز رابطه و پارتی بازی وحشت ناک بانی ساخت این مدرسه بوده . خوب اگه کارشناسی بود باید برا ما که چن هزار نفر بودیم میساختن نه تعداد دانش آموز انگشت شمار که با کانکس هم میشد مشکلشون رو حل کرد . مسئولین اصولگرای که حرف از دیانتتون گوش فلک رو کر کرده جواب اون بچه هایی که تو جاده اصفهان کشته شدن رو چطوری میخاین بدین . در سطح منطقه یاسوج .صلاحات میرزه به جریان اصولگرایی . نه در سطح کشور .
گازبان
Iran, Islamic Republic of
شرکت گاز در مادوان اداره دارد و یک خودروی امداد هم به طور اختصاصی برای این منطقه اختصاص داده است.
Iran, Islamic Republic of
در خصوص طرح مادوان مهندس فرج زاده کاری کرده که جمع کردنش محال است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1