تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : ۴۰۶۸۴۸
در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

چند بخشدار «زن» در کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شود / استاندار بنا دارد از ظرفیت‌ زنان بیشتر استفاده کند / توصیه‌های مدیرکل بانوان به زنان استان ( + فیلم)

۶
۰
کبنا ؛آذر صفایی‌نیا مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد از دفتر کبنا بازدید کرد. او در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری، ضمن تبریک 40 سالگی انقلاب اسلامی و تبریک دهه فجر، اظهار کرد: تمام تلاشم این بود در این مدت که آرامش را به مجموعه امور بانوان برگردانم، و این قدر مشکلات در حوزه بانوان و خانواده هست که فرصتی برای تنش وجود ندارد. و دائماً به نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنیم که ضمن شناسایی مشکلات خانواده‌ها و بانوان در راستای برطرف کردن آنان قدم برداریم.
مدیرکل امور بانوان در ادامه گفت: دغدغه‌ی جزء پیگیری امور بانوان و خودباوری آنان ندارم و تمام تلاشم را برای ارتقاء زنان جامعه‌ام خواهم کرد.
صفایی در ادامه با بیان اینکه استان ما، استان مردانه است، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید و به ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با شجاعت و توانی که دارند، پای کار ایستاده‌اند و از ظرفیت زنان توانمند استفاده می‌کنند و الحمدالله چندین بانوی استان جایگاه مدیریت‌ها را به دست گرفته‌اند.
وی افزود: آنالیز کرده‌ایم که زنان شایسته، تحصیل‌کرده و توانمند در جایگاه‌های مدیریتی قرار بگیرند. اینجوری نیست که فقط یک زن سیاسی را به کار بگیریم، بلکه علاوه بر هماهنگی با سیاست‌های دولت باید دارای توانمندی و شایستگی هم باشند. خانم صداقت، اخلاقی و خانم آرامش از جمله این بانوان هسند.
مدیرکل بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین زن فرماندار  و اولین زن مدیرکل کار، تعاون و امور اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند و اینها نشان از بلوغ وضعیت زنان ما هست.
صفایی گفت: از ظرفیت زنان توانمند دیگر هم استفاده خواهیم کرد و اگر قرار است در حوزه زنان شاهد اقدامات چشم‌گیری باشیم همه باید پای کار بیایند.
وی توصیه کرد: همه و همه، بانوان عزیز جای تخریب‌ها را به دوستی‌ها بدهیم، چرا که اگر دوستی‌ها باشد می‌توانیم کارهای بزرگتری انجام بدهیم و جایگاه بیشتری را هم به زنان بدهیم.
صفایی گفت: به زودی تعدادی از بخشداران استان جای خود را به زنان می‌دهند. یعنی برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد زن بخشدار منصوب خواهد شد.
وی گفت: از زنان استان می‌خواهم که الان ظرفیت فراهم شده است برای اعتلای انقلاب اسلامی و ارتقاء جایگاه زنان همدیگر را تقویت کنیم.

متن کامل صحبت‌های مدیرکل امور بانوان را در فیلم بالا ببینید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تنها راه نجات از این بحران بی گوشتی و گرانی انتصاب زنان بوده حتما درست میشه
محقق
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدیرکل محترم و خستگی‌ناپذیر
کارمند
Iran, Islamic Republic of
یکی اززنانی که بخشدار خواهدشد ز-ق است.جهت اطلاع
Iran, Islamic Republic of
اگر راست میگه بازنشسته ها را جکع کند.مانند شهر دار دیشموک
علی
Iran, Islamic Republic of
ضرب المثل معروفی است زن را کدخدا کردند روستا را در کف رود خانه بنا کرد الان هم میخان همون کارو کنن
منصف
Iran, Islamic Republic of
بگو جایگاه فقط مختص زنان اصلاحطلب هست این عمر هم کم کم داره به پایان میرسه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1