کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

اختتامیه دوره مربی‌گری سطح یک فوتسال ایران در شهر سی‌سخت

30 مهر 1401 ساعت 10:24

مراسم اختتامیه دوره مربی‌گری سطح یک فوتسال ایران در شهر سی‌سخت با حضور مسوولان استانی و کشوری برگزار شد.


مراسم اختتامیه دوره مربی‌گری سطح یک فوتسال ایران در شهر سی‌سخت با حضور مسوولان استانی و کشوری برگزار شد.
به گزارش کبنا، در دومین روز هفته تربیت‌بدنی و ورزش با حضور سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، دهقان_ مدیرکل ورزش و جوانان_ خداداد افشاریان_ رئیس کمیته داوران و هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه_ سرمربی تیم ملی فوتسال عراق و سابق ایران و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی و پیشکسوتان ورزش مراسم اختتامیه دوره مربی‌گری سطح یک فوتسال ایران در شهر سی‌سخت برگزار شد.
جواد رضایی_ رئیس کمیته آموزش هئیت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد_ در حاشیه این مراسم، گفت: این دوره آموزشی از روز سه شنبه 26 مهرماه 1401 به مدت پنج روز به میزبانی شهرستان دنا با حضور مربیانی از سراسر کشور برگزار شد.
وی گفت: این دوره با رایزنی‌های آقای افشاریان_ رئیس هیئت فوتبال استان، دبیر هئیت و پیگیری‌های کمیته آموزش هیئت فوتبال استان برگزار شد.

رضایی افزود: این دوره برای اولین بار در استان برگزار شد و هدف از برگزاری این کلاس ارتقای مربیان در بخش فوتسال و احیای این رشته در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که دارای ظرفیت و استعداد‌های ناب می‌باشد.
وی بیان داشت که در دو ماه اخیر که مسئولیت کمیته آموزش استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده گرفته‌ام، این پنجمین دوره آموزش مربی‌گری است.
وی از برگزاری دوره آموزشی مربی‌گری سطح 2 ویژه بانوان برای اولین بار خبر داد و گفت: از تمامی مسئولین شهرستانی که در این راستا با ما همکاری داشتند، کمال قدردانی را دارم.













 


کد مطلب: 453613

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/453613/اختتامیه-دوره-مربی-گری-سطح-یک-فوتسال-ایران-شهر-سی-سخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1