تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۴۵۵۳۴۵
مسئول خواهران انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر تشریح کرد؛

پشت پرده لغو سخنرانی انسیه خزعلی در دانشگاه امیر کبیر

۰
پشت پرده لغو سخنرانی انسیه خزعلی در دانشگاه امیر کبیر
کبنا ؛دانشگاه امیرکبیر اعلام کرده است که علت لغو برنامه سخنرانی انسیه خزعلی معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده در این دانشگاه به مناسبت روز دانشجو، عدم توانمندی در تأمین امنیت جانی او بوده است.
به گزارش کبنا به نقل از آرمان‌امروز، زینب مهدوی، مسئول خواهران انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در مورد لغو برنامه‌های این تشکل گفت: متاسفانه در این روزها شاهد این بودیم که با وجود پیگیری‌ها و توصیه وزیر علوم به برگزاری پرشور ایام منتهی به روز دانشجو، دانشگاه باز هم دست به لغو برنامه‌های دانشجویی زده و برنامه روز دوشنبه با معاونت امور زنان و خانواده انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر را لغوکردند.
وی افزود: در حالی که پس از پیگیری‌هایی که داشتیم، معاونت امورزنان و خانواده ریاست جمهوری با وجود ترافیک کاری این هفته دولت به خاطر بحث بودجه، حضور در این برنامه را قطعی کرده بودند، اما در گفت‌وگو با ریاست دانشگاه به ایشان مطرح شده که دانشگاه نمی‌تواند امنیت ایشان را در این برنامه تضمین کند.
مسئول خواهران انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر گفت: در واقع دانشگاه دارد پالس شروع مجدد رادیکالیسم و اقدامات خشونت‌آمیز را در دانشگاه می‌دهد. این در حالی است که طی ماه‌های گذشته حتی نتوانسته‌اند تصمیم آموزشی درستی اتخاذ کرده و کلاس‌ها را به شکل درستی برگزار کنند.
این فعال دانشجویی در پایان تاکید کرد: مقابله با برگزاری تریبون آزاد و پرسش و پاسخ با مسئولین و کارشناسان و بستن فضای گفت‌وگو و آگاهی‌بخشی، گره‌های موجود را کورتر می‌کند و کمکی به حل مشکلات دانشگاه نمی‌کند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1