تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۴۶۴۰۷۲

جزئیات ضرب‌وشتم یک دانشجو در دانشگاه «علامه» + فیلم / اطلاعیه دانشگاه

۱
۱
جزئیات ضرب‌وشتم یک دانشجو در دانشگاه «علامه» + فیلم / اطلاعیه دانشگاه
کبنا ؛روابط عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی درباره ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
  
به گزارش کبنا نیوز این اطلاعیه به شرح زیر است:
بسمه‌تعالی
«روابط‌عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی در راستای انتشار ویدئویی از دانشکدۀ مدیریت و حسابداری این دانشگاه در تاریخ 5 تیرماه 1402 در خصوص اتفاق رخ داده حین برگزاری امتحانات، اطلاعیه‌ای به شرح ذیل صادر می‌کند:
هم‌اکنون امتحانات پایان ترم در تمام دانشکده‌های دانشگاه در جوّی آرام در حال برگزاری است. بدیهی است، بخشی از جوّ آرام امتحانات ناشی از حضور همه‌جانبۀ استادان، دانشجویان و مسئولان دانشگاه است و در این راستا یکی از وظایف انتظامات دانشگاه، نظارت و کنترل بر ورود و خروج حوزه‌های امتحانی است.
بر این اساس در روز دوشنبه، پنجم تیرماه تعداد معدودی از دانشجویان دانشکدۀ مدیریت و حسابداری دانشگاه پیش از شروع امتحان، قصد ورود به فضای برگزاری امتحان را داشته‌اند که انتظامات آن دانشکده طبق وظیفۀ خود و در جهت برقراری نظم و انضباط به آنها تذکراتی را ارائه می‌دهد و پس از عدم تمکین یکی از دانشجویان پسر، منجر به این اتفاق ناخوشایند شده است.
دانشگاه علامه‌طباطبائی در جهت ارائۀ تصویری شفاف و دقیق درمورد این اتفاق، بررسی‌های فوری و لازم را در دستور کار قرار داده است و چنانچه قصوری از سوی فردی رخ داده باشد، بر اساس مقررات، اقدام لازم را انجام خواهد داد.
گفتنی است؛رسانه‌های معاند در راستای ایجاد التهاب، تشنج و مخدوش کردن چهرۀ آرام دانشگاه، برنامه‌ریزی رسانه‌ای مفصلی را در دستور کار خود قرار داده‌اند، اما دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه با هوشیاری و آرامش کامل وظایف خود را به نحو احسن به انجام می‌رسانند».
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
رسانه‌های معاند در راستای ایجاد التهاب، تشنج و مخدوش کردن چهرۀ آرام دانشگاه، برنامه‌ریزی رسانه‌ای مفصلی را در دستور کار خود قرار داده‌اند، اما دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه با هوشیاری و آرامش کامل وظایف خود را به نحو احسن به انجام می‌رسانند».
معاند معاند .آخ اگر پرده برون افتد مشخص میشه خیلی ازکسانی که دم از انقلابی بودن می‌زنند مهره همین رسانه های معاند هستن
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
فایل های مرتبط
1