تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب : ۴۵۴۵۶۴
جام جهانی 2022 قطر؛

هیچ انرژی منفی روی شاگردان کی‌روش تأثیر ندارد / بیرانوند و جهانبخش به حواشی و هجمه‌ها توجه نکنند

۰
هیچ انرژی منفی روی شاگردان کی‌روش تأثیر ندارد / بیرانوند و جهانبخش به حواشی و هجمه‌ها توجه نکنند
کبنا ؛پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: هجمه های اخیر روی بچه های تیم ملی اثری ندارد و آنها با پشتوانه غیرت ایرانی شان باید به فکر خوشحال کردن دل مردم باشند که هستند.
به گزارش کبنا
، مهدی امیرآبادی، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با مشرق، درباره شرایط اخیر به وجود آمده پیرامون تیم ملی فوتبال کشورمان اظهاراتی را مطرح کرد.
* وضعیت تیم ملی در آستانه شروع مسابقات جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
طبیعتاً کارلوس کی روش حدود ۸ سال در فوتبال ما حضور داشته و به خوبی با زیر و بم فوتبال ایران آشناست. از طرفی شاکله تیم ما هم بهم نخورده و بچه های تیم ملی هم تا حدودی به تفکرات تاکتیکی کارلوس کی روش آشنا هستند و تنها هماهنگی بین این دو لازم است که فکر می‌کنم تا حدودی این هماهنگی هم در این مدت به وجود آمده است. گرچه کی روش مدتی در ایران نبود اما فکر می کنم هنوز تفکرات این مربی برای بچه های تیم ملی ما آشناست.
* وضعیت این روزهای تیم ملی را چطور می بینید؟
متاسفانه ما بازی های تدارکاتی زیادی نداشتیم که این باعث می‌شود تیم تا حدی در آمادگی کامل نباشد، ولی این بچه ها باید اما و اگرها را کنار بگذارند، بروند، تلاش کنند تا دل مردم شاد شود و همه را خوشحال کنند. این وظیفه بچه های تیم ملی است.
هیچ انرژی منفی روی شاگردان کی‌روش تأثیر ندارد/ بیرانوند و جهانبخش به حواشی و هجمه‌ها توجه نکنند
* ظرف روزهای اخیر بعد از اعزام تیم به دوحه قطر هجمه هایی در رابطه با بازیکنان تیم ملی به راه افتاده است. فکر می‌کنید این موضوع روی اعضای تیم تاثیر منفی داشته باشد؟
نه! بازیکنان تیم ملی نباید کاری به این مسائل داشته باشند آنها امروز نماینده مردم ایران هستند و باید بروند و با تمام قدرت در جام جهانی بجنگند و به این حواشی کاری نداشته باشند.
* بعد از صحبت های امیدبخش دوتن از ملی پوشان مان، حملات زیادی علیه علیرضا بیرانوند و علیرضا جهانبخش صورت گرفت. چه توصیه ای به این دو ملی پوش کشورمان دارید؟
همانطور که گفتم آنها باید کار خودشان را بکنند. نباید پیگیر این حواشی و قبیل مسائل باشند. فضای بیرونی ربطی به فضای داخلی تیم ملی ندارد. آنها نباید پیگیر فضای مجازی شوند تا تمرکزشان به هم نریزد. مهم موفقیت تیم ملی است که من مطمئنم بچه ها تمرکزشان را روی این قضیه گذاشته اند.
* چقدر به صعود از گروه B امیدوار هستید؟
من برای تک تک بچه ها و تیم ملی من آرزوی موفقیت دارم. همانطور که گفتم با اینکه ما بازی تدارکاتی نداشتیم که بخواهیم تاکتیک و تکنیک و این چیزها را تمرین کنیم اما همان غیرت ایرانی همیشه پشتوانه تیم ملی و بازیکنان ما بوده و امیدواریم که از گروه خودشان صعود کنند و تاریخ‌ساز شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1