تاریخ انتشار
شنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۴۶۱۷۰۸
آگهی و تبلیغات /

معرفی بهترین گیمرهای کالاف دیوتی موبایل

۱
معرفی بهترین گیمرهای کالاف دیوتی موبایل
کبنا ؛سال 2022 به پایان رسیده است و فصل جدیدی از Call of Duty  در جریان است و حرفه ای ها در حال اجرای نمایش ها و مپ های جدید کالاف دیوتی موبایل هستند. اما کدام بازیکنان بهترین بوده اند و بالاتر از حرفه  ای ترین بازیکنان قرار گرفته اند؟ در اینجا بهترین پخش کننده های کالاف دیوتی موبایل در سال 2022 آورده شده است.

چگونه می توانیم یکی از بهترین گیمرهای کالاف باشیم؟
اینکه در میان بهترین گیمرهای کالاف دیوتی قرار بگیرید راهی جز تجربه، مهارت و تخصص در این بازی نیست. شما می بایست برای این بازی وقت بگذارید و همواره به کسب تجربه بپردازید. به گفته سایت theglobalgaming بهترین بازیکنان کالاف دیوتی موبایل از تکنیک های خاص خود برای بازی استفاده می کنند که در طول زمان به آنها رسیده اند. علاوه بر این گیمرها با خرید سی پی کالاف و ارتقای تجهیزات خود قادر خواهند بود سریع تر سطح بازی خود را ارتقا دهند.
بهترین گیمرهای کالاف دیوتی موبایل
1.آنتونی شاتزی
شوتزی از زمانی که اولین بازی خود را در سال 2020 انجام داد، یک ستاره برجسته بوده است. این فرد استعداد خاصی در بازی کالاف دیوتی موبایل دارد و از همان ابتدا نام اکانت را با نام خود منطبق کرده است. این بازیکن یوتیوبر معروف کالاف بوده و تجربیات خود از بازی کالاف دیوتی را در اختیار سایر بازیکنان نیز قرار می دهد.
2.3amoor
در واقع یوتیوبر محبوب و بهترین بازیکن COD موبایل در جهان بابی به او پاسخ داد که در COD Mobile شلیک کرد و درست مثل ما او نیز این کار را ساده انجام داد. او اغلب به عنوان اسلحه شیک خاورمیانه در نظر گرفته می شود. او یک نام بزرگ در COD Mobile است که یک آیدی معتبر کالاف دیوتی شناخته می شود. 3amoor بارها و بارها ناظران خود را با شوت های حقه بازی و حرکات کششی شدید قطب نمای سریع خود به هم ریخته است.
آمور 3 با حرکات سریع خود حین شلیک و قدرت استثنایی خود با اسلحه های اسنایپر معروف است. به گفته سایت time-tips این بازیکن با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و استفاده از بهترین اسلحه های Legendary موجود در بازی، سطح خود را نسبت به رقبا افزایش داده است.
3.SGE_Moonscope
SGE_Moonscope بهترین بازیکن COD Mobile در جهان است، او یک بازیکن هندی است که در مسابقات COD Mobile بتل و مولتی پلیر عملکرد فوق العاده ای دارد. او همچنین یوتیوبر است و کلیپ های آموزشی از نحوه بازی خود بارگذاری می کند. این بازیکن در یک مسابقه آزمایشی با Amoor3 توانست پیروز شود.
4.Hawks Nest
اسم آیدی او منطبق با کانال او در یوتیوب است و از بهترین گیمرهای کالاف دیوتی موبایل در جهان است که اساسا یک همراه بازی است. نه تنها دارای گیم پلی خاص است، بلکه دستورالعمل هایی برای سیستم های کنترل مختلف، محیط کامل، بارگذاری تنظیمات و غیره نیز دارد.
بر اساس مطلب منتشر شده در سایت quora، توانایی او برای دیدن و توصیف حرکات و استراتژی های حریفانش در حین استریم نشان می دهد که چقدر دانش او در مورد تفاوت های ظریف بازی دقیق است. تطبیق پذیری او در پلتفرم های رنگارنگ و با ترتیبات رنگارنگ HUD واقعاً برای بازیکنان مبتدی، آموزشی و مفید است.

5.غول
Ghoul یکی دیگر از گیمر های یوتیوب و حرفه ای در COD Mobile است که تخصص او در بازی با اسلحه شاتگان است. او در کانال یوتیوب خود می گوید که یک بازیکن متوسط است اما این گزاره کاملا فریب دهنده است؛ چرا که به گفته سایت برای بازیکنی که در مقابل او قرار می گیرد بسیار دشوار خواهد بود که گمراه نشود و حرکات سریع او گیجش نکند.
6.فلاکو
Flacko یکی از بهترین بازیکن های COD Mobile در جهان است و یکی دیگر از نام های بزرگ در دنیای یوتیوبی COD Mobile است. در واقع آنقدر عالی است که بسیاری از بازیکنان خارجی اگر فلاکو را در جوخه حریف بیابند، روحیه خود را تضعیف می کنند و در ابتدا بازی را ترک می کنند.
7.جوکستا
جوکستا (Jokesta) یک بازیکن شرور و بی عیب و نقص است که ما واقعاً نمی خواهیم به عنوان حریفمان باشد و می توان گفت که تجسم پرخاشگری است. او در یافتن و از بین بردن حریفان در مکان های مشکوک، مانند پشت دیوارها یا خط افق، اصرار می ورزد. تکنیک های که او برای کشتن هرچه بیشتر بازیکنان به کار می برد باور نکردنی است و ممکن است دقایقی را روی یک جنازه برای کشتن هم تیمی های او صبر کند.

8.LittleB
LittleB یکی دیگر از معروف ترین گیمرهای CODM است که طرفداران زیادی دارد. همچنین او یک یوتیوبر برجسته و یک پخش کننده COD Mobile است که آموزش بازی را نیز ارائه می کند. او با اسلحه Rifle در دستانش به همان اندازه قوی است که سایر بازیکنان حرفه ای با SMG و ARs، به طور بالقوه قوی تر هستند. این فقط نشان می دهد که او چقدر انعطاف پذیر است.
به گفته یوتیوبر معروف با تجربه ای که لیتل بی با اسلحه های Legend دارد، می تواند به طور روانی حرکات خصمانه را پیش بینی کند و به راحتی آنها را از بین ببرد. همچنین او می تواند عملکرد فوق العاده ای با وسایل نقلیه مثل هلیکوپتر و جت داشته باشد.
9.Godzly
گودزلی بازیکنی است که همواره بازی خود را تغییر می دهد و اصلا برای دشمنان قابل پیشبینی نیست. او همیشه با ترکیب ها و بارگذاری ها بازی می کند، اما همچنان به هماهنگی در جدول امتیازات ادامه می دهد. سبک بازی بی باک و تطبیقی او  را به طور خاص قاتل می کند. جالب است بدانید این بازیکن هم در بازی مولتی پلیر و هم در بتل رویال از بهترین بازیکنان کالاف موبایل است.
10.I ferg
این گیمر ایرلندی یکی از بهترین بازیکنان کالاف دیوتی موبایل است که علاقه خاصی به شاتگان جک دارد.  این یوتیوبر هم یک بازیکن کالاف است و هم در همه حرفه ها استاد است و از اکثر بازیکنان در کلیه شلیک کننده اول شخص در سراسر پلتفرم تلفن همراه برتری دارد. با این حال در COD Mobile، عملکرد او بسیار وابسته به خرید سی پی کالاف است. iFerg هر بار که یک بتل رویال بازی می کند بیش از 1 میلیون ناظر دارد که در آن حضور دارند.
چگونه برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل اقدام کنیم؟
خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل معمولا از فروشگاه هایی انجام می شود که در این زمینه تخصص دارند و نمی توان به صورت مستقیم اقدام کرد. از طرفی خرید از فروشگاه باید به گونه ای باشد که اعتبار آن خیال ما را آسوده نگه دارد.
 فروشگاه آسان جم با فروش سی پی از طریق آیدی خیال شما را از هر جهت آسوده می کند و سی پی را با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد؛ بنابراین می توانید CP بیشتری خریداری کرده و از امکانات داخل بازی بیشتر استفاده کنید. علاوه بر این جشنواره های آسان جم این امکان را برایتان فراهم می کند که با قیمت بسیار پایین تری بسته های پر حجم سی پی را خریداری کنید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1