تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۴۵۵۵۹۸
گروه استان‌های کبنانیوز گزارش می‌دهد

چرا مجید رهنورد ‌اعدام شد / حرف‌های قابل تأمل مجید خطاب به علی کریمی‌+ فیلم

۱۰۶
۵۱
چرا مجید رهنورد ‌اعدام شد / حرف‌های قابل تأمل مجید خطاب به علی کریمی‌+ فیلم
کبنا ؛روزنامه جوان نوشت: سوگواری برای اعدام محاربی که قاتل دو جوان مشهدی است و تبرئه او و تلاش برای آنکه چهره محارب قاتل را یک مظلوم بر دار کشیده نشان دهند، آخرین نمونه از شرارت‌های براندازان است.
صبح روز گذشته خبر اعدام مجیدرضا رهنورد، آشوبگر مشهدی آمد. براساس کیفرخواست، مجیدرضا رهنورد متهم بوده به محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد از نوع چاقو به قصد جان مردم که منتهی به شهادت دانیال رضازاده و حسین زینال‌زاده و همچنین مجروح شدن چهار نفر دیگر شد.
همچنین در کیفرخواست صادر شده آمده که اقدامات متهم موجبات ناامنی و ترس در محیط را فراهم آورده است. این اتهامات پس از برگزاری جلسه علنی دادگاه، با توجه به حضور شاهدان متعدد به علت انجام جرم در فضای عمومی، اقرار متهم، وجود فیلم از صحنه جنایت و... طبق حکم صادره اثبات شد و پس از تأیید قضات دیوان عالی کشور به اجرا درآمد.
روزی که خبر چاقوکشی اشرار برانداز در مشهد و شهادت دو جوان مشهدی منتشر شد، مردم عزادار شدند و مراسم تشییع پیکر این دو شهید، با حضور جمعیت انبوه مردم مشهد برگزار شد. انتشار فیلم دوربین‌های مداربسته از صحنه چاقوکشی و قتل، نشستن قاتل بر سینه یکی از شهدا و زدن ضربات چاقو بر بدن او موجب فوران احساسات و خشم مردم شد.
با این حال، و به‌رغم طی همه روال قانونی و شرعی و قانونی و منطقی بودن حکم صادره و نیز اقرار خود متهم بر استفاده از سلاح سرد و ضربه زدن به هشت نفر (دو شهید و شش مجروح)، اما براندازان که از روز‌های قبل مظلوم نمایی رهنورد را آغاز کرده بودند، با اعلام خبر اعدام او موج تطهیر و قدیس‌سازی از محارب قاتل را شروع کردند.
«جوان بی گناه ما را اعدام کردند» این شروع متن سوگوارانه مصی علینژاد برای مجیدرضا رهنورد بود. او از مبارزه با جمهوری اسلامی کاسبی می‌کند و طبعاً نمی‌تواند حتی اعدام قاتل دو نفر را هم تأیید کند، چون اگر این مبارزاتش نبود، به جای عمارت چند میلیون دلاری در نیویورک، شاید شب را باید در خیابان‌های این شهر به صبح می‌رساند!
مهناز افشار هم جمهوری اسلامی را قاتل زندگی و جوانی و زیبایی خواند. او البته همکار مؤسسه ضد ایرانی تواناست و طبعاً می‌کوشد آنچه را از آن‌ها آموخته، پیاده کند. هانیه توسلی با هشتگ نام رهنورد نوشت که «هولناکی شرایط زندگی ما، فراتر از عقل و منطق منه» این یعنی آدمکشی رهنورد و چاقوکشی او مطابق عقل و منطق هانیه توسلی بوده است که اعتراضی به آن نداشته است.
البته اگر چاقوی رهنورد به جای آن جوانان مشهدی، بر سینه عزیزی از هانیه توسلی می‌خورد، الان یقیناً منطق و عقل او حرف دیگری می‌زد! گلشیفته فراهانی هم که کلاً قصه‌ای نوشت در باب اینکه چاقو را از جای دیگری آورده‌اند و به رهنورد اختصاص داده‌اند و. ایران البته برای سطح برهنگی امثال گلشیفته جایی ندارد و انگیزه کینه‌آلود او برای به هم انداختن ایرانی‌ها کاملاً دانسته می‌شود.
بی‌بی‌سی هم این میان سهم خودش را دارد. انتشار تصاویر رهنورد در آغوش مادرش، انتشار تصاویر دسته گل و حجله مقابل منزل محارب اعدام شده، گزارش در خصوص بی گناهی و مظلومیت و مردم نامیدن اشرار و اوباشی که به اعدام رهنورد معترض هستند، بخشی از عملکرد بی‌بی‌سی فارسی و همکارانش در من و تو و اینترنشنال و ... است.
طبعاً خانواده یک اعدامی هم عزادار مرگ فرزندشان هستند، اما این عزاداری نشانه حقانیت او نیست. گریه‌های همسر ۱۹ ساله دانیال رضازاده که اولین سالگرد عقدش را با کیکی روی مزار همسرش گرفت، مادری که تنها فرزندش را با ضربه‌های چاقوی رهنورد از دست داد و ترس و وحشت مردم مشهد از جولان چاقوکش آشوبگر در خیابان، فقط بخشی از آن چیزی است که رهنورد رقم زد.
همین فعال رسانه‌ای و مجازی و همین رسانه‌ها موج نفرت علیه مردم را در میان مخالفان داخلی جمهوری اسلامی ایجاد و آنان را تحریک و تشویق به آشوب و قتل و خرابکاری کردند و حالا ژست سوگواری می‌گیرند. در حالی که آن‌ها هم آمران و شرکای این ایجاد وحشت عمومی و قتل‌ها هستند.
با این حال انتهای مبارزه آن‌ها فعالیت مجازی است، این‌سو، اما پیاده نظامی که با تشویق آن‌ها به خیابان می‌آیند و اغتشاش می‌کنند، جان خود را معامله می‌کنند تا فاکتور لیدر‌های مجازی براندازان و امثال علی کریمی و مصی علینژاد به موقع نقد شود.
‌‌مجید رهنورد قاتل مشهدی در صحبت‌های قابل تاملی قبل از اعدام، پیرامون اتفاقات افتاده و چگونگی ارتکاب این جنایت صحبت کرد.
به گزارش گروه استان‌های کبنا نیوز، ‌مجید رهنورد‌ عصر روز 26 آبان‌ ماه با چاقویی که در دست داشت در خیابان حرّ عاملی مشهد به دو جوان بسیجی حمله کرد و بدون هدف این دو جوان را با ضربات متعدد چاقو به شهادت رساند. مجید رهنورد در این حمله تروریستی خود، حسین زینال‌زاده را با چندین ضربه متوالی چاقو به سر و گردن و بدن و دانیال رضازاده را با ضربه چاقو به گردن به شهادت رساند.
‌‌مجید رهنورد قاتل مشهدی در صحبت‌های قابل تاملی قبل از اعدام، پیرامون اتفاقات افتاده و چگونگی ارتکاب این جنایت صحبت کرد و خطاب به علی کریمی گفت: آخه تو انسان هستی یا نه؟‌ از چی حمایت می‌کنی؟ برات منفعت داره؟ درآمد داره؟‌ امثال تو و مسیح‌ علینژاد براتون منفعت داره که دیدِ 4 آدم ساده مثل من رو عوض کنید که مسائل رو با هم قاطی کنند؟ این فیلم رو خودم گفتم بگیرن که بعدا چند نفر مثل من رو بدبخت نکنی.
در فیلم ‌زیر صحبت‌های قابل تامل قاتل مشهدی قبل از اعدام‌ از نظر خوانندگان محترم می‌‌گذرد:
    
"مجید رهنورد" کیست؟ 
"مجید رهنورد" به‌جرم به شهادت رساندن دو جوان و نیز مجروح کردن ۴ شهروند مشهد با هدف مشارکت در اغتشاشات اخیر، صبح امروز دوشنبه ۲۱ آذر به دار مجازات آویخته شد.
"مجیدرضا رهنورد" عصر روز 26 آبان‌ ماه با چاقویی که در دست داشت در خیابان حرّ عاملی مشهد به دو جوان بسیجی حمله کرد و بدون هدف این دو جوان را با ضربات متعدد چاقو به شهادت رساند.
مجید رهنورد در این حمله تروریستی خود، حسین زینال‌زاده را با چندین ضربه متوالی چاقو به سر و گردن و بدن و دانیال رضازاده را با ضربه چاقو به گردن به شهادت رساند.
مجید رهنورد در جریان این اقدام ناجوانمردانه خود، چهار فرد دیگر را که در مسیرش بودند با چاقو مجروح کرد و از محل حادثه گریخت.
مجید رهنورد 28 آبان زمانی که از شهر مشهد گریخته بود و قصد خارج شدن از کشور داشت، توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد و بلافاصله روند رسیدگی به پرونده وی آغاز شد.
بر اساس کیفرخواست صادرشده از سوی دادستان، او به محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد از نوع چاقو به‌‌قصد جان مردم که منتهی به شهادت دانیال رضازاده و حسین زینال‌زاده و مجروح شدن 4 نفر دیگر شد، متهم گشت.
پس از صدور کیفرخواست در روز 8 آذر ماه، جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده با حضور شکات، شهود، خانواده شهدا، وکلای متهم، نماینده دادستان، قاضی و مستشار وی و همچنین خبرنگاران برگزار شد و در نهایت مجید رهنورد به‌دلیل اقدامات مجرمانه و محاربه‌ای به اعدام محکوم شد که این حکم به تأیید قضات دیوان‌عالی کشور رسید و صبح امروز حکم اجرا شد.
مجید رهنورد در جلسه دادگاه اتهامات خود را قبول کرده گفت: راهم را اشتباه رفتم، قبول دارم اشتباه کردم و حس نفرت عمومی از این کارم را درک می‌کنم، فکرم و باورهایم غلط بود. چاقو را در دست خود پنهان کرده بودم و نفهمیدم چه اتفاقی افتاد و الآن منتظرم هرچه زودتر مجازات شوم. از نظر روحی سلامت هستم و الآن به این نتیجه رسیدم این افرادی که اغتشاش می‌کنند در اشتباه هستند. آن روز هنگام فرار با چاقو به هرکسی که می‌رسیدم حمله می‌کردم. من آزادی و جوانی خود را تباه کردم. من خانواده‌های زیادی را داغدار کردم، می‌دانم برادرکشی کردم.
"مجید رهنورد" عامل شهادت شهیدان زینال‌زاده و رضازاده در ملأ عام به دار مجازات آویخته شد 
"مجیدرضا رهنورد پایین‌ده" فرزند محمدجواد که طی اقدام تروریستی در ۲۶ آبان‌ ماه ۱۴۰۱، دو نیروی حافظ امنیت را به شهادت رساند و ۴ نفر دیگر را مجروح کرد، صبح امروز ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۱ در مشهد و در ملأ عام اعدام شد.
به گزارش کبنا به نقل مرکز رسانه قوه قضائیه، عصر روز 26 آبان ماه بود که مجیدرضا رهنورد در خیابان حرّ عاملی مشهد با سلاح سرد به نیروهای حافظ امنیت حمله کرد و حسین زینال‌زاده را با چندین ضربه متوالی چاقو به سر و گردن و بدن و سپس دانیال رضازاده را با ضربه چاقو به گردن به شهادت رساند.
این تروریست در جریان حمله تروریستی خود، چهار فرد دیگر را نیز که در مسیرش بودند مجروح کرده از محل حادثه گریخت.
به‌گفته یکی از شاهدان عینی در دادگاه که صحنه این جنایت را از نزدیک دیده بود، در روز حادثه پس از آنکه متهم، 2 تن از نیروهای حافظ امنیت را به شهادت رساند، در حال فرار هر فرد دیگری را که سر راهش قرار داشت با چاقو می‌زد و سپس متواری شد. اتفاقات آن روز به‌حدی فضای منطقه را دچار ارعاب کرده بود که مردم همه دچار وحشت شده و ترسیده بودند و مغازه‌دارها از ترس و وحشت به‌وجودآمده توسط متهم فروشگاه‌های خود را تعطیل کردند.
دستگیری رهنورد در حال فرار از کشور
28 آبان ماه در حالی که متهم از شهر مشهد گریخته بود و قصد فرار از کشور را داشت توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد و بلافاصله پس از دستگیری متهم، روند رسیدگی به پرونده وی آغاز شد.
3 آذر ماه و یک هفته بعد از وقوع این جنایت، درودی؛ دادستان مرکز استان خراسان رضوی از صدور کیفرخواست برای مجیدرضا رهنورد متهم پرونده به‌اتهام محاربه و ارسال پرونده به دادگاه انقلاب مشهد خبر داد.
بر اساس کیفرخواست، مجیدرضا رهنورد، متهم بوده به محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد از نوع چاقو به‌قصد جان مردم که منتهی به شهادت دانیال رضازاده و حسین زینال‌زاده و مجروح شدن 4 نفر دیگر شد.
همچنین در کیفرخواست صادرشده آمده است؛ اقدامات متهم موجبات ناامنی در محیط را فراهم آورده است.
پس از صدور کیفرخواست در روز 8 آذرماه، جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده با حضور شکات، شهود، خانواده شهدا، وکلای متهم، نماینده دادستان، قاضی و مستشار وی و همچنین خبرنگاران برگزار شد.
در جلسه دادگاه نماینده دادستان با اشاره به وقایع روز حادثه به برخی از مستندات موجود در پرونده از جمله اقرارهای خود متهم، گزارش اداره آگاهی خراسان رضوی و گزارش نهادهای امنیتی و همچنین درخواست‌ مکرر کسبه و اهالی محل مبنی بر مجازات متهم، تماس‌های مکرر شهروندان مبنی بر احساس ناامنی که دلالت بر ایجاد رعب و وحشت عمومی دارد، گفت: متهم به‌قصد جان مأموران حافظ امنیت، 2 تن را شهید و 4 نفر دیگر را مجروح کرده است.
همچنین به‌گفته نماینده دادستان، متهم برای بررسی وضعیت سلامت روحی به پزشکی قانونی معرفی شده است و سلامت وی هنگام وقوع جرم مورد تأیید قرار گرفته است.
روایت شاهدان عینی از وحشت مردم در روز حادثه
          

یکی از شاهدان عینی در جلسه دادگاه در رابطه با ترس و وحشت مردم از جنایت مجیدرضا رهنورد گفت: من و افرادی که در صحنه حضور داشتند وحشت کرده بودیم، هر کسی به یک طرفی فرار می‌کرد، به همین خاطر مردم درخواست دارند که متهم به اشد مجازات برسد؛ من 2 دختر دارم، از آن روز به بعد دخترانم شب‌ها کابوس می‌بینند و هنگامی که من بیرون از خانه هستم مدام با من تماس می‌گیرند و اظهار نگرانی می‌کنند، این اقدام محله ما را بدنام کرد. دست‌های شهید زینال‌زاده در دستان من بود تا به شهادت رسید؛ ضارب آن‌چنان ضربه‌ای به گردن وی زده بود که این جوان همان‌جا به شهادت رسید.
یکی دیگر از شاهدان عینی نیز گفت: آن روز من ترس را در چشمان مردم می‌دیدم، چند خانم که فرزندانشان همراهشان بود جیغ می‌زدند و فریاد می‌کشیدند.
یک شاهد عینی دیگر نیز روز حادثه را این‌چنین روایت می‌کند: آن روز دیدم که متهم روی بدن یکی از شهدای خیابان حرّ عاملی نشسته و به‌شدت در حال ضربه زدن با چاقو به این جوان است و مردم وحشت‌زده در حال داد و فریاد ناشی از ترس هستند.
یکی از کسبه خیابان حرّ عاملی که در جلسه دادگاه حاضر شده بود، گفت: بعد از این اتفاق، مردم دیگر رغبتی به حضور در این خیابان ندارند و کسبه با مشکلات متعددی مواجه هستند و ما از این موضوع بسیار ناراحت هستیم، مخصوصاً این‌که انگار کسی جرئت نمی‌کند با بچه کوچک از این منطقه عبور کند چرا که مردم هنوز نگرانند و ترسیده‌اند.
در جلسه دادگاه خانواده شهدا نیز در اظهارات خود خواهان اشد مجازات برای عامل شهادت دو دانشجوی بسیجی شدند.
متهم: برادرکشی کردم
رهنورد در جلسه دادگاه اتهامات خود را قبول کرد و عنوان کرد: راهم را اشتباه رفتم، قبول دارم اشتباه کردم و حس نفرت عمومی از این کارم را درک می‌کنم، فکرم و باورهایم غلط بود.
چاقو را در دست خود پنهان کرده بودم و نفهمیدم چه اتفاقی افتاد و الآن منتظرم هرچه زودتر مجازات شوم.
متهم در ادامه گفت: از نظر روحی سلامت هستم و الآن به این نتیجه رسیدم این افرادی که اغتشاش می‌کنند در اشتباه هستند.
آن روز هنگام فرار با چاقو به هرکسی که می‌رسیدم حمله می‌کردم. من آزادی و جوانی خود را تباه کردم. من خانواده‌های زیادی را داغدار کردم، می‌دانم برادرکشی کردم.
اعدام در ملأ عام
سرانجام پس از طی روال قانونی، دادگاه رأی نهایی خود را بر اساس اقرار صریح متهم و مستندات متقن موجود در پرونده صادر کرد؛ بر همین اساس دادگاه، این متهم را با اتهام محاربه به اعدام در ملأ عام محکوم کرد.
اغتشاشات 1401 , قوه قضائیه ,
حکم صادره پس از بررسی مجدد توسط قضات دیوان‌عالی کشور و تأیید آنها و سپری شدن همه تشریفات قانونی و شرعی، صبح امروز در ملأ عام و با حضور جمعی از مردم شهر مشهد اجرا شد.
بعد از اجرای حکم، غلامعلی صادقی؛ رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی از کلیه عوامل انتظامی و امنیتی که در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به انجام وظایف قانونی خود اقدام کردند و همچنین مسئولان و هیئت رسیدگی‌کننده قضائی که با توجه به 3 اصل صحت، دقت و سرعت به این پرونده رسیدگی کرده به مطالبات عمومی در جهت برقراری نظم و امنیت و برخورد با اغتشاشگران و قانون‌شکنان پاسخ گفتند، تقدیر و تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ما که تو این مملکت اصلا حساب نمیشیم...
محمد میرسعیدی
Iran, Islamic Republic of
کاش دست به دست هم ایران را آباد کنیم. اول از همه هم افرادی که خارجی هستند و داخل ایران شغل های ما را گرفته اند را بیرون میکردیم
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
هیلدا
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه این سلیبریتی های خائن و کثیف رو خدا لعنت کنه علی کریمی اشغال رو که جوونا رو شستشوی مغزی میدن میکشونن پای چوبه دار خودشون میرم دنبال کیف و عیش ونوششون این سلیبریتی ها هستن که باید اعدام شن علی کریمی کثیف حق تو اعدامه خون مردمو کردین تو شیشه دارین کیف میکنین وطن فروشای عوضی چقدر دل آدم واسه این جوونا ریش ریش میشه حکومت هم مجبوره واسه برقراری آرامش حکم اعدام بده این قانون کشوره وگرنه هیچ کس از آدم کشتن لذت نمی‌بره افسوس به این جوان که زندگی خودشو تباه کرد
Iran, Islamic Republic of
اون 65 نفری که توی زاهدان چی؟ اونجا هم علی کریمی مقصر بود؟ چرا جنایت رو گردن این و اون میندازین؟
...
Iran, Islamic Republic of
نیست مگه؟😐
یعنی واقعا حق از باطل رو نمیشه تشخیص داد واقعا انقد سخته؟😐💔
. همون که خانوادش هرجور بپوشن هرجا باشن واسش اهمیت نداره بی غیرته که سیب زمینی بهش شرف داره..
دختر پسرای مملکتو بیچاره کرده از راه به در کرده
همون که با کلکسیون ماشینش عکس گرفته ک نشون داده به ملت بعد حمایت هم میکنه‌ اگه واقعا دلت براش میسوزه باید به فکراتو شک کنی به عقایدی که تو سر جوونامون گنجوندن😐
Iran, Islamic Republic of
جوون اگه عقل و فهم داشته باشه با حرف چند نفر سلبریتی یا هر کس دیگه فریب نمیخوره پس مطمئن باش مشکل از جای دیگه ست
Iran, Islamic Republic of
امثال شما شست شوی مغزی شدین
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم براتون دولت مجبوره برا امنیت و آرامش اعدام کنه خیلی احمقی واقعا
مینی
Iran, Islamic Republic of
خفه شو بابا چرا چرتو پرت میگی
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
ارتباط ثابت شد
Iran, Islamic Republic of
من میخوام بدونم چرا هنور قاتل کیان یا قاتلین دیگه پیدا نشده چرا ی فیلم از اینا ما ندیدیم البته من خودم تو این جریانات تو خیابون بودم و دیدم که این اقایون مردم کتک میزنن حتی یک مورد دیدم که چند نفر با شوکر حمله کردن به یک نفر و همگی با هم با شوکر این آقا رو میزدن اینا اغتشاش نیست..
سارا
Iran, Islamic Republic of
پ نه پ.. میخواستی تفنگ آبپاش بدن دستشون در مقابل این ارازل و اوباش
Iran, Islamic Republic of
خودت ارزال و اوباشی
Iran, Islamic Republic of
امثال خودتن خانومای ب ظاهر مذهبی
Iran, Islamic Republic of
نگران نباش قاتل اونها هم پیدا میشه. هر چند اگه هم پیدا بشه باز هم میگید کار خودشونه. خودتون دیدید که با شوکر و باتوم میزدند نه با اسلحه و گلوله جنگی. باز هم حرف اونوریها رو به عقل خودتون ترجیح میدهید. طرف آدم کشته بوسش کنند خوبه؟
چ
Iran, Islamic Republic of
زر نزن
Iran, Islamic Republic of
تو بزن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اغتشاش نیست پس چی هست؟تو که این حرفارو میزنی حکم جرم اونارو داری پس خیلی وراجی نکن
Iran, Islamic Republic of
چرا بابک زنجانی بعد از ده پونزده سال هنوز اعدام نشده چرا بابک زنجانی فرار کرد ...
سارا
Iran, Islamic Republic of
کم چرت بگو.. فرار نکرده زندان.. از کی تا حالا حکم قاتل و اختلاسگر یکی شده.. کاش داداش خودتو کشته بودن تا ببینم بازم زر زر میکنی
Iran, Islamic Republic of
گفتند اول بسیجی ها مقصر بودن این روش امر به معروف نیست برو روش امر به معروف ونهی منکر را از دیدگاه حضرت علی ع بخون
Iran, Islamic Republic of
خیلی نفهمی واقعا😂😂
Iran, Islamic Republic of
دز
Norway
تا دلت میخواد از این نظام دفاع کن
م
Iran, Islamic Republic of
خانم بی شخصیت اختلاس گر رو باید اعدام کرد همه بدبختی ما سر اون پولایی که حق مردم بوده بردن فقر باعث این بدبختی میافته با این شرایط دوروز دیگه دیگه میبینی واسه النگو تو دستت یکی خفتت کرد دستت قطع کرد که به اون یک تیکه طلا برسه
Iran, Islamic Republic of
چون تمام پولاییکه برده روبایدبرگردونه
Iran, Islamic Republic of
اگر اعدام بشود طبق قانون نمیشود اموال را پس گرفت
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
فقط میتونم بگم خدا لعنتتون کنه کبنا یی ها با این متن نوشتن تون
بی شرف تر از شما ندیدم که از کشته شدن دو ایرانی بسیجی را ب درستی محکوم و صدای ی ملت را تحریف می کنید . حرفه ای باشید
مگه ایران زندگی نمیکنید ؟ چند نفر از مردم ناراضی رو میشناسید که قبل از علی کریمی از شرایط ایران گله نداشتند؟
Iran, Islamic Republic of
و همچنین تورو
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
کاش هویت تان برای مردم مشخص بود که بعدتر ها بدانند که در این روزها قیمت تان چند بود.
شما مگه ماهی چند حقوق میگیرین
رسانه فاسد کبنا
Iran, Islamic Republic of
چقد پول گرفتین طرفداری میکنید بدبخت ها ...
Iran, Islamic Republic of
شما خودتان اشرار هستید
Iran, Islamic Republic of
اعتراف اجباری
...
Iran, Islamic Republic of
کامنت اجباری😐 پاچه خواری اجباری
طرفدار آمریکای اجباری
عقل اجباری
انسان بودن اجباری
طرفدار صهیونیست اجباری(: مگه نه؟
ممد
Iran, Islamic Republic of
چرا ایقد زر میزنی میخام که دنیا نباشه اگه هموطنم تو سختی باشه ما با کسی سر جنگ نداریم جنگای بی مورد شمان که زندگی ماها رو نابود کرده...آقازاده ها هم که اون‌ور دنیا به ریش ماها میخندن
Iran, Islamic Republic of
به مولا یک کلام حرف خودش نبد ببینم اصلا انتظار دارید توی اون موقعیت بیاد طرف مرد م واسته و بد رژیم رو بکه؟ خودتون عقل دارید فکر کنید خودتون کلاه خودتونو قاضی کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چرا نگه؟
حکمش که به هرحال اعدام بود دیگه چی برای از دست دادن داشت؟
Iran, Islamic Republic of
آدم تو اون شرایط تا آخرین لحظه امید داره که شاید زنده بمونه
Iran, Islamic Republic of
واقعاً تاسف آور
United Arab Emirates
واقعا درسته
ذهن آگاه
Netherlands
کسی که قتل میکنه یعنی توانایی اینکارو داره ... حالا بخاطر جنون آنی یا هر چی که فکرشو کنید.... الکی نندازید گردن کس دیگه ... خدا میدونه قبل اعدام چه وعده هایی بهش دادین بیاد اینارو بگه ...
Iran, Islamic Republic of
قبل اعدام شستشوی مغزی ندادن اون میدونست قرار ه که اعدام بشه ...پس براش مهم نبود که چیزی باید بگه یا نه.پس الکی مزخرف نگید ..
هر کی میره سمت دشمن شستشوی مغزی میشه و جوونای ایران رو از طریق فضای مجازی فریب میدن
اونا و شماهایی که الکی حرف می‌زنید
چرا صدای خواهر آرتین و محمد رضا و آرمان و دیگر شهدای عزیز
نیستید اونوقت یه جاهایی سربلند میکنید که به نفع شما هم نیست تازه تو جرم هم فکر و دفاع از اونا هم محکوم هستین
چه این دنیا چه اون دنیا.
Iran, Islamic Republic of
زارت
Iran, Islamic Republic of
اولا که شخصا با خشونت و زد و خورد و کشتن هر انسانی مخالفم.و نارحت میشم فرقی هم نمیکنه که بسیجی باشه یا معترض. دوما فرمودین شستشوی مغزی؟ یه نگاه به اوضاع کشور بکن؟ شما نکنه سوئیس زندگی میکنی؟ مردم اگر زندگی درستی داشتن هیچوقت نمیومدن کف خیابون شعار بدن. ثالقا کسی کع اعدام محکوم میشه و میدونه حکمش قطعی شده دست داره زودتر انجام بشه تا از زیر شکنجه جسمی و روحی خلاص بشه. بهیعنی من اگر جاش بودم همچین حسی داشتم
داریوش
United States
اصلا تو میدونی شکنجه چیه؟ طرف حاضره زودتر اعدامش کنن ولی شکنجه نشه
Iran, Islamic Republic of
مثلا چه وعده ای .داره میره بالای دار .وعده چی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
وزمانی که خون بر آسمان طغیان کند جایی برای سکوت نیست
Iran, Islamic Republic of
کاش زندگی این جوون اینجوربه پایان نمیرسید کاش سه مادر داغدار نمیشدن ۰ مهساامینی چه مرگ شومی داشت که هنوز که هنوز بخاطرش خون ریخته میشه۰ مرگ بروطن فروشای خائن امثال علی کریمی حیف اسم علی براش۰خدایا جوونای مارو از این ادمای خائن وکثیف حفظ کن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مرگ شوم چه حرفیه؟ شوم کسانی بودند که از روی بی منطقی و جهالت مسبب مرگ دختر 22 ساله معصومی شدند که در ابتدای جوانی بود و حجابش هم با شال بلند و مانتو بلندی که پوشیده بود کامل بود . پس تکلیف کشته های معترضین چه می شود جوانان دانشجو و حتی محصلی که فقط معترض وضع اسفبار فعلی کشور بودند و البته بدون سلاح. آیا دادگاهی برای مجازات قاتلین چند صد نفر کشته اعتراضات تشکیل می شود. آیا حداقل مرجعی به پای درددل خانواده های این عزیزان از دست رفته می نشیند. واگذارتان به خدا و عدالت او هم در این دنیا و هم در دنیای یگر.
دکتر محمدی
Iran, Islamic Republic of
کسانی که کشور را نا امن کنند باید مجازات بشن در همه جای دنیا بر سر امنیت با هیچ کس شوخی نمی کنند شما انگلیس را نگاه کن با اسب روی کسانی که اعتراض می کنند رد می شوند در فرانسه و آمریکا هم همین طور هست
Iran, Islamic Republic of
دهن آمریکا و انگلیس و نوکرای لاشخورش ، قراره مملکت ما با قوانیناونا اداره بشه؟
دختر ایران
Iran, Islamic Republic of
مدرکتو از کدوم دانشگاه خراب شده ای گرفتی؟
Iran, Islamic Republic of
مهسا امینی مرد خدا بیامرزش دشمن اونو بهانه کرده که کشورو بهم بریزه وگرنه کسی دلش برا مهسا امینی نسوخته. امینی رو هم نکشتن خودش مشکل داشته مرده اینا همه نقشه شوم دشمنای جمهوری اسلامیه. یه درصد هم اگه کشته شده باشه باید بگردن قاتلشو پیدا کنن نه اینکه یه ملت رو بهم بریزن
Iran, Islamic Republic of
چقد گرفتی انقد زر میزنی تو
Iran, Islamic Republic of
کثیفتر ازاین ادما هنوز هستند که کسی باهاشون کاری نداره ونمیتونند داشته باشند هرکسی هم یه عقلی داره
اییب
Iran, Islamic Republic of
ورزرر
زهرا
Iran, Islamic Republic of
وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
خون جوانان وطنم
چه محسن چه حسین چه دانیال و چه مجیدرضا به گردن همه کسانی که هیزم آوردند.
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
همه اینا ریشه در مشکلات اقتصادی داره ....دزد و اختلاس گرها تو خونه شون راحتن و جوونها افتادن به جون هم
رامتين
Iran, Islamic Republic of
روح رهنورد شاد.انشاالله جايگاهش در بهشت برين است.
من ازنسل سلیمانی ام
Iran, Islamic Republic of
انشاالله بره توجهنم.بسیجی رو میاد می‌کشه بعدبره توبهشت؟
مرگ بر آمریکا
مرد غیرت امنیت
زن حجاب آگاهی
Fff
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر شرف مزدور و جیره خوری که از کشته شدن به ناحق یه جوون خوشحاله،شما خودِ شیطانید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در حالت عادی کسی یه نفرو بکشه هم اعدام میشه. طرف دو نفرو کشته و بقیه هم زخمی کرده اعدامش ناحقه؟
هموطن
Iran, Islamic Republic of
جمع کن خودتو مردشور اون امنیتی رو ببرن که تو و وامثال تو ازش دم میزنین
Iran, Islamic Republic of
دلم خنک شد 😊😍بی غیرت بسیجی می‌کشه ودرمیره🤔انشاالله بره به بدترین جای جهنم.
دوران بزن درروتمام شد😌
پایان_مماشات
Iran, Islamic Republic of
انشاا...قسمت عزیزات بشه
Z
Iran, Islamic Republic of
دستشون درد نکنه که اعدامش کردن هرکی امنیت و از بین ببره و ترس و وحشت درست کنه رو باید بگیرن اعدام کنن. انشالله همه اغتشاشگرا رو یکی یکی جمع میکنن
آناهیتا
Iran, Islamic Republic of
مجید رضا رهنورد جونشو داد..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
که جون دو انسان مثل خودشو بگیره و هم خانواده خودشو عزادار کنه هم خانواده اونا رو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
همین ب ها بودند ک مردم کشتن
Iran, Islamic Republic of
اي لعنت برکساني که مردم رااسلامگريز کردندتمام قوانين غير اسلاميست کجااسلام اينست کي چنين حکم کرده ان شاءاللە همە شهیدا هستند مظلوم دربرابر ظالم
Afo
Iran, Islamic Republic of
از دروغات خودت خندت نمگیره چرا قبلش نمگی چکار کردن ولی خود مردم میدونن این ها چکار کردن حتی فیلم دوربین مدار بسته قبل حادثه همه پاک کردن
Mamad
Denmark
تمام ثروت ایران روانه کاندا و روس و چین و غرب میشه تمام نخبگان فراری شدن محیط زیست نابود شد کم ابی و....هزاران مشکل دیگه ...
دکتر محمدی
Iran, Islamic Republic of
حرف بی ربط نزن و همه چیز را با هم قاطی نکن
محمد
Iran, Islamic Republic of
خیلی بی وجدان هستید که به همین راحتی دست به قلم می شید و هرچیزی که بهتون دیکته می کنن رو می‌نویسید. بخاطر یک لقمه نان هیچکس از گرسنگی نمرده عزیز محترم این پولا خوردن نداره من سیاسی نیستم ولی یک کم وجدان دارم اگه وضعیت اقتصادی و اجتماعی شادروان رهنورد و امسال این محروم نمی گم عالی و در حد یک انسان که کشور خودش همه چیز داره بود ن...
نه این وری نه اون وری
Iran, Islamic Republic of
بسیج پارتی کلفت د
ممد
Iran, Islamic Republic of
مگه نه آرزوتونه شهید بشید برید بهشت!؟ جاوید نام فرستادشون بهشته خیالیتون
Iran, Islamic Republic of
خفه شوووو ...تو و امثال تو هم مگه زررر نمیزدید می‌جنگیم می میریم ایرانو پس میگیریم مرد راحت شدیم از دستش ..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آره رفتن بهشت ولی مادر و پدراشون عمرشونو پای پسرشون نذاشتن که یکی تو خیابون بیفته رو بچشون و چاقو فرو کنه تو گردنش و تا آخر عمرشون داغدار بمونن.
Iran, Islamic Republic of
كسي كه از اولين دادگاه تا مجازات اعدام اون فقط سيزده روز طول مي كشه، ..
منصور
Netherlands
آخه بسیجی . مگه چی بهت میدن
الهه
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه مسئولان بی مسئولیت را که با خودخواهی بین جوانان ما دودستگی ایجاد کردند وگرنه چرا باید یک جوان باعقاید خودش باجوان دیگرباعقاید خودش به جان هم بیفتند وقتی هم وطن هستند واقعا درایران جنگ تن به تن شده
United Kingdom
شما اداره آگاهی رو ندیده اید اگه ی روز گذارتان به اونجا افتاد بعد مجبور خواهید شد روز خدا رو به خواسته اداره آگاهی بگوید الان شب هست
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم خدا قسمت نکنه
United Arab Emirates
ای ول
سیدکاظم همت یار
Germany
افسوس
Iran, Islamic Republic of
مرد بود👏👏👏👏👏👏
Iran, Islamic Republic of
مرد بود
یاسر
Iran, Islamic Republic of
چرا چهرهای شاهدا پوشیدست خب مگه مردم اینها رو دوستشون ندارند پس چرا پوشیده کردید چهرهاشونو .
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
قصاص حقه
ولی انشاالله خدا عاقبت همه ی مارا ختم به خیر کنه

دلم سوخت هم برای اون دو شهید پاک و مظلوم هم برای این قاتلی که خودش قربانیه

لعنت بهت کریمی و کریمی ها دایی و دایی ها لعنت بهتون
حسام
United Arab Emirates
روزگاری شده که تشخیص حق از باطل خیلی سخته
Iran, Islamic Republic of
سخته؟؟؟؟؟ مردم کوفه هم حق و تشخیص میدادن اما سکه های یزید بد دلبرررررر بودن و البته به خیلیاشون فقط استخون و لاشه های مردار رسید مبادا مثل عمر خسران دنیا و آخرت بشید با این تاخیر مصلحتی در تشخیص حق و حقیقت
دختر ایران
Iran, Islamic Republic of
سردار خراسانی درود بر شرف و غیرتت
Iran, Islamic Republic of
الان جوان مردم و کشتن کجا شرف وغیرت هست الان سه تامادرداغدارشدن
Iran, Islamic Republic of
. برا من واقعا ارزشمنده روحش شاد .
Iran, Islamic Republic of
کاش اعدام نمیشد
کاش این مسیر مجرمانه رو نمیرفت
کاش کسی کشته نمیشد گاهی آدم از ناداونی جونش از دست میده

ما بیچاره ها که دلمون واسه هر دو طرف میسوزه چه عذابی میکشیم
کاش هیچ کدوم از این جوانان ما نمیمردن
هم پلیسا و هم بسیجیا هم فریب خورده ها کاش همشون زنده بودند
Iran, Islamic Republic of
تو نمیخواد دلت واسه قاطل ها بسوزه تو دلت برای شهیدای مظلوممون بسوزه اگه واقعا دلت میسوزه
منم دلم میسوزه ولی میخواستن گول حرفای مصی علینژاد امریک اسراعیل نخورن خدا لعنت کنه علینژاد که خودش داره عشق حال میکنه زندگی ماره خراب کرده خدا لعنتش کنه خیلی هم لعنتش کنه
United States
خدا ترا لعنت کنه
الناز
Iran, Islamic Republic of
همه باهم داشتیم باخوب وبد زندگیمونا میکردیم چرااا بادخالت ارگانی مثل گشت ارشاد باید اتفاق مهسا امینی بیوفته که بعدازاون ماجرا جوانان ما به جان هم بیافتند که یاکشته شوند به دست هم یااعدام شوند ای کاش باچشم بازتر به جوانان ما رسیدگی میشد
Iran, Islamic Republic of
واقعا
رضاامیر زاده گانی
Iran, Islamic Republic of
تو انسان نیسنی
تیری به قلب
India
هر چقدر برین بالا مجبورین یه روز بیاین پایین وای به اون روزی که بیاید پایین رهنورد را جوری شکنجه کردید دستش را شکستید تا از او فیلم اعتراف بگیرید مطمعن باشد تاوان خواهید داد بد جوری و به شدت و بدون ترحم مثل خودتان با شما رفتار خواهد شد
حمید
Iran, Islamic Republic of
انسان با وجود و نترسی بود.زنده یاد مجید رهنورد
Iran, Islamic Republic of
مرگ حق هیچ کدوم از جوان های ایرانی نیست نه اون دو بسیجی ونه هیچ کسی دیگه ای دلم واسه مادراشون میسوزه باچه امیدی وآرزویی بزرگشون کردن
United States
جای دلسوزی دارد که شیطان و همدستانش هم جوانان ما را شهید می کنند و هم دوباره جوانان به عنوان قاتل اعدام ان شالله روزی برسد که فضای مجازی کنترل شود و بپاکنندگان اشوب ها مجازات شوند به جای حقوق میلیونی از بیت المال تا زمانی که فقط که سلبرتی ها محترمند خون شهید و قاتل گردن مسوولین هست
آرش معترض
Iran, Islamic Republic of
براتون متاسفم کبنا نیوز که از اعدام یک جوان معترض به فساد داری حمایت میکنی معلومه ی چیزی بهت میماسه
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1