کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد؛

به‌کارگیری‌های فله‌ای؛ این بار در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد

11 ارديبهشت 1402 ساعت 21:19

بر اساس اسناد موجود در این پایگاه خبری، برخی استخدام‌های خارج از ضابطه در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.


بر اساس اسناد موجود در این پایگاه خبری، برخی استخدام‌های خارج از ضابطه در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.
به گزارش کبنا، در حالی که استخدام و به‌کارگیری، رویه‌های قانونی و منظم خاصی دارد، در بسیاری اوقات در کهگیلویه و بویراحمد بدون طی این رویه‌ها افرادی در دستگاه‌های اداری استان جذب می‌شوند که شرایط لازم برای جذب را ندارند.
این در حالی است که احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد بارها بر لزوم استخدام از طریق آزمون‌های استخدامی تأکید کرده است. اما با این وجود برخی از ادارات با هماهنگی چهره‌های سیاسی، افرادی را جذب و به‌کار می‌گیرند.
در تازه‌ترین اتفاق، اسنادی به دست این پایگاه خبری رسیده که نشان می‌دهد در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، بالغ بر 10 نفر به صورت فراقانونی و بدون طی ضوابط مرسوم و آزمون استخدامی به‌کار گرفته شده‌اند.
چندی پیش نیز فرزند یکی از چهره‌های سیاسی در این شرکت به‌کار گرفته شده بود. همچنین در شرکت گاز تنگ پیرزال، از سال‌ها پیش عده‌ای که همگی روابط سببی و نسبی با یکی از نماینده‌های استان دارند به همین طریق جذب شدند.
این اتفاقات در حالی مطرح است که عملکرد شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در دوره‌های گذشته بارها مورد نقد رسانه‌های استان کهگیلویه قرار گرفته بود.
انتشار فیش‌های نجومی از مدیرعامل این شرکت ماه‌ها سرتیتر اخبار کهگیلویه و بویراحمد بود. تا جایی که پس از مدتی، مدیرعامل آن عزل و شخص دیگری به‌جایش منصوب شد.
جزئیات بیشتر جذب و به‌کارگیری خارج از ضابطه بیش از 10 نفر در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در روزهای آینده در همین پایگاه خبری منتشر خواهد شد.


کد مطلب: 461820

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/461820/به-کارگیری-های-فله-ای-این-بار-شرکت-گاز-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1