تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۴۵۸۱۷۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

افتتاح جشنواره هنرهای تجسمی فجر در کهگیلویه و بویراحمد

۰
افتتاح جشنواره هنرهای تجسمی فجر در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در استان کهگیلویه وبویراحمد افتتاح شده و علاقمندان هر روزه می‌توانند از این جشنواره بازدید کنند.
به گزارش کبنا، امین درخشان گفت: همزمان با جشنواره های فجر نمایشگاه آثارجشنواره ملی هنرهای تجسمی فجر بخش استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: برای این جشنواره از قبل فراخوانی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی استان برای هنرمندان استان اطلاع رسانی شد و آثار متعددی در رشته های مختلف زیر مجموعه هنرهای تجسمی پوستر، گرافیک، خوشنویسی، نقاشی و کاریکاتور آثار متعددی به دبیرخانه جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شد و این آثار به دبیرخانه جشنواره ملی هنرهای تجسمی در تهران ارسال شد که در مرکز آثار هنرمندان استان مورد بررسی و ارزیابی توسط هیات داوران مرکز قرار گرفت که ۱۳ اثر ازاستان به عنوان آثار برتر هنرمندان انتخاب شدند.

وی در پایان گفت: زمینه برگزاری این نمایشگاه در قالب آثار برترجشنواره هنرهای تجسمی فجر فراهم شده که امروز این نمایشگاه با حضور مسئولین استان، هنرمندان و اصحاب رسانه افتتاح شد.
درخشان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا پایان دهه فجر برگزار خواهد بود و پذیرای علاقمندان به رشته های هنری بویژه هنرمندان تجسمی و مردم عزیز استان خواهد بود و سپس از آثار منتخب در یک برنامه مهم ،پس از دهه مبارک فجر از هنرمندان برتر تجلیل و تقدیر خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1