تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۴۵۴۷۳۶
جام جهانی 2022 قطر؛

حلالی: اختلاف ما با انگلیس چهار گل نیست

۱
حلالی: اختلاف ما با انگلیس چهار گل نیست
کبنا ؛پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه اختلاف ما با انگلیس چهار گل نیست، گفت: باید این بازی را فراموش‌کنیم و روی بقیه دیدارها تمرکز کنیم تا در نهایت به عنوان تیم دوم صعود کنیم.
به گزارش کبنا، اسماعیل حلالی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص روند تیم ملی در مسابقه اول گروهی مرحله اول جام‌جهانی اظهار داشت: ترکیب خوبی نداشتیم و از اول بازی خیلی از بچه‌ها سر جای خودشان نبودند. مربی خیلی در نتیجه فعلی نقش داشت و انتخاب اشتباه در ترکیب تیم ملی باعث شد که این بازی را از دست بدهیم و نتوانیم آنطور که باید این بازی را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: اختلاف تیم ملی با انگلیس تا این حد نبود؛ نیمه‌ دوم بازی تا حدودی بهتر بازی کردیم اما سه یا چهار انتخاب اشتباه در ترکیب نیمه اول وضعیت را تا حدی خراب کرد که نتوانستیم به بازی برگردیم.

پیشکسوت تیم ملی ایران در مورد تیم ملی انگلیس عنوان کرد: به نظرم نیمه دوم تیم انگلیس خیلی رو به جلو بازی نکرد و گرنه گل‌های بیشتری دریافت می‌کردیم. البته مصدومیت علیرضا بیرانوند هم نقطه قوت تیم حریف بود که باعث شد خیلی از موقعیت‌ها به گل تبدیل شود و از طرف دیگر روحیه تیم را نابود کرد و نتوانستیم خوب ادامه دهیم. قطعا اختلاف ما با انگلیس چهار گل نیست و نباید ۶ گل می‌خوردیم.

وی درباره ادامه جام‌جهانی برای تیم ملی ایران گفت: بازگرداندن این تیم به رقابت‌ها کار بسیار سختی است. از طرفی دروازه‌بانی مثل بیرانوند را از دست دادند و باخت سنگینی را پشت سر گذاشتند. تنها راه این است که اول این بازی را فراموش‌ کنیم و در روند بازی تغییر اساسی بدهیم. سال‌هاست که از دفاع اتوبوسی و سرمایه‌گذاری روی باخت‌ آبرومندانه انتقاد می‌کنم. نباید اینطور تیم ملی ایران را به جهان نشان بدهیم و ضعیف‌ترین تیم جام‌جهانی باشیم. باید فکر اساسی روی ترکیب و روند تیم ملی انجام دهیم و با تمام توان به ۲ بازی‌ بعدی امیدوار باشیم.

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب انگلیس شد. تیم ملی روز جمعه از ساعت ۱۳:۳۰ باید به مصاف ولز برود.
نام شما

آدرس ايميل شما

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1