تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۴۵۴۱۱۴
کبنا گزارش می‌دهد

13 آبان در کهگیلویه و بویراحمد

۱
13 آبان در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛اقشار مختلف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به‌ویژه دانشجویان و دانش آموزان با حضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان که به نام روز دانش آموز نامگذاری شده ضمن محکوم کردن اغتشاشات بر اتحاد برای استکبارستیزی تأکید کردند.
مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در همه مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه با حضور مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان برگزار شد.
امروز مردم ۱۸ شهر و مرکز بخش کهگیلویه و بویراحمد فریاد پایبندی به آرمان‌های انقلاب، شهدا و ولایت فقیه سر دادند تا همانند ۴۳ سال گذشته انزجار و برائت‌شان را از استکبار جهانی نشان دادند.
شرکت‌کنندگان در این تجمع با برافراشتن پلاکارد‌ها و سر دادن شعار‌هایی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
راهپیمایی 13 آبان در قلعه رئیسی
 مردم شهر قلعه رئیسی همزمان با ملت ایران اسلامی راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را برگزار کردند.
شرکت کنندگان از  میدان امام حسین (ع) تا محل مصلای نماز جمعه این شهر با شعارهایی انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل و هم پیمانانشان اعلام کردند.
           
دانش آموزان با در دست داشتن عکس آرتین و شهدای دانش آموز شاهچراغ، یاد آنها را گرامی داشتند.



 راهپیمایی 13 آبان در دهدشت
 سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم دهدشت در یوم‌الله ۱۳ آبان با بیان این کا تا آخرین قطره خون از دستاورد‌های نظام و تمامیت ارضی دفاع خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت جزیره امن جمهوری اسلامی ناامن شود گفت: تفکر راهبردی و استراتژی امام راحل معادلات سیاسی دنیا را بر هم زد و هندسه جهان را تغییر داد، مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی را ریل‌گذاری و قطار انقلاب اسلامی و پرچم ایران را بر فراز این قطار به احتزاز درآورد تا این پرچم به دست صاحب اصلی آن برسد.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه شهدای ما دنیای فانی را ر‌ها کردند از خاک بریدند و به افلاک رسیدند افزود: پس از انقلاب توطئه‌های زیادی از طرف استکبار برعلیه انقلاب نوپای ما ایجاد شد و حتی عده‌ای از همان ابتدا در دام افتادند و از قطار انقلاب پیاده شدند و شخصیت‌های مهمی را ترور کردند اما در نهایت رسوا شدند و با خفت و خواری از کشور فرار کردند.
وی با بیان این که تلاش‌های امام در پرتو عنصر شجاعت و استقامت تزلزلی آشکار بر کفر و نفاق و شکر ایجاد شد و مسیر انقلاب را ریل‌گذاری و قطار اسلام به حرکت در آمد گفت: حضرت امام (ره) در‌ایستگاه سال ۱۳۴۲ یک راهبرد تحت عنوان انقلاب اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی را مشخص کردند.
سردار حکمتیان با اشاره به اینکه وقتی نظام سلطه دیدند از استکبار نجات پیدا کردیم به توطئه علیه انقلاب پرداختند، گفت: شخصیت‌های مهم را ترور کردند ما ۱۷ هزار ترور شهید داریم، اما انقلاب ما به مسیر خودش ادامه داد، آمریکا به جنگی گسترده با حمایت ۳۶ کشور توسط صدام بر ایران تحمیل کرد، صدام با حمایت آمریکا و برخی کشور‌های عربی منطقه؟ ، اروپا تلاش کرد ایران را اشغال کند نزدیک به ۸ هزار کیلومتر مربع از خاک ایران را به تصرف خود در آورد.
این فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: آمریکا کمک اطلاعاتی می‌کرد، آلمان مواد شیمیایی داد، انگلیس مهمات داد، عربستان ۵۰ میلیارد دلار کمک آن‌ها کردند و در شرایط بد به ما حمله شد.
سردار حکمتیان بیان کرد: بخشی از جغرافیای ما را تصرف کردند ۱۵ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از خاک را اشغال کرده بودند مردم ما را آواره کرده بودند اما شهدا و رزمندگانی‌ایستادند به ندای امام لبیک گفتند و با یزیدیان زمان جنگیدید، آزادگان زندگی خود را دادند شهدا جلوه‌های دنیای فانی را ر‌ها کردند تا اکنون ایران در جهان بر قلعه اقتدار بایستد.
وی با اشاره به اینکه امروز دشمن ما جرات استفاده از گزینه نظامی را ندارد اظهار کرد: ما جنگ سختی نخواهیم داشت، اما ناتو فرهنگی، تهاجم فرهنگی، شبیخخون فرهنگی را داریم‌ایمان، اعتقاد و باور‌های ما را هدف قرار داده‌اند نبرد تمام عیار رسانه‌ای شکل گرفته است.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرزندان شما در سرما منفی ۵۰ درجه و گرمای بالای ۵۰ درجه از مرز‌های کشور محافظت کردند و نخواهیم گذاشت جمهوری اسلامی ایران ناامن شود.
حکمتیان با بیان اینکه پیچ مهم تاریخی را با اقتدار طی خواهیم کرد افزود: دشمن در جنگ ترکیبی می‌خواهد آرمان‌ها و ارزش‌های ما را به عنوان یک ضد ارزش قلمداد کند اما باید باب گفت‌وگو بین دانشجویان و دانش‌آموزان را باز کنیم و با همدلی‌مان و اتحادمان نخواهیم گذاشت خواب‌های دشمن تعبیر شود.
راهپیمایی 13 آبان در سی‌سخت

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور دانش‌آموزان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار دنا، امام جمعه سی‌سخت، فرمانده نیروی انتظامی و دیگر مسئولان در شهر سی سخت با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد.
سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ در این مراسم با محکوم کردن اغتشاشات اخیر گفت: یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز، دانشجو، و شهدای امنیت را گرامی می‌داریم و احسنت می‌گویم بر این حضور پرشور دانش‌آموزان و مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان و شکر‌گذاری می‌کنیم به درگاه خداوند متعال به داشتن چنین مردمی بصیر و آگاه که هر وقت انقلاب به حضورشان احتیاج دارد فوراً اعلام حضور می‌کنند و یک حرکت تاریخی و حماسی را با حضورشان رقم می‌زنند.
هاشمی اظهار داشت: ۱۳ آبان ۳واقعه مهم را در خود جای دارد، واقعه اول ۱۳ آبان سال ۴۳روز تبعید بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی توسط حکام شاهنشاهی به عراق بود. واقعه دوم روز دانش‌آموز است که دانش‌آموزان بصیر و آگاه ما در حمایت از انقلاب و مخالفت از رژیم پهلوی به خیابان‌ها ریختند که توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده شدند و این جنایت آمریکا و همدستانش برای همیشه تاریخی شد، واقعه سوم ۱۳آبان سال ۵۸ است که دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را به آتش کشیدند و بساط آن‌ها را برچیدند.
معاون سیاسی استاندار گفت: در طول ۴۰سال گذشته آمریکا همه اقدامات را برای براندازی انقلاب اسلامی از تحریم‌ها گرفته تا جنگ تحمیلی و جنگ نرم بر روی کشور ایران انجام داده است ولی ملت ایران به رهبری حضرت امام خامنه‌ای با اقتدار هر چه تمام‌تر قدرتمندتر شده است.
هاشمی گفت: حضرت امام می‌فرمایند‌؛ امید‌های آینده ما همین دانش‌آموزان هستند ولی این روز‌ها عده‌ای با آشوب در خیابان‌ها شعار زن زندگی آزادی سر می‌دهند که باید بگوییم این‌ها بچه‌های ایران نیستند این‌ها دشمنان ایران و انقلاب هستند چرا که اسلام از ابتدا تا کنون بهای زیادی به آزادی زنان داده است ولی این‌هایی که مساجد، قرآن‌ها، کلانتری‌ها و پایگاه‌های بسیج را به آتش کشیدند قطعاً عوامل دشمن هستند، این عوامل برای مرگ دختری به نام مهسا کشور را به آشوب کشیدند ولی برای شهدای حرم شاه چراغ سکوت کردند و نظام را مقصر کردند که باید ملت ایران هوشار و آگاه باشد که جنگ اجتماعی برای ما راه انداختند پس باید مواظب باشیم که خود و اطرافیانمان در این دام گرفتار نشویم.
        
        
راهپیمایی 13 آبان در گچساران
          
راهپیمایی 13 آبان در یاسوج

راهپیمایی 13 آبان در دیشموک
      
راهپیمایی 13 آبان در پاتاوه
              
نام شما

آدرس ايميل شما

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
1